svētdiena, 2012. gada 2. decembris

Pārdomas par IŅ un JAŅ


 
Vakar notika absolūts brīnums ar mani... Laižoties miegā ļoti sāka darboties manas smadzenes un sajūta pārņēma tāda, ka nu jau viss jālec augšā un jāraksta... Kaut kā to pārvarēju (vēl nezinu vai vajadzēja), no gultas augšā necēlos, bet turpat blakus no naktsskapīša paņēmu blociņu un pildspalvu un sāku zīmēt un domāt līdzi par atklāsmi, kas mani pārņēma...

Pēdējā laikā es ļoti daudz domāju par vīriešiem, par vīriešu dabu, par spēku, kas viņos ir, kā arī par to dziļo un tik ļoti neizzināmo un apslēpto būtību. Un vakar es saņēmu atbildi, mēģināšu Tev to uzrakstīt, ceru, ka sapratīsi mani...

Paņem papīra lapu un uzzīmē divus aplīšus. Tad katrā no aplīšiem iezīmē divus maziņus aplīšus. Pēc tam vienā aplītī mazāko aizkrāso ciet, otrā mazāko atstāj baltu un aizkrāso ciet lielo apli. Izveidojas IŅ un JAŅ zīmīte, tikai izdalīta atsevišķi... Vai ne? 

Ļoti bieži esi dzirdējusi, ka IŅ ir harmoniskā un plūstošā enerģija, JAŅ ir ugunīgā un spēcīgā enerģija. Tālāk jau pielīdzinām IŅ sievišķajai enerģijai un JAŅ vīrišķajai, proti IŅ – mēness, ūdens, JAŅ – saule, uguns.

Domājot par vīriešiem un sievietēm es vienmēr domās līdzi nēsāju Ineses stāstu par sievieti kā persiku un vīrieti kā riekstu - Ineses raksts, kurā nedaudz tas ir minēts, kā arī pirmajā grāmatā „Ieelpo laimi un mīlestību” ļoti skaisti tas ir aprakstīts.

Lūk, šo visu saliekot kopā un skatoties uz pašas uzzīmētajiem apļiem manī ļoti dziļi iemājo skaidra sapratne. Aplūkojot IŅ – ūdens apkārt un saule vidū - es sajūtu to maigo, harmonisko un plūstošo enerģiju, kuru izpaužam ikdienā, kura nogludina situācijas, izšķīdina negatīvās emocijas, maigi rūpējas par visu sev apkārt. Šī maigā un plūstošā enerģija ir arī viegli ievainojama, sievietes daba ir emocijām bagāta, emocijas ir sievietes ikdiena. Tas ir ārējais apvalks, bet pašā tā vidū ir karsta un spēcīga saule – viss mūsu izdzīvošanas spēks ir sakoncentrēts mazā aplītī, tajā ir visa mūsu senču gudrība, tajā ir viss zemes spēks.

Ko tas nozīmē – smagos dzīves pārbaudījumu brīžos sievietē atveras šis izdzīvošanas spēks. Ja Tev šķiet, ka Tevī tā nav, tad es Tevi varu nomierināt – IR, katrā no mums, katrā sievietē ir šī ieslēptā saules enerģijas bumba, kauls, uguns spēks. KATRĀ! Kas Tev ir jāizdara? Jānotic tam!

Ar šo vēl mana saruna nebeidzas... Es ĻOTI vēlos ar Tevi padalīties savās pārdomās par JAŅ, par vīrišķo enerģiju, par sauli, par spēku! Tu redzi uzzīmētu aplīti, kuram apkārt ir uguns un vidū punktiņš, kurā sakoncentrēts ūdens... Ko es tajā saskatu? Vīrieša būtība ir, mums, sievietēm, neaptverams spēks – sasniegt, cīnīties, aizstāvēt, pastāvēt, vest aiz sevis ģimeni, tautu, cilvēci! Šis ir KATRĀ vīrietī ielikts no Dabas, no Dieva. Ja Tev šķiet, ka kādā vīrietī tā nav, tad es saku IR, tikai vēlies to saskatīt un noticēt tam! Par šo spēku daudz ir dzirdēts un lasīts un man tiešām par to nav šaubu, es ĻOTI ticu ikviena vīrieša spējai virzīt sevi un cilvēkus aiz sevis uz attīstību.

Bet tad atgriežamies pie uguns apļa, kuram vidū ir mazs ūdens punktiņš. Ko es ieraudzīju – to dziļi apslēpto harmonisko, maigo un ļoti emocionālo aplīti. Katrā vīrietī ir ieslēpta ļoti emocionāla būtība. To sargā uguns enerģija, spēks, jo iedomājies cik ļoti tajā emociju punktiņā ir sakoncentrētas jūtas, jušana, emocijas... Ja atgriežamies pie tā, ka sievietes dziļākajā būtībā ir sakoncentrēts spēks un vajadzības gadījumā tas kā ĻOTI spēcīga enerģija izpaudīsies dzīvē, tad es ļoti vēlos, lai Tu sajūti, cik ļoti vīrietī šī emocionālā daba ir spēcīga...

Es vienmēr esmu domājusi, ka sieviete ir daudz emocionālāka par vīrieti, un ir jau arī, tieši ikdienas saskarsmē, ārējā pasaulē, bet pēc šīs atklāsmes es saprotu, cik ļoti vīrieša emocionālā daba ir bagāta, spēcīgi izteikta un ļoti dziļa. Ir tikai tam jānotic. Nav nekādas nepieciešamības – mums, sievietēm – pierādīt vīriešiem savu spēku, kā arī prasīt no viņiem, lai viņi pilnība atklāj savu dziļāko emocionālo dabu. Viņi to nedarīs, viņi ļoti šo ūdens punktu sargā – aiz savas ugunīgās saules enerģijas, tur tas ir drošībā.

Es no šī brīža pilnīgi savādāk skatīšos uz Jums vīrieši, cienot un apbrīnojot šo bagāto pasauli. Šodien vēl skaidrāk ieraugu, cik ļoti Visumā viss ir līdzsvarā – jo ugunīgāks, vīrišķīgāks un spēcīgāks vīrietis, jo bagātāka viņa emociju pasaule un apslēpta dziļāk... Jo maigāka, sievišķīgāka un plūstošāka sieviete, jo viņā apslēptais ugunīgais spēks ir lielāks... Ir skaisti kā šīs divas apbrīnojamajās pasaules sadarbojas un bagātinās viena no otras!

Es to sajutu, vai Tu sajuti?
Es esmu no sirds pateicīga par to, ka Eņģeļi runā ar mani! Esmu dziļi iespaidota par to, ka ļaujoties, arvien vairāk šī komunikācija atveras... Es smaidu ar asarām acīs, jo manī ieplūst Mīlestība un Pateicība.

Esmu laimīga, ka varu ar Tevi šajās sajūtās dalīties! Esmu dziļi pateicīga, ka uzņem sevī Mīlestību, kas nāk caur mani! Šis ir brīnišķīgs laiks, kurā dzīvojam!

Sirsnībā, Daina
http://www.draugiem.lv/blogs/?p=8397568