trešdiena, 2012. gada 22. februāris

Ammas 272.stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Ir reizes, kad tu jūties nesaprasts un vientuļš.
Taču tu nekad neesi viens.
Ar tevi kopā vienmēr esmu es. Tavi eņģeļi un pavadoņi vienmēr ir ar tevi.
Vientulības sajūtu tevī rada brīži, kad dzīve tev sāk šķist pārlieku grūta. Tevi var apciemot bailes, nemiers un bezcerība.
Šīs sajūtas nekad tevi nepiemeklēs, ja vienmēr atradīsies savā Sirds Avotā un atzīsi, ka tu pats esi tas, kurš rada šāda veida iespēju, lai no tās mācītos.
Zema līmeņa vibrācijas – tas neesi tu.
Tu esi Mīlestības Iemiesojums.
No savas sakrālās telpas sirds centra aizmugurējā daļā palūdz iespēju parunāt ar garīgo palīgu, kurš var tevi apmācīt, kā mīlēt sevi un savu dzīvi.
Uzdod tev svarīgos jautājumus un pieraksti atbildes.
Līdz nākamai nodarbībai ...


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins