ceturtdiena, 2012. gada 20. decembris

Параллельные миры и вселенные - реальность



50 min
Filmiņa par paralēlām pasaulēm, visumu rašanos, 11-o dimensiju, M teoriju, jeb membrānu teoriju...
 
Nost ar pielāgošanos
Šis palīdz prātam sakārtot to uztveri, attieksmi, kas mani pašlaik dikti interesē - kā var dzīvot savā pasaulē pilnībā tā, kā man patīk, gribās un netraucēt citiem, kā neiespaidoties no citu realitātēm, vienalga - vai tās patīk vai nepatīk, kā vienmēr būt savā realitātē...
Dažas dienas iepriekš uzrunāja St. Rotera čens par to, ka cilvēki aizmirst to, ko vēlējās nākot šurp. Bērnībā vēl atceramies, bet noejam no tās, attālināmies arvien vairāk, ir nepieciešams atcerēties savas ieceres un atgriezties uz sava ceļa. Kāpēc noejam no ceļa – jo PIELĀGOJAMIES!!! Mēs atveram arvien jaunas un jaunas durvis – lasot grāmatas, mācoties, izlūkojot un iespaidojoties no daudz kā,.... kad ieejam kaut kur un mums tur ne īpaši patīk – tāpēc pielāgojamies un sakām sev – nu tā var iztikt, šitā var te ietrīties, var palikt, sadzīvot, ... un tā mēs arvien, arvien aizmirstam kas tad esam un ko vēlamies patiešām.
Filmiņā iepatikās ideja - kāpēc gravitāte ir tik vāja salīdzinot ar citiem spēkiem? (piem. maziņš magnētiņš paceļ saspraudi no galda un milzīgā planēta to nenotur...)
Atbilde - jo gravitātes spēks nerodas te, šajā dimensijā, bet ir kādas paralēlas pasaules spēka vāja atblāzma, kas iespraukusies te... Tad es izdomāju, ka to pašu var attiecināt uz savu mijiedarbību ar cilvēkiem, situācijām,...
Un, ja tā? kāpēc tik nopietni reaģēt uz cita visuma enerģiju? Tā taču uz mani neattiecas, es varu to izmantot, bet ne obligāti, varu izmantot tik, cik vēlos. Bet tādā gadījumā – ir jāapzinās, ka turu „aiz astes” svešu un man nezināmu enerģiju, notikumus, par kuriem man nav nojausmas. Otrs cilvēks ir cits visums, par to runāts simtiem reižu, bet tagad tikai sāk „pielekt” kā to „lietot”. Ticis mācīts, ka attiecībās galvenais ir pielāgošanās, pietrīšanās utml., tagad saprotu, kāpēc vienmēr esmu bijusi tik „buntavnieciska” – man tas nekad nav paticis, bet mani kaunināja, lika saprast, ka neesmu „laba meitene”, neesmu pietiekoši sievišķīga, jo deklarēju tipa „vīrišķīgus” saukļus...
BET trakākais ir pavisam cits, ka patiesībā esmu bijusi ļoti, ļoti piekāpīga, esmu vienmēr pielāgojusies vīriešiem, faktiski ļāvusi viņiem mainīt MANU realitāti bez ierunām!!!! Kā tā var būt???!!! – neatkarīgā daba viena „kolbā” ar pakļāvību ir radījusi šo „starpdimensiju sprādzienu” – radījusi būtni, kas nav laimīga, visu laiku deklarē, ka grib būt laimīga un saprot laimi – kā saskaņu ar SEVI, bet fiziski ir nebrīva, jo dzīvo pēc citu nosacījumiem!!!???
Uz to atbild pēdējās nedēļas un 08.12.2012. semināra tēma – vampīriskās sistēmas, nosaukums „drakonisks”, bet patiesībā jau vnk pašu radītās sistēmas un akceptētā sadarbība ar citu radītām sistēmām – kuras „piespiež”, „ietrin” savās programmās.... un tu ej kā „popka” un rullē, rullē.... domādams, ja nerullēsi – būsi slikts...
Un neviens mani nav pakļāvis, izmantojis un visādi citādi „lietojis” pret manu gribu – es esmu to akceptējusi. Nu viss., punkts. Izbeidzu,.
Bet ko tagad? Ko tagad vēlēties? Domāju tā – nekādas pielāgošanās. Tā vnk nav vajadzīga. Ja otrs visums man imponē, kura vājo enerģijas atblāzmu es jūtu („tipa” kā gravitāciju),– es ļauju sev izjust to, ko es jūtu, tā mana uzmanība būs pievērsta – mana enerģija otrā visumā tāpat būs jūtama. Un tas jau ir mans prieks – jo es jūtu to, ko es vēlos. Ja otra visuma valdniekam patiks manējā gravitācija – viņš pievērsīs uzmanību un notiks kaut kas, ko mēs abi gribēsim. Ja nepatiks - būs miers. Es nevaru neko sliktu otram nodarīt, tāpat kā neviens cits to nevar man, jo neviens, nav slikts, mēs visi esam brīnišķīgi, tikai ne visi to zina.
Nemiers ir no tā, ka uzskatam par vajadzīgu reaģēt uz jebko. Bet, galvenais, uz nepatīkamo – pielāgojoties. Pielāgoties var gan apspiežot sevi, gan otru, jebkāda vides un attiecību pārtaisīšana un modelēšana ir pielāgošanās. Šo „vampīrisko” sadarbības formu režīmā mēs pat nespējam atšķirt – kam tad mēs nodarām pāri – sev vai otram. Mums mācīja, ka galvenais – nenodari otram pāri un tā tas iegriežas stingrā ciklā, kurā mēs sevi atkal un atkal piespiežam iet to ceļu, kuru nemaz neesam izvēlējušies sākumā. Varbūt tam par pamatu pārprastā vienotības ideja, ka ar visiem jābūt labā saskaņā, mēs visi viens, bla, bla, ... Bet nav jābūt ar visiem, bet tikai ar tiem, ar kuriem es izvēlos. Ja visā, KAS RADĪTS pastāv un neatkarīgi dzīvo pilnīgi atšķirīgas visumu sistēmas, fizikas likumu darbība pilnīgi citāda utml., - kāpēc man ir jābūt savienojamai pilnīgi ar visiem? Nu nē, taču, es izvēlos to ko es izvēlos!!!!!!!!!
Tagad tik jātiek atpakaļ uz TAKAS, dikti gribās uzzināt, ko tad es patiešām vēlos????
10.12.2012.