svētdiena, 2012. gada 26. februāris

Pirmatnējās sievietes atgriešanās


Pamelas čenelings ar Mariju-Magdalēnu

Dārgie draugi,
Mēs visi trīs esam šeit šodien. Ješua, Marija un Marija-Magdalēna. Mums ir gods būt šeit kopā ar jums. Mēs redzam jūs kā mūsu brāļus un māsas. Mēs esam vienoti sirdī, un man, Ješua, ir īpaši atbrīvojoši būt šeit blakus manām draudzenēm. Jo es bieži biju redzams kā vienīgais Kristus enerģijas pārstāvis. Tas tomēr nav gluži pareizi. Man blakus manā dzīvē bija sievietes, kurām bija svarīga loma manā misijā. Tajos laikos nebija pieņemts sievietēm darīt to, ko darīju es, lai kļūtu par publisku skolotāju. Taču gan mana māte, gan Marija-Magdalēna bija garīgi kareivji. Viņas palīdzēja man sēt Kristus apziņas sēklas.

Šodien mēs runājam par vīrišķajām un sievišķajām enerģijām. Manas sievišķo dvēseļu biedrenes un es runājam vienā balsī. Jūsu vēsturē sievišķā enerģija tika dziļi ievainota. Tam bija būtiska ietekme gan uz sievietēm, gan uz vīriešiem uz Zemes. Taču ir ne tikai sievietes, kuras ir cietušas no vīriešu varas, vīrieši arī ir ievainoti.

Vispirms mēs apspriedīsim sieviešu brūci. Mēs lūdzam jūs iztēloties sievietes personu. Viņa pārstāv visu sievišķo enerģiju. Tad sievišķā enerģija tika degradēta un vardarbīgi apstrādāta. Sekas sievietēm bija tādas, ka viņas atteicās no sava ķermeņa apakšējās daļas, kur mājo viņu spēks. Īpaši, ja ir bijusi seksuāla vardarbība, emocionālā trauma liek sievietēm atsaukt savu apziņu no viņu ķermeņu apakšējās daļas. Viņām kļūst grūti būt pašapzinīgām un iezemētām. Ieraugiet sievieti savas iekšējās acs priekšā. Tas attēlo sieviešu kolektīvo enerģiju. Šajā attēlā jūs varat redzēt caurumu viņas vēdera rajonā. Viņa ir atsaukusi apziņu no šī rajona, un viņa jūtas neaizsargāta, jo viņai trūkst iezemējuma. Viņas vēdera iekšienē jūs varat dzirdēt ciešanu un sāpju kliedzienus. Un mēs vēlētos aicināt jūs visus, kā vīriešus, tā sievietes, izstarot gaismu uz šo sievieti, uz viņas vēderu. Šādā veidā jūs arī dodat to sev pašiem.

Tagad vēlas runāt Marija-Magdalēna.
Es esmu Marija-Magdalēna. Es jūs dziļi mīlu. Es vienmēr esmu ar jums. Es esmu pacēlusies virs sieviešu brūces, un tagad es vēlos pieskarties šim sāpju rajonam ļoti maigi, lai palīdzētu sievietes dziedināt. Es vēlētos redzēt viņas piedzimstam vēlreiz priecīgas un stipras, lai sieviešu spēks var atgriezties mierīgā ceļā. Es nevēlu cīņu vai grūtības. Es nāku ar mieru, un man ir īpašs paziņojums sievietēm. Jūs visas vēsturē esat bijušas ievainotas, bet šajā laikā jūs atgūstat savu spēku. Šis ir jūsu laikmets, šis ir jūsu laiks. Es gribu jums atgādināt, ka vīriešiem arī tagad ir vajadzīga palīdzība. Jūs kā sievietes esat pazīstamas ar brūci vēderā, ikdienas sāpes un traumas mazinās. Bet kas notiek ar vīriešiem?

Sakarā ar dominējošo vīrišķo enerģiju pagātnē un varas un apspiešanas enerģijām vīrieši bija spiesti noslēgt savas sirdis. Viņiem bija jābūt spēcīgiem un skarbiem, tas bija vīrieša esības ideālais tēls. Bet šādā veidā vīrieši atsvešinājās no savas sajūtu puses. Daudzi vīrieši izrādījās ieslodzīti savās galvās, viņiem kļuva grūti izteikt savas emocijas un savas jūtas. Nespēja savienoties ar savu sajūtu pusi, savu sievišķo pusi, arī ir brūce. Jūs nevarat dzīvot dzīvi pilnīgi, ja jūs nevarat piekļūt savām jūtām. Patiesībā jūs esat atvienoti no savas dvēseles. Daudziem vīriešiem piemīt vientulības un atsvešinātības sajūta, ko var uztvert kā caurumu viņu sirdīs.

Un tā jūs redzat: gan vīrieši, gan sievietes pagātnē ir tikuši ievainoti. Sieviešu brūce atrodas vēderā, vīriešu brūce ir līdzīga caurumam viņu sirdī. Es gribu teikt sievietēm šodien, kad jūs atgūstat savu spēku, kad jūs atpazīstat savu patieso stiprumu: pasniedzieties pretī vīriešiem. Viņiem ir nepieciešama jūsu palīdzība, viņi ir attālinājušies, atsvešinājušies no mājām.

Esiet laipnas savā sirdī būt līdzjūtīgām pret viņiem. Jaunā Zeme var piedzimt tikai, ja jūs abi noslēdzat mieru. Ja vīrieši un sievietes saprot viens otra brūces, viņi var veidot tiltu savā starpā.

Es aicinu sievietes pievienoties man, sūtot gaismu uz caurumu jūsu vēderā. No šīs gaismas izveidojas vads un ieiet tieši Zemē. Sajūtiet savu kontaktu ar māti Zemi kā sievieti. Jūsu sievišķā enerģija ir tik spēcīga un būtiska dzīvībai. Atcerieties jūsu patieso spēku. Kad jūs jūtat savas pašapziņas pieaugumu, pasniedzieties pretī vīriešiem un sūtiet gaismu uz caurumu viņu sirdī.

Jūs esat tuvu jaunam laikam vēsturē. Jums ir paredzēts apvienoties kā vīriešiem un sievietēm. Jūs esat aicināti atkal gūt prieku un smieklus kā cilvēka esību. Daudzos no jums es redzu nogurušus karavīrus, jūs esat cīnījušies un cīnījušies, un daži no jums ir ļoti noguruši un vīlušies. Atbilde uz jūsu sāpēm slēpjas ļoti vienkāršā dzīvē. Ar to es domāju: sajūtieties atkal patiesi savienoti ar Zemi un baudiet vienkāršu prieku būt cilvēkam.
Mīlestības starp vīrieti un sievieti izjūta, draudzība ar līdzīgi domājošiem cilvēkiem un dzīve mierā ar savu apkārtni un ar dabu ir jaunās Zemes solījums.

Manā dzīvē uz Zemes es dziļi piedzīvoju sievišķo brūci. Es biju Ješua dārgs draugs. Es varētu just viņa spēku un gudrību, bet arī viņa sāpes un šaubas. Starp mums diviem bija tuva izpratne. Es piedzīvoju dziļas skumjas un bēdas, kad viņam nācās atstāt Zemi, kad viņš tika nonāvēts. Bieži, kad viņš runāja ar mums, es varēju sajust viņa vēstījumus ne tikai manā galvā, bet caur visu manu ķermeni. Man nepatika pārliecināt par viņa idejām, par viņa vēstījumiem, tā, kā to darīja viņa vīriešu mācekļi. Šajā ziņā es biju mazliet atšķirīga no viņiem. Dažreiz viņi izsmēja mani, un es reizēm jutos vientuļa. Es tiku uzskatīta par "pirmatnējo sievieti", es biju netradicionāla. Tagad es esmu patiesi priecīga redzēt, ka pirmatnējās sievietes atkal ir gaidītas pasaulē! Daudz kas ir mainījies kopš Ješua laikiem. Es jums saku: pirmatnējās sievietes būs līderi jaunajā pasaulē! Es aicinu jūs visas piecelties savā patiesajā spēkā. Pagātnē, kad sievietes bija "savvaļas", tas ir, neatkarīgas, netradicionālas un dedzīgas, viņas bieži tika sauktas par histēriskām. Viduslaikos viņas tika sauktas par raganām. Bet patiesībā šīs sievietes – es biju viena no viņām – vadīja mīlestība.

Tagad atkal ir laiks sievietēm parādīt savu patieso spēku, nekādā agresīvā veidā, bet veidā, kas samierina vīrišķo un sievišķo enerģijas.

Liels paldies jums, ka esat šeit ar mani šodien!
 
© Pamela Kribbe 2012
http://www.jeshua.net
tulk.J.Oppe
http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=3865862