svētdiena, 2012. gada 5. februāris

Ammas 264. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Pēdējo mēnešu laikā tu esi iepazinis un strādājis ar daudziem palīgiem savā iekšējā plānā. Atskatīsimies uz viņiem.
Sāksim ar Pašu Es. Pats Es ir tas, kas patiesībā tu esi. Šo sevis daļu agrāk varbūt tu dēvēji par savu Augstāko Es.
Tad, kad tu strādāji ar kodiem, tu talkā aicināji kodu tehniķus. Pastāv dažādu "rangu" būtnes, kas veic darbu ar kodiem.
Kodu Formulētājs atbild par visu kodu procesu kopumā attiecībā uz ikvienu un uz jebko.
Tad ir kodu arhitekti. Viņi darbojas ar tevi pirms tavas inkarnācijas un izstrādā tavas kodu struktūras kopējo plānu.
Kodu inženieri ir atbildīgi par kodu izvietošanu.
Kodu tehniķi veic konkrētos darbus.
Iespējams, ka esi saskāries arī ar kodu mācekļiem, kuri strādā kopā ar kodu meistariem (audzinātājiem). Mācekļi apgūst meistaru dotās zināšanas.
Tu esi arī strādājis ar savu Dvēseli (angl. Bodysoul) – tava fiziskā ķermeņa dvēseli. Atceries, ka tā nav tava dvēsele. Šis ir tevis aspekts, kurš pārrauga visu tavu ķermeņu – fiziskā un enerģētisko – darbību. (tulk. piezīme: turpmāk tulkojumos lietosim apzīmējumu Ķermeņa Dvēsele)
Un tad vēl, protams, ir tavi pavadoņi. Droši vien, ka agrāk tu ar viņiem esi ticies citādākā veidā. Tagad tu esi iepazinies vēl ar diviem veidiem, kā ar viņiem kontaktēties, un mēs apgūsim vēl arī citas metodes.
Nu, vai tad šī nav viena lieliska komanda?
Tev esmu arī es – Amma – tava māte. Tu vienmēr esi mīlestības iekļauts, arī tad, kad jūties vientuļš.
Līdz nākamai nodarbībai ...


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins