svētdiena, 2014. gada 3. augusts

Portāla domātājs.lv jaunumi (31.nedēļa’ 2014)


Portāla domātājs.lv jaunumi (31.nedēļa’ 2014)

03.08.2014 - Garīgā prakse: Rozārijs „Tagad sākas jūsu darbs Dievam”


Īss Rozārijs ar Kunga Šivas 2012. gada 22. jūnija diktāta tekstu Es esmu gatavs, Kungs. Ņem mani, Kungs, ņem manas zināšanas, manas spējas. Izmanto mani, Kungs, Tavu plānu izpildei. Lūk, es ESMU, Kungs. Es pakļaujos Tavai Gribai un Tavam Likumam. Nav manī vairs nekā, kas nav no Dieva. Nav nekā, kas mūs šķir. Mēs esam [...]

Lasīt vairāk …

02.08.2014 - Mācība par Saņemšanu


Es daudz lekcijās, grāmatās un rakstos esmu runājusi par nesavtīgu došanu, par Dievišķo Došanas – ņemšanas likumu, bet līdz šim nebiju šo likumu apskatījusi visā pilnībā. Es dodu, lai dotu, nevis lai saņemtu ir likuma viena puse, kas skaidro nepieciešamību nesavtīgi dot, neuzskatot, ka kāds tāpēc, ka esi devis, tev ir palicis parādā. Likuma otra [...]

Lasīt vairāk …

01.08.2014 - Mācība par Nodevību


Pie manis uz konsultāciju atnāca sieviete, kura bija cietusi no sava vīra un labākās draudzenes nodevības – abi bija uzsākuši attiecības un pametuši savas ģimenes. Sieviete spēja piedot savam vīram, bet nespēja piedot savai labākajai draudzenei. Lai sieviete spētu piedot savai draudzenei, viņai bija jāizprot neapgūtā mācība. Līdz  šim nebiju iedziļinājusies nodevības mācību stundā, bet [...]

Lasīt vairāk …

01.08.2014 - Kāpēc es apēdu par daudz?


Aira jautā: Labdien, Elvita, pēc Jūsu ieteikuma cenšos atbrīvot stresus, kas ir manī, un tiešām man jau trīs nedēļas ir labāk. Esmu par to ļoti priecīga un pateicos Jums, ka ieteicāt man to darīt. Vēl vēlos Jums pajautāt, ir tāda lieta, ka vienmēr apēdu par daudz, pārēdos. Liekas, ka man piemīt negausīga rijība. Lūdzu, dodiet padomu [...]

Lasīt vairāk …

31.07.2014 - Lūgšanu stundas 33 dienu ilgumā par mieru visā pasaulē


Dārgie draugi! Sakarā ar starptautiskā stāvokļa saasināšanos ierosinu mums visiem piedalīties 33 dienu Lūgšanu stundās par mieru visā pasaulē. Lūgšanu stundas noritēs no 2014. gada 1. augusta līdz 2. septembrim pl. 19:00 pēc Latvijas laika (20:00 pēc Maskavas laika). Pieslēgšanās translācijai no lapas «Сириус» galvenās lappuses: http://sirius-ru.net/ vai no «Сириус» rezerves lapas: http://sirius-net.org Ja kāda [...]

Lasīt vairāk …

31.07.2014 - Kā es atbrīvojos no savas bērnības nastas…


Katram no mums dzīvē reiz pienāk brīdis, kad nākas pamosties no sapņa,  kurā dzīvojam, un paskatīties uz dzīvi un realitāti citām acīm. Kad manā dzīvē parādījās mans pirmais garīgais skolotājs, es vēl nenojautu to, cik saldā miegā es patiesībā guļu, dzīvodama, sabiedrības, vecāku, izglītības sistēmas un sevis pašas radītā sapnī. Mans pirmais solis uz pamošanos [...]

Lasīt vairāk …

30.07.2014 - Seminārs: “Dzīve plūst kopā ar mīlestību: Berta Helingera sistēmiskā terapija, I līmenis” 18.08.2014.-01.09.2014.


Sokrata tautskola aicina piedalīties Guntas Jākobsones vadītajā trīs lekciju ciklā “Dzīve plūst kopā ar mīlestību: Berta Helingera sistēmiskā terapija, I līmenis”, 2014.gada 18., 25.augustā, 1.septembrī,  plkst.18.00-20.00, Kr.Valdemāra ielā 38, 306-1, Rīga. Metodes pamatlicējs B.Helingers apgalvo: “Jebkuras uzvedības, pat tādas, kas šķiet pavisam dīvaina, iemesls ir mīlestība. Arī visu simptomu apslēptais virzītājspēks ir mīlestība. Svarīgi, atrast to punktu, kur ir koncentrēta visa [...]

Lasīt vairāk …

30.07.2014 - Kādi ir cēloņi labās gūžas deformācijai?


Dana jautā: Vēlos uzzināt cēloņus labās gūžas artrozei (deformācijai). Elvita Rudzāte atbild: Ja deformējas gūžas, tas nozīmē, ka šī cilvēka attieksme pret lieliem vīrišķīgiem plāniem un darbiem ir šķība, izkropļota, deformēta. Ķermeņa labā puse simbolizē sieviešu dzimumu. Ja cieš labā gūža, tad greiza attieksme ir sievietei pret vīrišķiem darbiem. Piemēram, sieviete dara kādus darbus, kurus parasti dara vīrietis, [...]

Lasīt vairāk …

30.07.2014 - Kāpēc man bija sāpes vēderā?


Ginta jautā: Griežos pie Jums jau trešo reizi..paldies par iepriekšējām atbildēm, ļoti palīdzēja, un jūtos labāk,  kā arī bērni ir veseli jau labu laiku..Lieta tāda, ka vakar sazvanoties ar bijušo vīru izcēlās asa vārdu pārmaiņa, pēc kuras man sākās nežēlīgas asas sāpes kreisajā vēdera daļā, ka pat elpu nevarēju ievilkt un tas ilga apmēram divas stundas, bet tagad ik pa laikam arī liek [...]

Lasīt vairāk …

30.07.2014 - Kāpēc man neizdodas atbrīvoties no veselības problēmām?


Jānis jautā: Joprojām cīnos ar savām veselības problēmām, kaut arī lasu L.Vīlmas grāmatas un cenšos ievērot tur teikto, kontaktēties ar vienu dziednieku, iepazīt koku enerģiju – kokus, kas dod un ņem,…., bet vēl īsti neesmu nostājies uz savām kājām, lai 100% justos tā kā bija pirms mani piemeklēja problēmas. Par veselības problēmām: 1. man jau vairākus [...]


29.07.2014 - Nauda jeb tāda ir dzīve!


Katru rītu, vienalga kurā pasaules vietā, cilvēks pamostas un sāk „strādāt”. Vieni iet uz darbu pelnīt naudu, citi piepildīt sapņus, citi sagādāt pārtiku un vēl citi prāto par dzīvi. Kāds ir motīvs strādāšanai? Ko cilvēks visvairāk cer iegūt darbā? Vai tikai naudas pelnīšana ir motīvs? Mums, Latvijā naudas pelnīšana ir aktuāla, ne tikai tādēļ, ka [...]

Lasīt vairāk …

28.07.2014 - Kāpēc mūsu ģimeni piemeklēja nelaime?


Inese jautā: Mana mamma ir brīnišķīgākā mamma un omīte saviem mazbērniem, kādu es esmu redzējusi, viņas mīlestība ir dāsna visās tās izpausmēs. Viņa ir arī Dievticīgs un ļoti labestīgs cilvēks. Pirms 2 gadiem un 5 mēnešiem traģiskā autoavārijā gāja bojā mans vecākais brālis – arī fantastisks, labs , brīnišķīgs cilvēks. Manuprāt, brāli nāve jau vajāja [...]