otrdiena, 2012. gada 7. februāris

Ammas 265. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Tagad mēs pastrādāsim ar eņģeļiem un pavadoņiem.
Līdzīgi, kā iepriekš es tevi iepazīstināju ar darbu ar kodu tehniķiem un tava Ķermeņa Dvēseli, tagad apgūsim paņēmienus darbam ar tiem, kurus tu dēvē par pavadoņiem.
Paturi prātā, ka manis teiktais ir vien vispārēji ieteikumi, kurus tu vari pielāgot pēc savas gaumes un patikšanas. Vienmēr seko savām iekšējām zināšanām. Uzticies tām.
Tev var rasties jautājums: "Bet, ja nu es kļūdos un patiesībā ieklausos savā mazajā ego nevis iekšējās zināšanās?"
Atbildu: "Ko tu esi ieguvis no attiecīgā paņēmiena apgūšanas vai mācības? Vai tu pievērs uzmanību tam, ar kuru ķermeņa daļu tu uztver tās atbildes, kas nāk no iekšējām zināšanām un tās, kuras tev sniedz tavs ego? Vienīgais sliktums no tā, ko tu dēvē par kļūdu, ir tavs paša vērtējums."
Kad tu piesauc savus eņģeļus un pavadoņus (turpmāk es viņus visus dēvēšu par pavadoņiem), dari to no Sirds Avota. Esi Sirds Avotā.
Atceries – kad esi Sirds Avotā, tu spēj labāk atpazīt patiesību.
Aiz fiziskā plāna atrodas liels skaits dažādu būtņu, kuras ar lielāko prieku ir gatavas sniegt tev visdažādākā veida pamācības. Gluži tāpat kā tas ir fiziskajā plānā.
Esi vērīgs attiecībā uz tiem, kas tev sniedz padomus, un esi tikpat vērīgs attiecībā uz tiem padomdevējiem, kurus tu nespēj saskatīt ar fizisko redzi.
Atrodoties savā Sirds Avotā, tu spēj pilnīgi lietot vai izmantot savu enerģētisko ķermeni. Tas dod tev iespēju pielietot visas tavas maņas. Tu esi jūtīgāks pret citu būtņu (gan fizisko, gan ne-fizisko) vibrācijām.
Tagad mums vajadzētu sagatavoties nākamajām nodarbībām. Izvēlies kādu tēmu vai problēmjautājumu, ar kuru tu gribētu strādāt nākamo nodarbību laikā.
.. un apkutini ar spalviņu amigdalas.
Tu pats zināsi, kad šis process būs pabeigts, jo tu būsi ievērojami atmodinājis savu intuīciju un savas smalkās maņas. Ja tu tagad vaicā sev: varbūt šis process jau ir galā? – tad atbilde ir: nav gan vēl galā. Kad process būs beidzies, tev šāds jautājums neradīsies.
Līdz nākamai nodarbībai ...


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins