svētdiena, 2014. gada 3. augusts

15 iemesli, kāpēc sākt sekot savam sapnim jau šodien


Kādu dienu visa Jūsu dzīve nozibsnīs gar Jūsu acīm.
Pārliecinieties, ka tā ir skatīšanās vērta.
/autors nezināms/

Vai Tev ir sapnis? Vēlēšanās? Vai Tu esi kādreiz no rīta piecēlies un domājis: kā tas būtu mīlēt savu dzīvi? Cilvēki var Tev teikt „seko savam sapnim”, bet vai kāds to tiešām dara? Nevis kāds televīzijas vai filmas varonis, bet īsts, dzīvojošs, elpojošs cilvēks kā Tu? Vai tas ir iespējams?

Pirms trīs gadiem es naktīs nevarēju gulēt. Katru nakti es gulēju nomodā līdz plkst. 2. Mana sirds krūtīs bija kā iesprostota. Mani pārņēma nemiers un es to laipni sagaidīju. Ja es iemigu, tad pamostoties atgriezos atpakaļ tajā pašā vietā. Vietā, kuru es nicināju. Piecdesmit stundas nedēļā darbā, kurš lēnām, collu pēc collas, izsūca no manis dzīvību. Es biju 26 gadus vecs, bet es nejutos kā 26 gados. Es jutos vecs, noguris un nomākts.

Šobrīd, rakstot šo rakstu, es atceros to nakti. Es skatījos spogulī. Uz sevi paskatīties es varēju tikai ar grūtībām. Es elpoju ļoti ātri. Pār manu seju tecēja asaras. Es biju pieaudzis vīrietis vai arī es tikai pieņēmu, ka tāds biju. Es biju ļoti nobijies. Es biju ieguldījis visu savu darba pieredzi, izglītību un visu savu dzīvi savas karjeras attīstībā, bet es to ienīdu. Es pilnībā biju atdevis sevi karjerai un pazudis. Vairs nebija iespējams strīdēties ar asarām, kas tecēja pār maniem vaigiem. Kaut ko vajadzēja mainīt.

Es zinu kā ir justies nomāktam un pazudušam.  Bet es arī zinu, ko nozīmē sekot savam sapnim. Šobrīd es esmu 30 gadus vecs un mana dzīve ir pavisam savādāka nekā pirms 4 gadiem. Drīz pēc šīs negatīvās pieredzes, es apsolīju, ka atklāšu savu sapni un tam sekošu. Kāds ir mans sapnis? Es vēlos kļūt par nindzju, bet ne jau tradicionālā izpratnē. Tas ir bērnības sapnis. Pirms 4 gadiem es pametu savu darbu Amerikā un pārcēlos uz Japānu un šobrīd es pasniedzu cīņas mākslu. No pirmdienas līdz piektdienai es ierodos dodzjo plkst. 7:30 no rīta. Nākošgad es plānoju veltīt 1 000 stundas Aikido treniņiem (cīņas māksla). Es esmu dzīvojošs, elpojošs pierādījums, ka ir iespējams sekot savam sapnim. Es katru rītu mostos ar saviļņojumu. Es mīlu dzīvi tādā pakāpē, kāda agrāk šķita neiespējama. Bet šis raksts nav par mani – tas ir par visiem mums. Vēl vairāk – tas ir par mūsu sapņiem. Es no visas sirds ceru, ka  šodien ir diena, kad Tu uzsāksi ceļojumu, lai pārvērstu savu sapni realitātē.
 
15 iemesli, kāpēc sākt sekot savam sapnim jau šodien
1. Tu to vienmēr esi vēlējies izdarīt!
Kad es domāju par jautājumu: Ja Tev būtu miljons dolāri, ko tu savā dzīvē darītu? Šobrīd es varu teikt – es darītu tieši to, ko šobrīd daru.
Tu vienmēr esi vēlējies sekot savam sapnim – tāpēc sāc sekot šodien.
2. Tu piedzīvosi lietas par kurām nekad neesi pat iedomājies!
Esmu piedalījies tējas ceremonijā ar 50 gadus vecu Japānieti. Es mācos jaunu valodu. Es ēdu ēdienus, par kuriem nezināju, ka tādi eksistē. Sekošana savam sapnim sniedz pieredzi, kāda Tev liekas neiespējama.
3. Tu kļūsi drosmīgs.
Pienāks brīdis, ka Tavs sapnis Tev nozīmēs tik daudz, ka Tevi nekas neapturēs. Kad Tavs sapnis Tevi ir pārņēmis, nav nozīmes kādas tevī ir bailes, jo Tu tām neļausi sevi apturēt. Tu ieskatīsies savām bailēm acīs. Tu kļūsi par drosmīgu cilvēku.
4. Tu kļūsi par iedvesmu apkārtesošiem cilvēkiem.
Darot to, ko Es vēlos, tā vietā, lai darītu to ko citi vēlas, es esmu iedvesmojis citus sekot viņu sapņiem. Koncentrējies uz saviem sapņiem, nevis uz to, ko citi vēlas un Tev izdosies.
5. Tu atklāsi neticamas lietas, kuras esi spējīgs veikt.
Kad Tu spersi soli pretī savam sapnim, Tu saskarsies ar izaicinājumiem, kurus nebiji paredzējis. Tu neļausi nekam sevi apturēt. Tu pārsteigsi sevi ar spēju veiksmīgi izdzīvot jebkuru situāciju.
6. Tu sev patiksi arvien vairāk.
Dzīve, kuru izvēlējies dzīvot, Tev liks justies satrauktam un pilnam enerģijas. Tu jutīsies lepns par to, ko dari. Un Tu sev patiksi arvien vairāk.
7. Dzīve kļūs skaista.
Kad Tu atklāsi savu potenciālu, Tu atklāsi potenciālu arī citos. Tu atklāsi to skaistumu, kuru var sniegt dzīve, Tu un citi.
8. Tavs prieks un laime kļūs lipīgi.
Tavā klātbūtnē cilvēki jutīsies labāk un uztvers pozitīvāk dzīvi, jo Tu esi dzīvs piemērs, ka ir iespējams izdzīvot sapni.
9. Tu sajutīsi dziļāku saikni ar Visumu.
Lai sasniegtu sapni, ir nepieciešama ticība. Tu sper soli un rīkojies. Kad Tu sper soli un rīkojies, Tu saskaries ar pieredzi, kas veido dziļāku saikni ar Visumu.
10. Tu vairāk smaidīsi.
Dzīve ir jaukāka, kad Tu vairāk smaidi. Ja Tu sekosi savam sapnim, Tu sev patiksi un Tu smaidīsi arvien vairāk.
11. Viss, ko Tu darīsi iegūs jēgu un nozīmi.
Pirms es sāku sekot savam sapnim, es bieži brīnījos – „Kāda tam jēga?” Tagad es zinu atbildi uz šo jautājumu. Jebkura darbība, kuru daru, ved mani tuvāk savam sapnim.
12. Ēdiens būs garšīgāks.
Jā, Tu izlasīji pareizi J Kad Tu tuvosies savam sapnim, Tu kļūsi mundrāks un Tu augstāk novērtēsi to skaistumu, ko sniedz dzīve. Un jā – pat ēdiens garšos labāk.
13. Katru dienu Tu apgūsi kaut ko jaunu.
Katru dienu es pilnveidoju savu Japāņu valodas prasmi, pilnveidoju cīņas mākslas prasmes un vairāk iepazīstu sevi. Es jūtu izaicinājumu un saviļņojumu. Jo vairāk es tiecos pretī sapnim, jo vairāk es mācos.
14. Tava laime atspoguļojas Tavā sejā.
Tā patiešām ir! Kad Tu esi optimisma pilns, saviļņots un laimīgs, uzmini, kas notiek? Tu kļūsti daudz pievilcīgāks. 26 gados es izskatījos satraukts un nomākts. 30 gados es izskatos laimīgs un dzīvespriecīgs, jo es tiešām jūtos laimīgs un dzīvespriecīgs.
15. Tev patiks laiks, ko pavadi ar sevi.
Kad mēs sekojam savam sapnim, mēs esam vienoti ar savas sirds gaidām. Tas ir veids, kā Tu pasaki savai dvēselei „Es Tevi Mīlu”. Tas ir ļoti patīkami būt ar cilvēkiem, kurus Tu mīli, it sevišķi, ja tas esi Tu pats.
Kas Tevi attur no sekošanas savam sapnim?
 
Avots: http://expanded--consciousness.blogspot.com
 
 
* No angļu valodas tulkoja Ginta Millere
Draugi! Kā jūs esat ievērojuši, labi raksti latviešu valodā ir retums. Mēs gribētu priecēt ar tādiem vairāk, bet tam vajadzīga jūsu palīdzība. Meklējam atbildigus palīgus, kuriem nelielu interesantu rakstu tulkošana no angļu un krieu vālodas sagādās prieku. Rakstiet mums uz info@garavasara.com. Peace and Love! GV team



http://garavasara.com/articles/15-iemesli-kapec-sakt-sekot-savam-sapnim-jau-sodie--2