sestdiena, 2012. gada 25. februāris

Ammas 273.stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Sagatavo savu enerģijas lauku.
Ar katru nākamo nodarbību tu iegūsti arvien dziļāku izpratni par to, kā izmantot savu spēku.
Tev ir paša personīgais enerģijas lauks. Tu apgūsti zināšanas, kā pielietot un izmantot to spēku, kurš ir iebūvēts tavā enerģijas laukā.
Mēs esam runājuši par to, ka enerģētiskās struktūras un noteiktas apziņas mājo tavā ķermenī un dažādās tā daļās, ieskaitot tavu šūnu daļas.
Tu esi mācījies komunicēt ar savu Ķermeņa Dvēseli un Pašu Es.
Tu esi apguvis paņēmienus, kā aktivizēt radošo un intuitīvo spēku pieres priekšējā daļā, ar spalviņu kutinot amigdalas. (Lūdzu turpini atkārto šo vingrinājumu kad vien vari.)
Tagad tu apgūsti zināšanas par to, kā strādāt ar saviem garīgajiem palīgiem.
Šodien tu vari izvēlēties kaut ko tādu, ko tu gribi izpētīt. Tas var būt kāds jautājums, kas ilgstoši tevi ir nodarbinājis, vai arī kaut kas pilnīgi jauns.
Varbūt tu esi gribējis uzsākt kādu biznesu, nodarboties ar kādu sporta veidu vai atrisināt kādu personīgas vai profesionālas dabas problēmu.
Vienalga kas, - vienkārši kaut ko izvēlies.
Nākamajā nodarbībā tu komplektēsi savu garīgo komandu, kas tev palīdzēs izzināt izvēlēto jautājumu.
Līdz nākamai nodarbībai ...


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins