pirmdiena, 2014. gada 25. augusts

Portāla domātājs.lv jaunumi (34.nedēļa’ 2014)


Portāla domātājs.lv jaunumi (34.nedēļa’ 2014)

24.08.2014 - Garīgā prakse: “Septītais Mātes Marijas mazais Rozārijs”


Nepārtrauciet savas lūgšanas *    ES ESMU TAS, KAS ES ESMU vārdā, svētā Dievmāte, mīļotā Māte Marija, es steidzu mesties ceļos Tavā priekšā. Es nevaru atrast vārdus, kas ļautu man izteikt visu manas sirds Mīlestību, kādu es jūtu pret Tevi. Pieņem manu Mīlestību un pateicību. Tu zini, kas pašreizējā brīdī ir vissvarīgākais manas dvēseles izaugsmei. [...]

Lasīt vairāk …

23.08.2014 - Gaismas vadītāju aicinājums Latvijas iedzīvotājiem un atbalstītājiem


Pašreiz cilvēce piedzīvo straujas pārmaiņas garīgajā jomā, kurās iesaistīta arī Latvijas sabiedrība. Lai mazinātu jebkādus politiskos, tehnoloģisko vai dabas katastrofu riskus Latvijā, ir jāvairo Mīlestības un Gaismas enerģija. Mums katram ir sava pārliecība, un mūsu viedokļi mēdz atšķirties. Tomēr mūs visus vieno domāšana. Kādas domas mēs raidām Visumā, tādas domas materializējas. Mēs nevaram apvienoties vienotā [...]

Lasīt vairāk …

22.08.2014 - Seminārs: “Bailes un baiļu pārvarēšana” 04.09.2014.-18.09.2014.


Sokrata tautskola aicina piedalīties Daiņa Ozoliņa vadītajā trīs lekciju seminārā „Bailes un baiļu pārvarēšana”, 2014.gada 4., 11., 18.septembrī, pl. 18.00-20.00 Krišjāņa Valdemāra 38, 306-1 telpā, Rīga. Seminārā “Bailes un baiļu pārvarēšana” lektors Dainis Ozoliņš runās par tādām tēmām kā: 1.Bailes 2.Baiļu veidi 3.Fobijas 4.Baiļu cēloņi 5.Nāves bailes 6.Bailes zemapziņā 7.Baiļu pārvarēšana 8.Bailes kā slimību cēlonis 9.Bailes no Dieva 10.Vingrinājumi, [...]

Lasīt vairāk …

19.08.2014 - Ko nozīmē būt sievietei?


Ko nozīmē būt sievietei? Kas ir sievišķība? Kā veidot attiecības ar vīrieti? Šie jautājumi man ir bijuši aktuāli regulāri, taču tā pa īstam šai tēmai pievērsos tad, kad beidzās manas vairākus gadus ilgušās attiecības ar vīrieti. Sapratu, ka man trūkst pārliecības par sevi kā sievieti, kā arī ticības tam, ka protu un spēju veidot tiešām [...]

Lasīt vairāk …