ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

Saules programmas lejupielāde Mīlestības atdzimšanai


Saules programmas lejuplāde Mīlestības Atdzimšanai
 
http://www.eraofpeace.org/downloading-so…
No angļu valodas tulkoja Sandra Šņoriņa
Dārgās Sirdis, šis ir jaunais video YouTube, kurš būtiski palīdzēs mums visiem izpaust mūs jaunās Planetārās Dievišķās Mīlestības PAMATU. Jūsu ērtībām esmu iekļāvusi šī video satura drukāto variantu pielikumā
Saules programmas lejuplāde Mīlestības Atdzimšanai
Patrīcija Daiana Kota-Robles
2012.gada aprīlī
 
Gaismas Būtnes, kuras mums palīdz no Augšienes, ir atklājušas, ka cilvēces pāreja uz Vienoto Apziņu ir pārsniegusi vispārdrošākās Debesu Valstības cerības. Visā pasaulē cilvēki sāk: "redzēt - pa jaunam un dzirdēt - pa jaunam". Rezultātā Zeme un viss dzīvais uz tās attīstās pa augšupejošu Evolūcijas spirāli ar deformācijas ātrumu (at warp speed). Tas ļauj cilvēcei saņemt un integrēt ievērojami pastiprinošamies saules gaismas viļņus, kas šajā laikā pārpludina Zemi no mūsu fiziskās Saules un Saulēm aiz Saulēm, aiz Saulēm, kas uztur un atbalsta dzīvibu šajā pasauļu sistēmā.
 
Pateicoties šai intensīvajai Saules aktivitātei ikviena vīrieša, ikvienas sievietes un ikviena bērna Es Esmu Klātbūtne uz Zemes tagad ir gatava aktivēt čiekurveida dziedzeri un atvērt Vainaga Čakru jauniem Apgaismības plašumiem. Priekškars ir noņemts. Tagad mēs varam atklāti sazināties ar mūsu Es Esmu Klātbūtni un Debesu Valstību tādā veidā, kādu izjutām pirms (iz-)krišanas no Žēlastības pirms eoniem gadu (since prior to our fall from Grace aeons ago). Tas ļaus mums visiem daudz skaidrāk sadzirdēt mūsu Es Esmu Klātbūtnes iekšējo balsi un dievišķo vadību, ko mums sniedz Debesu Valstība.
 
Ar Dieva uzvaru pildīti šajā cilvēces atmošanas aspektā, mēs visi esam tikuši aicināti augstākai kalpošanai. Ir laiks mums izpildīt Dievišķo Misiju, kuru ikviens no mums ir labprātīgi uzņēmies pildīt šajā dzīvē. Mēs esam saņēmuši iespēju atrasties iemiesojumā labvēlīgā brīdī Zemes Augšupejā uz 5-to Gaismas Dimensiju, jo mēs vienojāmies/piekritām izmantot mūsu radošās spējas, domu un sajūtu un mūsu brīvas gribas dāvanu, lai kopradītu pilnības paternus uz Jaunās Zemes. Šie paterni ietver Dievišķo Alķīmiju mūsu ķermeņu un Mātes Zemes kermeņa transformēšanā uz oglekļa bāzēto planetāro šūnu pārtapšanai par 5-tās dimensijas kristāliskajām Saules Gaismas Šūnām. Šis process prasa atkārtoti kalibrēt/pārveidot mūsu DNS saules gaismas frekvencēs.
 
Zinātnieki ir pieraduši uzskatīt, ka mūsu DNS ir nekustīga un stagnējoša. Tagad mēs zinām, ka mūsu DNS ir mirdzoša, viļņveida konfigurācija, kas tagad tiek pārveidota ar Gaismu,Saules radiāciju, magnētiskajiem laukiem, skaņu impulsiem, domformām un emocijām. Kad cilvēces Es Esmu Klātbūtnes apvienosies, lai kolektīvi veidotu Dievišķās Mīlestības ģenētiskos kodu nospiedumu mūsu 5-dimensionālajam Dievišķās Mīlestības Pamatam mūsu DNS, šie paterni iedegsies katrā mūsu ķermeņa šūnā un pacels mūs, saskaņojot mūs ar mūsu bezgalīgās pilnības Saules Gaismas Ķermeni. Šī Saules/Solārā pilnība pēc tam tiks nostiprināta katra atoma kodolā un subatomārajās daļiņās un Dzīves vilnī uz Zemes. Kolīdz tas būs paveikts, pēkšņi un brīnumainā veidā nekas vairs nebūs tāds, kā bijis.
 
Lai veiktu šo vareno varoņdarbu, mums ir jāpiesauc Cilvēces Es Esmu Klātbūtne un Saules Logoss no Saules aiz Saules, lai kodētu mūsu Saules DNS pavedienu ar paterniem no mūsu Jaunā Planetārā Dievišķās Mīlestības Pamata. Caur šiem vienotajiem centieniem, kuros iesaistītas Debesis un Zeme, mēs radīsim Mīlestības Atdzimšanu, kas pārveidos šo planētu par Vienotības un Dzīvības godināšanas izpausmi, kas atspoguļo tās Dievišķo likteni.
 
Debesu Valstība ir apveltījusi mūs ar spēcīgu Gaismas aktivitāti, kas ļaus ikvienam no mums lejuplādēt pilnības paternus mūsu Jaunās Planetārās Dievišķās Mīlestības Pamatam. Šie paterni pulsē kauzālajā/cēloniskajā Dieva Ķermenī. Šī procesa gaitā, paterni tiks iekodēti neizpaustā Dievišķā potenciāla šķidruma laukos jauno Cilvēces DNS saules pavedienu ietvaros. Ar šo apbrīnojamo mūsu Dieva Tēva/Mātes Žēlastības dāvanu mēs uzsāksim procesu, lai dotu dzīvību pastāvīgi paplašinošamies Dievišķās Mīlestības Atdzimšanai, kas pacels ikvienu Dzīves uz Zemes Aspektu un atmodinās pat visnepakļāvīgākās Dvēseles.
 
Lūdzu, pievienojaties man tagad, jo mūsu Es Esmu Klātbūtne lejuplādē brīnišķīgus mūsu Jaunās Planetārās Dievišķās Mīlestība Pamata paternus, ko mums dāvā mūsu Dievs Tēvs/Māte un Debesu Valstība. Šis lūgums ir izteikts pirmajā personā, tā, lai mēs katrs to piedzīvotu personīgi, bet vienlaicīgi mēs piesaucam šo Gaismu visas Cilvēces vārdā. Caur katra cilvēka Es Esmu Klātbūtni, šī Gaismas aktivizācija ikvienam notiks pilnīgā saskaņā ar viņa/viņas Dievišķo Plānu un Visu Vislielākajam Labumam.
 
Saules Programmas lejuplāde Dievišķās Mīlestības Atdzimšanai
 
Es Esmu mana Es Esmu Klātbūtne un Es piesaucu:
 
Manu visu zinošo, visur esošo, visvareno Dievu Tēvu/Māti, Visa, Kas Ir, Kosmisko Es.
 
Es piesaucu sava Dieva Tēva/Mātes aspektus no Lielās Centrālās Saules, Saules Logosus El un Ela.
 
Es piesaucu sava Dieva Tēva/Mātes aspektus no Lielās Centrālās Saules, Saules Logosus Elohae un Eloha.
 
Es piesaucu sava Dieva Tēva/Mātes aspektus no Centrālās Saules, Saules Logosus Alfa un Omega.
 
Es piesaucu sava Dieva Tēva/Mātes aspektus no fiziskās Saules, Saules Logosus Helios un Vesta.
 
Es piesaucu ikviena vīrieša, ikvienas sievietes un ikviena bērna uz Zemes Es Esmu Klātbūtni.
 
Es piesaucu sava Dieva Tēva/Mātes 5-dimensionālās Dievišķās Bezgalīgās Pilnības Violetās Liesmas līdzsvarojošās frekvences.
 
Es lūdzu katra mana ģimenes locekļa, manu draugu un visas pārējās cilvēces ģimenes Es Esmu Klātbūtni piedalīties šajā Gaismas aktivizēšanā, ko es lūdzu lejuplādēt savā un katra uz Zemes esošā cilvēka vārdā.
 
Dārgās Sirdis, lejuplādējiet šo programmu katrai personai nevainojamā saskaņā ar viņas Dievišķo Plānu un Visu Visaugtākajam Labumam.
 
Un es sāku ...
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa bezgalīgai Dievišķās pārpilnības un bagātības plūsmai, finanšu brīvībai un Dieva atbalstam visām labajām lietām. (pauze)
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa mūžīgai jaunībai, stiprai veselībai, mirdzošam skaistumam un nevainojamai formai. (pauze)
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa pilnīgiem/perfektiem veselības paradumiem, ieskaitot ēšanas un dzeršanas paradumus, vingrojumu, darba, atpūtas un spēka atgūšanas paradumus, un garīgās pieķeršanās, meditāciju un pārdomu paradumiem.
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa Dievišķai ģimenes dzīvei, Mīlošām attiecībām, Dievināšanai, Dievišķai mīlestībai, Dievišķai seksualitātei, Patiesai sapratnei, Skaidrai un Efektīvai komunikācijai, Atvērtas Sirds dāsnumam, Vienotībai un Cilvēces Ģimenes apvienošanai. (Pauze)
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa Mūžīgam Mieram, Harmonijai, Līdzsvaram un visas Dzīves Godināšanai.
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa pašpilnveidei, panākumiem, piepildījumam, dievišķiem mērķiem, atalgojošai karjerai un pašcieņai, garīgai attīstībai, apgaismībai, Dievišķai apziņai un dievišķai uztverei. (pauze)
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa, kas iniciēs siržu un prāta atvēršanos telepātiskai saskarsmei ar Debesu Valstību, Eņģeļu un Elementāļu Valstībām. (Pauze)
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa, kas iedvesmos jaunradi/radošumu caur mūziku, dziedāšanu, skaņu, tonēšanu, deju, kustību, mākslu un izglītību. (Pauze)
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa smiekliem, priekam, rotaļīgumam, izklaidei, pašizpausmei, sajūsmai, entuziasmam, svētlaimei, ekstāzei, brīnumiem un bijībai. (Pauze)
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Mīļotā Es Esmu Klātbūtne, lejuplādē tagad Saules programmu no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa, kas sajūtami izpaudīs/manifestēs Paradīzi uz Zemes un Dievišķās Mīlestības Atdzimšanu. (Pauze)
 
Saules programma acumirklī ir lejuplādēta un mana Es Esmu Klātbūtne tagad caurskata visus manas būtnes aspektus un dzēš visu, kas ir pretrunā šai programmai. (pauze)
 
Es tagad pieņemu un zinu ar katru savas būtnes šūnu, ka Saules programma no Dieva kauzālā/cēloniskā ķermeņa ir veiksmīgi lejuplādēta. Es arī pieņemu un zinu, ka mana Es Esmu Klātbūtne atjaunos šīs programmas katru dienu un pastāvīgi dzēsīs manās domās, vārdos, jūtās, rīcībā vai pārliecībā visu, kas ir pretrunā šai programmai vai nepieļauj tās izpaušanos taustāmajā manas dzīves realitātē.
Dziļā pazemībā, Dievišķā Mīlestībā un Pateicībā Es pasludinu tas ir paveikts. Un tā tas ir.
Mīļotais ES ESMU, Mīļotais ES ESMU, Mīļotais ES ESMU.