sestdiena, 2014. gada 1. novembris

CIK SVARĪGA IR BALSS TERAPIJA



Andis Geste
October 29

Man nav īsti teksta, lai aprakstītu, CIK SVARĪGA IR BALSS TERAPIJA. Latvijā ir pa pilnam pīkstētāju un ņerkstētāju, kas atrodami abu dzimumu vidū. Cilvēki tik ļoti saaug ar sociālajām lomām, ka pārstāj staigāt savā gaitā un runāt savā dabiskajā balsī. Kamēr runāsi tā, lai citiem patīk (bērna balstiņā, skolotājas balsī) nu nestāsies ar jums neviens dziļākos sakaros. Vīriešiem izteikta ir ņerkstēšana ar neskaidru izrunu utt., sievietes parasti spiedz un ekspluatē savu 'kakla reģistru'. Balss skan spalgi un nepatīkami, bet visi pie tā jau pieraduši. Diētas nepalīdz, jo nemitīgi tiek vibrināts vairogdziedzeris un ražoti streshormoni utt. Turot balsi pareizā vietā - krūšu reģistrā, tā skan daudz samtaināk, erotiskāk utt. Cilvēki pie tās pievelkas kā pie magnēta. Lūk, par ko ir balss terapija. Tā nav par muzikalitāti, bet gan par stāju dzīvē, emocionalitāti un seksualitāti. Latvijā zinu divus lieliskus balss terapeitus: Jolanta Krēsliņa un Pēteris Draguns. Absolūti rekomendēju! Pēc pirmās terapijas reizes jūs jau sajutīsiet milzīgu atšķirību! Veiksmi!!


Runāt savā īstajā balsī ir svarīgi, jo tā es parādu apkārtējai pasaulei savu ES, manu viedokli dzird un uzklausa. Ja es gribu, lai mani uztver kā pieaugušu, man jārunā kā pieaugušam. Svarīga saruna, projekta aizstāvēšana un pārrunas ar priekšnieku arī noteikti norisināsies veiksmīgāk, ja balss nebūs kaut kur iesprūdusi. Cilvēks ar brīvi plūstošu balsi rada pārliecību par savu iekšējo spēku un spēj gūt panākumus visdažādākajās dzīves jomās.


Balss terapijahttps://www.facebook.com/balssterapija?pnref=story