piektdiena, 2012. gada 10. februāris

Ammas 266.stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi gatavs darbam ar saviem pavadoņiem?
Sagatavo papīru un rakstāmo jeb datoru vai diktofonu.
Būtu labi, ja sagatavošanās darbam ar pavadoņiem tev izveidotos kā ieradums.
Tu jau zini, kā to darīt.
Apzināti ieej savā Sirds Avotā un ie-OM-o savā Sirds Hologrammā.
Ieej Sirds Centra aizmugurējā daļā tik dziļi līdz sasniedz savu sakrālo telpu.
Novieto savā sakrālajā telpā kaut ko tādu, kas palīdzēs tev darbā ar saviem pavadoņiem.
Ar to es domāju, piemēram, atpūtas stūrīti (sitting area) vai kādu citu iekārtojumu, kurā tu varētu ērti komunicēt ar saviem pavadoņiem.
Tu esi radītājs. Radi!
Kāda ir tēma, ko tu gribētu apspriest ar pavadoņiem?
Es gatavs?
Tad vienkārši paziņo: "Es vēlos runāt ar pavadoni/pavadoņiem, kuri strādā ar mani ____ jomā."
Ja jūties sasprindzis vai izjūti nemieru, atgriezies savā Sirds Centrā.
Paskaties, kas ierodas. Viens vai vairāki?
Sasveicinies.
Pieraksti savas izjūtas.
Turpināsim nākamajā nodarbībā. Viņi zina, ka tu mācies, pagūsti procesu, un tev pašlaik nekas vairāk nebūtu jādara.
Taču, ja vēlies pateikt ko vairāk, droši dari to. Ja nē, pasakies viņiem par atnākšanu un saki, ka runāsi ar viņiem nākamreiz.
Līdz nākamai nodarbībai ...


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins