pirmdiena, 2012. gada 13. februāris

Es mīlu tevi!


Es mīlu tevi !
Septiņi iemesli, kāpēc ir pieņemami, atbalstāmi, jauki un svarīgi teikt «es mīlu tevi» tad, kad tas ienāk prātā:
1. Labākais brīdis ir vienmēr tieši tagad!
2. Ja šis nebija labākais brīdis, tad es vienmēr varu izveidot tādu brīdi, kādu vēlos!
3. Patiesi labo vārdu nekad nevar būt par daudz! Atkārtojiet tos!
4. Dzīvē nav melnrakstu, mēs katru mirkli dzīvojam pa īstam...
5. Cilvēki blakus mums ir pelnījuši mīlestību. Citādi kāpēc viņi aizvien ir tik tuvu?
6. Ja pat mums tas nešķiet svarīgi, otram tas var būt ļoti nozīmīgi. Būsim cēlsirdīgi, sagādāsim otram prieku!
7. Mīlestība ir spontānākā un radošākā sajūta, kuru mums ir dots piedzīvot... ceļš ir rezultāts un rezultāts ir ceļš... spontāni un radoši paužot mīlestību, mēs to vairojam. Nav nekādu šķēršļu, viss ir iespējams!

http://www.tvnet.lv/sievietem/buduars/410089-teikt_vai_neteikt_es_milu_tevi