otrdiena, 2012. gada 31. jūlijs

Ammas 341. stunda




Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Pēc tam, kad esi pabeidzis enerģētisko sagatavošanos un meditāciju, ienes savā enerģētiskajā laukā enerģiju no augšas un apakšas.
Šodien, turot rokā Ercenģeļa Miķeļa Zobenu, atkārtosim vakardienas vingrinājumu.
Es gribu, lai apgūsti māku virzīt savu enerģiju saskaņā ar nodomu.
Starp citu, šis vingrinājums ir atvasināts no mikrokosmiskās orbītas meditācijas, taču tā nav pati meditācija. Tā meditācija ir krietni vien sarežģītāka par to, ko darījām iepriekšējā nodarbībā.
Iegūto enerģiju savāc savā tan tien centrā.
Tagad savākto enerģiju virzi pa apli apkārt saviem gurniem. Apļa centrālais meridiāns ir tavs mugurkauls.
Virzi enerģiju sekojošā veidā:
-        no tan tien lejup uz stakli
-        gar muguru augšup līdz nabas augstumam
-        gar muguru augšup līdz rīkles čakrai
-        gar galvas aizmugurējo daļu augšup līdz kronim
-        pa ķermeņa viduslīniju lejup līdz sirdij
-        lejup uz tan tien.
Atkārto vairākas reizes.
Kad būsi pabeidzis, palūdz savu Garīgās Mīlestības pavadoni aizvest tevi uz vietu, kur ir nepieciešama tava palīdzība.
Kopā ar Garīgās Mīlestības pavadoni attīri šīs vietas enerģiju.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins