pirmdiena, 2014. gada 5. maijs

Portāla domātājs.lv jaunumi (18.nedēļa’ 2014)


Portāla domātājs.lv jaunumi (18.nedēļa’ 2014)

04.05.2014 - Iznākusi grāmata “Gudrības Vārds 8″


Izdevniecība Sol Vita laidusi klajā Dievišķo Gudrības Valdoņu vēstījumu grāmatu latviešu valodā “Gudrības Vārds 8″. Šajā grāmatā ir publicēti deviņpadsmitā cikla vēstījumi, ko Gudrības Valdoņi devuši cilvēcei ar savas Sūtnes T. Mikušinas starpniecību 2013. gada decembrī. Grāmatā ievietots arī Vienpadsmitais Mātes Marijas mazais rozārijs “Jums vajag pielikt maksimālas pūles, lai atgūtu savā dzīvē Dievu”, kas [...]

Lasīt vairāk …

04.05.2014 - DZĪVES ĒTIKAS UNIVERSITĀTE


  Sūtne T. Mikušina un sabiedriskā organizācija Garīgi izglītojošais centrs “Siriuss” ir uzsācis jaunu interneta projektu: “Dzīves Ētikas universitāte” (sekojiet informācijai: http://sirius-riga.lv)      Projekta īstenošanas gaitā paredzēts publicēt lekcijas par filozofiski ētiskiem tematiem un ar tiem nesaraujami saistītiem tematiem: Karmas likumu, Dvēseļu pārdzimšanas (reinkarnācijas) likumu u. c.       Pašlaik universitātei šī interneta projekta lappusēs ir trīs katedras: Ētikas [...]

Lasīt vairāk …

03.05.2014 - Partnerattiecību attīstības atbalsta grupa 23.05.2014.-27.06.2014.


Sokrata tautskola aicina piedalīties Zandas Erbss vadītajā “Partnerattiecību attīstības atbalsta grupā”, piektdienās, 2014.gada 23., 30.maijā; 6., 13., 20., 27.jūnijs, plkst. 18.00-20.00, Krišjāņa Valdemāra ielā 38, 306-1 telpā, Rīga. Atbalsta grupas apmeklētājiem būs iespēja: 1. Iepazīties ar attiecību konfliktu cēloņiem. 2. Izprast dažādus attiecību veidošanas motīvus – uz ideju balstītās partnerattiecības u.c. 3. Izprast atšķirību starp emocijām, sentimentu un [...]

Lasīt vairāk …

03.05.2014 - Kāpēc man ir spazmas kaklā?


Aija jautā: Man jau nedēļām ilgi sāp kakls. Nav iekaisušas mandeles, bet ir kaut kādas spazmas, sāpes, kā neiralģija. Ko mans ķermenis man grib pateikt? Elvita Rudzāte atbild: Kakls ir saskarsmes orgāns un kakla slimības simbolizē problēmas saskarsmē. Sāpes kaklā rodas no neapmierinātības, ko cilvēks tur sevī, jo kauns to teikt skaļi. Īpaši lielas bailes, ka es nevarēšu apliecināt savas tiesības, [...]

Lasīt vairāk …

03.05.2014 - Ko vēlas pavēstīt mitrālā vārstuļa regurgitācija?


Agnese jautā:  Ko vēlas pavēstīt mitrālā vārstuļa regurgitācija? Vārstuļa viras līdz galam neaizveras, liekot sirdij strādāt smagāk. Esot iedzimta kaite, ko atklāju tikai ap 20 gadu vecumu. Ikdienu tas pārāk apgrūtinājis nav, bet sirds muskulis vienmēr licis par sevi manīt izteiktu pārsitienu un sajūtu veidā. Kas man būtu jāapgūst? Elvita Rudzāte atbild: Medicīniski mitrālais vārstulis ir sirds kreisā priekškambara un kambara vārstulis, ko veido [...]

Lasīt vairāk …

02.05.2014 - Dāvini Mieru Latvijai!


No 2.maija līdz 9.maijam sirsnīgi aicinu uz Meditācijas un lūgšanas nedēļu – Dāvini Mieru Latvijai! Ikviens, kam rūp Latvija un kas vērtē labās gribas spēku, var dalīties tajā un stiprināt to vienlaikus ar visiem citiem Septiņas dienas pēc kārtas VIENLAIKUS dažādās vietās Latvijā un pasaulē no piektdienas 2.maija līdz piektdienai 9.maijam pēc Latvijas laika iespēju [...]

Lasīt vairāk …

02.05.2014 - Kāpēc pēc turbulences piedzīvošanas lidmašīnā man ir bail lidot?


Ieva jautā: Esmu lidojusi daudz un ar prieku. Bet pagājušogad, lidmašīnai nolaižoties, bija krietna turbulence. Lūdzos, lai viss ir labi! Un tagad bailes izraisa pat domas par lidmašīnām. Lūgums pēc Jūsu padoma, kā iegūt mieru? Elvita Rudzāte atbild: Ievai nav bailes lidot. Ievai ir bailes no nāves, jo pēdējais lidojums radīja Ievā nāves klātesamības izjūtu. Ievas Gars nav izpratis nāves būtību, [...]

Lasīt vairāk …

01.05.2014 - Kā atbrīvoties no cukura diabēta ar domu spēku?


Inga jautā: Kā varētu izārstēt cukura diabētu, kas būtu jādara, lai atjaunotu aizkuņģa darbību. Esmu daudz lasījusi, ka nav neārstējamu slimību, ir nepareiza domāšana. Man šī slimība ir jau 28 gadi, no 16 gadu vecuma jālieto ir insulīns. Kādas piedošanas mācības man jāapgūst? Elvita Rudzāte atbild: Aizkuņģa dziedzera simboliskā nozīme ir personības orgāns jeb prasme būt vienatnē. Ja mēs ticam savam darbam, [...]

Lasīt vairāk …

30.04.2014 - Kā bērni var palīdzēt vecākam, kurš ir alkoholiķis?


Arnita jautā:  Vai Jūs, lūdzu, varētu sniegt detalizētāku atbildi par jautājumu par alkoholisma problēmu ģimenē? Lieta tada, ka manam tēvam ir šī problēma – nu jau ar gadiem tā kļuvusi arvien nopietnāka un problemātiskāka, viņš jau ir pensijas vecumā, bet tas viss aizsākās jau daudz agrāk….es ļoti daudz esmu ar sevi garīgi strādājusi – gan ar [...]

Lasīt vairāk …

30.04.2014 - Kāpēc man atmirst pirksti?


Baiba jautā: Nesaprotu, kas notiek ar manām rokām jeb precīzāk – pirkstiem. Bieži, kad tie saskaras ar kaut ko aukstu, tie kļūst balti – sajūta tāda, ka atmirst. Pēc kāda laika atdzīvojas kļūstot zili līdz beidzot pieņem vajadzīgo krāsu. Ko es daru nepareizi? Elvita Rudzāte atbild: Rokas simbolizē saskarsmi, došanu un ņemšanu. Ja cilvēks nav apmierināts ar savu darbu, tad viņam [...]


30.04.2014 - Kāpēc manam bērnam ilgstoši uz ķermeņa ir pumpas?


Lienīte jautā: Bērnam ilgstoši saglabājas pumpas uz ķermeņa.Vai tā varētu būt piena alerģija? Vai drīzāk alerģija no putekļiem vai spalvām? Elvita Rudzāte atbild: Vai tā ir alerģija vai nav ir jānoskaidro pie ārsta. Ārsta noteiktā diagnoze palīdzētu vieglāk saprast problēmas cēloni. Ja tā ir alerģija, tad tas nozīmē, ka mātē ir protesta dusmas, kuras bērns parāda uz āru. Ja [...]

Lasīt vairāk …

30.04.2014 - Kāpēc man galvā nāk nepareizas domas?


Santa jautā: Kas par lietu, ka mani moka kaut kādas nepareizas greizsirdības lēkmes, ar sirdi es saprotu, ka viss ir kārtībā, bet kādu brīdi uznāk muļķīgas domas. Man tik ļoti negribētos ticēt, ka tā ir sievietes intuīcija, ka kaut kas nav labi. Kas varētu būt par problēmu, ko man lūgt Dieviņam, lai palīdz man atbrīvoties no nepareizajām domām? Ar ko man vajadzētu sevī pastrādāt? Elvita [...]

Lasīt vairāk …

29.04.2014 - 2014. gada 29. aprīlī. Gredzenveida saules aptumsums


Sarežģīta astroloģiska situācija ir gaidāma 29. aprīlī – gredzenveida saules aptumsums. Jebkuru sarežģītu astroloģisku situāciju var neitralizēt ar lūgšanas enerģijas palīdzību un tās saspringtos aspektus izmantot garīgai izaugsmei un evolucionārai attīstībai. Kritiskajos momentos virzot lūgšanas enerģiju uz jaunradi, prasmīgi izmantojot situāciju, mēs esam spējīgi ar mazām pūlēm novērst lielas nelaimes. Aizvācot no savas apziņas un zemapziņas [...]

Lasīt vairāk …

28.04.2014 - Kas ir greizsirdība un kā no tās atbrīvoties?


Ilze jautā: Kas ir greizsirdība? Kāpēc tāda vispār ir? Kā ar to cīnīties vai kā ar to sadzīvot? Kā neļaut greizsirdībai iznīcināt visu labo? Elvita Rudzāte atbild: Greizsirdība ir skaudības forma. Tā rodas no vēlmes salīdzināt ar citiem. Ja cilvēks pats ir greizsirdīgs, tas nozīmē, ka viņā ir milzīgas bailes “mani nemīl”, kuras nepieciešams atbrīvot. Bailes “mani nemīl” parasti [...]

Lasīt vairāk …

28.04.2014 - Ko māca cukura diabēts?


Sarma jautā: Vecmāmiņa un mamma slimoja ar cukura diabētu. Arī man draud saslimšana. Lai gan ar pareiza uztura palīdzību esmu samazinājusi krietni holesterīna līmeni, cukurs nepielūdzami ir sasniedzis pieļaujamā robežu. Ar ko tas būtu skaidrojams, kas manī būtu jāsakārto? Elvita Rudzāte atbild: Ja vairākās paaudzēs slimo ar cukura diabētu, tas nozīmē, ka neapgūtā mācību stunda tiek nodota tālāk no paaudzes uz [...]