ceturtdiena, 2014. gada 28. augusts

Vētra dažkārt nāk – kā Jūsu Gaismas atklājēja - Eņģeļi caur Ann Albers


23.08.2014 … Eņģeļi caur Ann Albershttp://spiritlibrary.com/ann-albers/some
No angļu valodas tulkoja Maija Čepule …




Dārgie draugi, mēs mīlam jūs tik ļoti! Saņemieties drosmi! Patlaban milzīgas baiļu vibrācijas uz jūsu planētas Zeme tiek paceltas virspusē, un mēs zinām, ka tas notiek neticami spēcīgu Gaismas viļņu iespaidā. Mīlestība ir ”sacēlusi putekļus”, ja tā var teikt, liekot lietām pacelties no dziļumiem – kā uz jūsu Mātes Zemes, tā arī jūsu cilvēciskajās Sirdīs.

Tā kā – ja jūs piedzīvojat bailes, nemieru, jūtat saspīlējumu, satraukumu, un tamlīdzīgas lietas – ziniet, ka jūs neesat vieni. Vienkārši – tagad ir laiks apskaut visu, kas ir jūsu iekšienē, un samīļot visas šīs savas izjūtas, līdzīgi kā jūs būtu samīļojis mazu bērnu, kas jūtas nemierpilns, nobijies vai apjucis.

Apskaujiet sevi, dārgie! Gluži fiziskā veidā. Ieskaujiet savās rokās paši savu ķermeni, un samīļojiet sevi! Kad apjukums un bailes pārņem jūsu prātu – pasakiet paši sev: ”Viss būs labi. Dievs tevi Mīl. Es tevi Mīlu. Viss nokārtosies. Tu neesi izdarījis neko sliktu. Tu esi cilvēks. Tu esi drošībā. Tu esi bezgala Mīlēts.”

Tad apsēdieties mierīgi, IZJŪTOT šīs savas sajūtas, lai cik arī ”nevēlamas” tās jums varētu šķist, un šinī savā TĪRU SAJŪTU telpā – ieelpojiet tās lēnām un dziļi, paaicinot mūs, savus Eņģeļus, palīdzēt jums iziet caur šīm sajūtām, par cik tā ir tikai TĪRA ENERĢIJA, kas vienkārši te atrodas, un ir sajūtama, ieelpojama un uzņemama.

Mēs saprotam, šis ir vētrains laiks patlaban uz jūsu planētas, bet tomēr – tik daudz laba nes šīs dzemdību kontrakcijas. Bērniņš dzemdību ceļos piedzīvo kā tumsu, tā arī gaismu, kā sasprindzināšanos, tā arī atslābināšanos …, kad viņš  ceļo uz Gaismas jauno realitāti. Tādā pašā veidā arī jūsu Zemei, jūsu ķermeņiem, jūsu uzskatiem, un jūsu Dvēselēm jāiziet caur šīm kontrakcijām, lai piedzimtu daudz lielākā Gaismā.

Esiet svētīti!

Mēs Mīlam jūs tik ļoti –

– Eņģeļi


** no Annas …**

Tās bija vairākas tiešām intensīvas nedēļas. Kad parasts ceļojums jūlija nogalē pārvērtās par smagu piedzīvojumu ar atceltiem lidmašīnu reisiem un lielu vētru, kura nodarīja postījumus manai mājai un pagalmam – es sapratu – kaut kas ir pārmainījies enerģijās. Mana dzīve pagaidām ir bijusi klusa, mierīga, un nodrošināta, jo es vairs nenododos drāmām, kā tas bija kādreiz. Es pārvaldu savus izdevumus, veicu praktiskus darbus un remontus savā mājā ar vieglumu un eleganci.

Tomēr pirms pāris nedēļām es sāku pamanīt lielas izmaiņas. Es sāku piedzīvot dažādas sīkas nebūšanas savā dzīvē. Es protams darīju to, ko vienmēr biju darījusi – vienkārši nokārtoju tās ar Mīlestību, un turpināju savas ikdienas gaitas. Galu galā man tomēr nācās ieraudzīt kopējo bildi, kad strādājot, kā parasti, savā ofisā, es saņēmu negaidītu ziņu no saviem Eņģeļiem, lai eju ārā pa sētas durvīm, paveros uz augšu un lūdzos. Es paklausīju, un biju ārkārtīgi pārsteigta, ieraugot, ka līdzšinējā saulainā diena bija kļuvusi draudīgi tumša, un ka atkal jauna vētra drāžas mūsu virzienā, kā tāds ātrvilciens pa iepriekšējām sliedēm. Tas neizskatījās normāli. Tas izskatījās draudoši. Vējš bija nežēlīgs, un mākoņus vēla satraucošā ātrumā. Neviens no mūsu apkaimes cilvēkiem nebija gatavs jauniem postījumiem. Mēs visi vēl joprojām remontējām iepriekšējās vētras sagrauto.

Es sapratu, ka man labāk izmantot savu Dieva doto spēku, un lūgties. Es vērsu savas rokas pret debesīm, un saucu: ”Mīļais Dievs, nes mums mieru. Mīļais laikapstākļu Gars, es zinu, ka esi pakļauts cilvēcisko emociju izvirdumiem uz šīs planētas, bet es tev sūtu tagad Mieru un Mīlestību. Lūdzu ej, un nenodari mums ļaunu.” Es ar visu savu būtību biju noskaņojusies uz Mīlestību un Mieru savā Sirdī, un vienkārši stāvēju tur, pilnīga mierīguma vibrācijā. Es fokusējos uz to faktu, ka visi mēs esam VIENS, un ka draudīgo mākoņu vibrācijas dzīvo arī manī tāpat. Es jutu, kā enerģija plūst no manas Sirds uz āru, un tad es jutu, kā enerģija izplūst caur mani no galvas virsa līdz pat zemei. Es neesmu nekad agrāk bijusi lieciniece kaut kam tādam, bet … vējš izmainījās, … vētra noplaka, ... un izklīda. Kāds draugs vēlāk nokomentēja tās nedēļas notikumu. Viņš teica, ka nekad neesot redzējis vētru, kas ar tādu ātrumu trauktos, un tad pēkšņi izgaistu, kā šī.

Tobrīd es ar grūtībām spēju tam visam noticēt. Es jutos kā bez prāta. Es iegāju atpakaļ mājā drebēdama, un saprazdama, ka dusmu enerģijas uz planētas vēlējās sev kompāniju, un bija meklējušas jebkādu spraugu cilvēku Sirdīs, lai varētu tās sagraut un izpostīt. Es pavēros atpakaļ uz klientiem, kas pēdējās dienās bija pie manis nākuši, un sapratu, ka daudzi no šiem gaismas darbiniekiem bija arī piedzīvojuši līdzīgu haosu, nebūšanas un problēmas. Kaut arī es visu to zināju – vienalga – mans ķermenis bija baiļu ieskauts, mana mugura un gremošanas sistēma bija izgājusi no ierindas vēl vairākas dienas. Tad es sapratu, ka pienācis laiks ienirt pašai Sevī.

Man bija tikai viens jautājums: ”Kas bija tas manā iekšienē, kas bija ļāvis šīm haotiskajām vibrācijām man uzbrukt?” Un pēc tam es liku: ”Iznāciet virspusē, lai varu jūs atlaist. ” Es sēdēju mierīgi, elpoju dziļi, un lūdzu saviem Eņģeļiem palīdzību. Tad es aizgāju pie doktora Šona Varvika [Dr. Shawn Warwick] (kurš, ja jūs dzīvojat Fēniksā, brīnišķīgi darbojas enerģiju jomā). Es atvēros dziedinošam enerģiju kanālam, lai tādejādi palīdzētu citiem pārvarēt grūtības. Es drebēju. Es drebēju, gluži kā zemestrīces pārņemta. Kad bailes no citām dzīvēm bija paceltas virspusē, viņas bija manī pamodinājušas sajūtas, kurām nav nekāda sakara ar manu tagadējo dzīvi. Sajūta, ka visu esmu sabojājusi, ka esmu pievīlusi Dievu – es tā to nosauktu. Es jutos, it kā būtu atvērusi Pandoras melu lādi, un nu tagad attīru visas vecās drazas un gružus no savas Dvēseles. Un lai gan tas viss bija grūti, bija fiziski sāpīgi un iztukšojoši – es tomēr SVINĒJU! Labāk lai uzpeld un aiziet, nekā paliek iekšā. Tieši šīs apslēptās ilūzijas ir tās, kuras bieži vien ļauj blīvajām enerģijām radīt haosu mūsu dzīvēs. Un kad mēs atbrīvojam sevi, lai tiešām aptvertu Gaismu un Mīlestību, kas mēs patiesībā esam – pat vissmagākā tumsa nevarēs vairs iekļūt. Un nu beidzot, kad es spēju būt pilnīgā Klātbūtnē atkal, un no jauna apliecināt Gaismas un Mīlestības patiesību Sevī – augsta temperatūra pārpludināja mani kā upe, atslēdzot vaļā manu ķermeni, un visas sāpes izbeidzās dažu sekunžu laikā.

Ja jums nav gadījies piedzīvot šādu sabrukumu tagad – tad arī SVINIET! Jūs ESAT patiesībā! Un ja jūs ESAT – SVINIET to, jo jūs vienkārši atrodaties punktā, no kura varēsiet ienirt Sevī vēl dziļāk. Viena sveces liesma, mēdz teikt, var apgaismot pat vistumšāko telpu, un jūsu gatavība – Mīlēt Sevi, neskatoties ne uz ko – var apgaismot pat vissarežģītākās dzīves situācijas. Tādēļ neatstumjiet savas sajūtas – aptveriet tās. Mīliet Sevi caur tām. Tādejādi mēs transformējam visu, kas mūsos ir – uz vēl lielāku Gaismu un lielāku Mīlestību.

Mīlu jūs visus!

Lai visiem mums svētīga nedēļa!

– Anna –


http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?sort=date&f_tid=5456684