sestdiena, 2012. gada 4. februāris

Ammas 263. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Tagad tu esi iepazinis divus veidus, kā kontaktēties ar saviem pavadoņiem.
Mans ieteikums ir vienkārši pasaukt viņus, kad tev rodas vajadzība pēc ātras atbildes vai palīdzības.
Pavadoņu enerģiju iepazīšana ir ļoti svarīga. Tagad, izjūtot noteiktu enerģiju, tu zināsi, ka tie ir viņi.
Minēšu analoģiju: tavā priekšā ir divi identiski dvīņi. Viņu māte mācēs viņus atšķirt, bet tu – nē. Kāpēc?
Es gribu, lai tu iepazīsti savus pavadoņus tādā pakāpē, lai tad, kad ierodas maskējušies pavadoņi, tu spētu tos atšķirt, sajust enerģiju izmaiņu, pat tad, ja šīs enerģijas atšķiras tikai nedaudz.
Tev jābūt kā dvīņu mātei, kura acumirklī māk atšķirt savus bērnus.
Tā ir tava atbildība.
Otrā metode, kā tu vari savienoties ar saviem pavadoņiem, ir ielūgt viņus tavā sakrālajā telpā – dziļi tava sirds centra aizmugurējā daļā.
Šī ir ideāla metode, kad gribi dziļu sarunu vai uzdot daudzus jautājumus.
Šodien ieej savā sakrālajā telpā, dziļi sirds centrā. Pieaicini pavadoni, kurš atbild par tavas Ādama Kadmona enerģijas sistēmas atmodināšanu.
Palūdz šo pavadoni pakutināt tavas amigdalas ar vibrējošas krāsas spalviņu.
Pēc tam tu izdari to pašu.


Līdz nākamai nodarbībai ...
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins