piektdiena, 2012. gada 10. februāris

Ješua "Par darbu grupās"



 Dārgais Ješua, Sveicināts! Daudzi garīgi pamostas, daudzi sāk apzināties sevi un redzēt pasauli bez naudas un varas prizmas, dažiem pamostas dažādas spējas, bet ko ar tām darīt, viņiem nav ne jausmas.
Tagad ap mani pulcējas dažādi cilvēki, gudri, ar spējām, ar vēlmi attīstīties! Es saprotu, ka vajag organizēt kādu grupu, komandu, bet, kā savienot tādus dažādus cilvēkus. Taču es ticu, man viss iznāks, taču pagaidām nestādos priekšā, kāda būs mana darba būtība, faktiski tas arī ir jautājums, dod padomu, citādi man nav nekādu priekšstatu, izņemot, kā pagaidām strādāt ar grupas locekļu bioenerģētiku un attīstīt savu sensitivitāti. Bet, iespējams, es vispār pats sev visu esmu sadomājis un man nevajag organizēt komandu, tā kā tas nav priekš manis? Es uzklausīšu tavu padomu un pieņemšu savu lēmumu. Paldies!
Kādēļ vajadzīga attīstība, kādēļ tas Viss?
Mans vienīgais minējums bija – pieredze, viss radīts pieredzes dēļ, viss radīts darbībai, izpētei. Vai tas tā ir?
Taču bija arī sajūta, ka tā ir ilūzija, var apiet “attīstību”, var uzreiz kļūt par Kaut ko Augstāku.
Paldies, Ješua, paldies Visiem.
ES ESMU TAS, KAS ES ESMU.

Es sveicu tevi, dārgais, un man jāatgādina tev, ka nejaušību nemēdz būt jūsu dzīvē. Ja tu pievelc sev situācijas, kad ap tevi pulcējas cilvēki ar noteiktām programmām un kuriem ir kopīgi mērķi un uzdevumi, tad tam ir vērts pievērst uzmanību un ir vērts par to padomāt. Taču es piedāvāju tev apspriest nedaudz citu šīs tēmas aspektu. Pa to, kā strādāt grupās un uz kādiem principiem ir jābūvē darbs grupās, es jau stāstīju agrāk.

Tagad es gribu parunāt par citu svarīgu aspektu, jo līdzīgas tavējai situācijas radīsies visur, un tam būs pietekami masveidīgs raksturs. Cilvēki, kam izpaužas spējas, cilvēki, kas jūt, ka viņiem iekšā briest lielas pārmaiņas, meklēs atbildes. Jautājumi, kuri radīsies viņu galvās, viņu sirdīs, bez jebkādām šaubām, apvienos viņus grupās, un viņi apmainīsies ar informāciju, pieredzi un atklāsmēm. Sakarā ar to lielu atbildību uzņemsies tie cilvēki, kuri izrādīsies tie magnēti, ap kuriem formēsies tādas grupas.

Vispirms man ir jāpasvītro, ka tiem cilvēkiem, kuri kļūs par tādām “bāciņām-magnētiem” un kuri piesaistīs sev cilvēkus, meklējošus atbildes uz daudziem jautājumiem, kurus uzstādījusi viņiem dzīve, jauni uztveres un pašsajūtas apstākļi, tiks nodrošināti visi nepieciešamie apstākļi sekmīgam darbam. TAČU, vispirms, tas būs viņiem pārbaudījumu periods viņu nodomu patiesumam un tīrībai, ego attīrīšanas kvalitātei, kuru viņi izgāja pirms tam un kura pastāvīgi turpinās. Tas būs pārbaudes laiks, un ir svarīgi, lai jūs atcerētos par to. Ja jūsu ego izrādīsies pietiekami attīrīts, ja jūs situācijā, kura izvērtīsies, paudīsiet savas organizatoriskās spējas, spējas nodot savu pieredzi un zināšanas bez neattīrīta ego piedalīšanās, tad tāda grupa tiks atbalstīta ar jaunajām enerģijām un būs efektīva un sekmīgi strādās. Dzīve piešķirs tai tam visu nepieciešamo palīdzību. Taču, ja tādā grupā un grupas līderim prevalēs neattīrīts ego un izpaudīsies paštīksmināšanās, egoisms, patiesuma pret cilvēkiem apkārtnē neesamība, tad tādai grupai ir lemts pietiekami ātri izirt. Šis laika sprīdis, cik ilgi šī grupa eksistēs, būs atkarīgs no tās “bāciņas” ego neattīrīšanas pakāpes. Tādejādi jūs spējat paši novērtēt jūsu ego neattīrīšanas pakāpi.

Es iesaku katram no jums ar vēl lielāku intensitāti, ar vēl lielāku atbildību strādāt ar sevi un turpināt attīrīt savu ego, citādi jūs ne tikai nespēsiet noturēt grupu ap sevi un sniegt cilvēkiem pa spēkam esošu palīdzību, jūs piesaistīsiet ar sava neattīrītā ego pārliecīgām izpausmēm masu personīgu problēmu. Jo lielo dievišķo likumu darbību neviens nav atcēlis, un tie ir bāzes dievišķie principi, pēc kuriem dzīvo visums un pēc kuriem dzīvojam visi mēs. Tādejādi, es lūdzu tevi pievērst uzmanību šiem momentiem, ko mēs apspriedām, un uzmanīgi un bez aizspriedumiem vērot dzīvi apkārt sev. Ja dzīve piešķir pārbaudījumus, vajag saprast, ka tā ir vai nu zīme-norādījums uz garīgām kļūdām, vai ari pārbaudījums tavu nodomu patiesuma pārbaudei, jo daļa domu ir devusi iemeslu tādam pārbaudījumam. Visu jebkuru apstākļu ap jums iemesli vienmēr ir jūsu pievilkti, un tikai jūsu.

Attiecībā par programmu, pēc kuras strādās jebkura grupa. Šīs programmas balstīsies uz tām īpatnībām, kuras piemīt katram no grupas dalībniekiem un, pirmkārt, īpatnībām, kuras pieder līderim. Līdzīgs pievelk līdzīgu. Tev pievelkas cilvēki, kuriem ir ar tevi līdzīgi uzdevumi, sasniegumi vai uztveres problēmas. Vajag vienmēr atcerēties, ka jebkura grupa – tas vienmēr ir savstarpēji bagātinošs process, un grupas līderis mācās no viņam pievilktajiem cilvēkiem ne mazāk, bet reizēm vairāk, jo caur tādu darbu viņš dziļāk apgūst iekšējo telpu un uzlabo garīgo meistarību. Es lūdzu mācīties un strādāt tieši no tādām pozīcijām. Nedaudz attālināti novērot savu attīstību un grupas attīstību, lai laikus koriģētu visas novirzes attīstībā, kuras gadās.

Lūk, tāda novērošana bez aizspriedumiem, balstīta uz tiem principiem, ko es izklāstīju, ļaus izvairīties no kaut kādu uztveres kļūdu vai cita veidu kļūdu ilgstošas labošanas.

Bez tam, darbā grupās ir svarīgi neradīt problēmas “uz līdzenas vietas”, pārāk negudrot, jo visi patiesi atbildes meklējošie tās atrod tādā vai citādā veidā. Dzīve vienmēr saka priekšā caur jūsu eņģeļiem vai dzīves apstākļiem: negaidīta grāmata pievērsīs uzmanību, kāds, laipni raugoties acīs, izteikts sakrālu domu, tiks satikts vajadzīgais cilvēks utt. Tāda veida palīdzības variantu ir daudz, un vajag vienkārši vērot dzīvi un sekot savai intuīcijai, sekot savam vērīgumam, protams, nepārejot uz paranojas jomu tādos novērojumos. Tomēr sekot ar skaidru prātu un ar savos nodomos tīra bērna zinātkāri dzīves situācijām ir vērts, jo tas ievērojami atvieglo atbilžu meklēšanu uz jautājumiem, kas rodas.

Es vēlu tev panākumus harmonijas stāvokļa tevī stabilizācijā, priecīgu esamību Dzīvē, neatkarīgu no ārējiem apstākļiem.

Es vēlu jums visiem apzinātu jaunās dzīves Radīšanu no jūsu iekšējā skaistuma, dievišķības un harmonijas stāvokļa.

ES ESMU JEŠUA
Pieņemts 18.07.2009. Nika

 tulkoja Jānis Oppe