ceturtdiena, 2012. gada 5. jūlijs

Ammas 324. stunda




Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai tu esi enerģētiski sagatavojies?
1.      Ieej savā Sirds Avotā.
2.      Ar Paša Es un Ķermeņa Dvēseles palīdzību novērtē katru sava Sirds Avota aspektu.
3.      Stiprini Sirds Avota vājos aspektus.
4.      Iegriez savas čakras cik ātri vien vari.
5.      Ie-OM-o savā Sirds Hologrammā.
6.      Ja vēlies, ie-OM-o savas komandas locekļu Sirds Hologrammās.
7.      Pakutini savas amigdalas.
Ir svarīgi meditēt vismaz pa 10 minūtēm divas reizes dienā. Tev pašam jāizveido stabils ieradums meditācijas ilgumam.
Nav nozīmes tam, kā tu meditē, ja vien tu ieej pats sevī un sasniedz tur esošo klusumu.
Un pat, ja tu to nesasniedz, arī tam nav nozīmes. Nozīme ir vien tavam nododam sasniegt šo klusumu un pieskarties tam, kas tu esi un no kurienes tu nāc.
Agri vai vēlu tu atradīsi ceļu uz šo klusumu, ja regulāri vingrināsies meditācijā.
Šodien atkārto iepriekšējās nodarbības vingrinājumu.
No sava Sirds Avota pacel līdz savam prātam kādas bailes. Vari strādāt ar tām pašām bailēm, ar kurām darbojies vakar, vai ar kādām citām.
Atkārto šo vingrinājumu dienas laikā.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins