ceturtdiena, 2012. gada 2. februāris

Ammas 260. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Nākamajās nodarbībās es parādīšu dažādus veidus, kādos tu vari savienoties ar eņģeļiem un pavadoņiem, kuri ar tevi strādā.
Arī tu ar viņiem strādāsi un saņemsi informāciju no viņiem.
Es esmu atlikusi šo tehniku atklāšanu līdz šim brīdim, un tam ir savi nopietni iemesli.
Ja tu esi izpildījis visus līdzšinējos vingrinājumus, tavs Sirds Avots ir pilnībā noenkurots, un tas garantē, ka tavas vibrācijas ir augstas.
Šajā garīguma attīstības stadijā ir ļoti svarīgi atšķirt garīgo būtņu dažādās vibrācijas. Tu taču gribi strādāt ar augstāko vibrāciju būtnēm, vai ne?
Ir būtnes, kurām piemīt lielas amplitūdas (dažādības) vibrāciju spektrs, gluži tāpat kā tas ir pie cilvēkiem. Tev jāmāk saskatīt atšķirības dažādajās vibrācijās.
No cilvēkiem, kurus tu spēj saskatīt, informāciju tu saņem ar piecu maņas orgānu palīdzību. No būtnēm, kuras tu neredzi, informācija tev jāsaņem ar smalko maņu palīdzību.
Tad, kad tu atrodies Sirds Avotā, tu iegūsti lielākas spējas saskatīt patiesību kā fiziskajā, tā smalkajā plānā.
Es gribu, lai tu spētu saskatīt atšķirības dažādās vibrācijās. Tas ir drošības jautājums.
Mēs sāksim nākamajā nodarbībā.
Bet tagad, OM-ojot pakutini amigdalas ar violetu spalviņu.
Līdz nākamai nodarbībai ...


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins