otrdiena, 2012. gada 17. jūlijs

Ammas 336.stunda




Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Sevis sagatavošanas ieradums ir nepieciešams, ja tu gribi būt pilnībā aktīvs Garīgās Mīlestības Saimes loceklis.
Nē, es nesaku, ka tev būtu jāaiziet.
Vienkārši tu vari paveikt tikai tādus darbus, kuriem tu esi vibracionāli sagatavots/sagatavojies.
Enerģētiskie vingrinājumi ceļ tavas vibrācijas. Jo augstākas tās ir, jo lielākus Garīgās Mīlestības darbus tu spēj paveikt.
Vai atceries manus dziedinošos draugus?
Dziedinošie draugi, kuri ierodas pie tevis, nāk saskaņā ar tavām vibrācijām. Jo augstākas vibrācijas, jo augstākas to dziedinošo draugu vibrācijas, kuri var atnākt pie tevis. Tu nevari strādāt ar jebkuru no viņiem, ja tavas vibrācijas nav attiecīgajā līmenī.
Jo augstākas tavas vibrācijas Garīgajā Mīlestībā, jo lielāku darba apjomu tu spēj paveikt zemu vibrāciju enerģiju atbrīvošanā/pārveidošanā uz mūsu planētas.
Ikreiz, kad tu "vingrinies" būt savā Sirds Avotā un griezt čakras maksimāli iespējamā ātrumā, tu ienes sevī vairāk gaismas un cel savas vibrācijas.
Kad tu pārvaldi savas domas un emocijas, tu noturi savas vibrācijas augstākā līmenī.
Tad, kad tu citiem sūti Mīlestības enerģiju, tu cel savas vibrācijas un palīdzi celt mūsu planētas vibrācijas.
Šīsdienas laikā cel savas vibrācijas, vismaz trīs reizes iegriežot savas čakras maksimāli iespējamā ātrumā vienas minūtes garumā.
UN
Vismaz reizi dienā pielieto Zobenu, lai atbrīvotu zemu vibrāciju enerģijas.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins