svētdiena, 2014. gada 11. maijs

Portāla domātājs.lv jaunumi (19.nedēļa’ 2014)


Portāla domātājs.lv jaunumi (19.nedēļa’ 2014)

11.05.2014 - Garīgā prakse: “Miera Rozārijs”


Tēva, Mātes, Dēla un Svētā Gara vārdā. Āmen! Ticības Simbols Ticu Vienīgajam Dievam – Debesu un Zemes Radītājam, kura klātbūtne ir visā Dzīvībā. Ticu Viņa Likuma Pareizībai un ar pazemību pakļaujos Viņa Likuma Gudrībai. Ticu Dieva Valstībai, kas izpaužas kā Debesīs, tā arī uz Zemes. Ticu Dieva – Tēva, Mātes, Dēla un Svētā Gara Vienotībai. [...]

Lasīt vairāk …

10.05.2014 - Kā pārvarēt krīzi laulībā?


Ja jūsu laulību ir skārusi krīze, tad uz vienas lapas uzrakstiet sava partnera pozitīvās īpašības, bet uz otras lapas -  visas negatīvās īpašības. Otro lapu ar negatīvajām īpašībām sadedziniet, bet pirmo ar pozitīvajām īpašībām nēsājiet līdzi un pārlasiet gan no rīta, gan vakarā pirms gulētiešanas. Ieteikuma jēga – domām par otro pusīti jābūt pozitīvām, bet [...]

Lasīt vairāk …

09.05.2014 - Kā pareizi pieņemt svarīgus lēmumus?


Edīte jautā: Kā pareizi pieņemt svarīgus lēmumus – klausīties ko prāts vai sirds saka? Elvita Rudzāte atbild: Pareizi būtu pieņemt lēmumus, klausoties sirds balsī, jo sirdī ir Dievs un tikai Viņš zina kas cilvēkam ir jādara, lai attīstītos garā. Ne visiem cilvēkiem ir iespēja dzirdēt savu sirdsbalsi, jo daudzi ir iegrimuši fiziskās jeb materiālās pasaules spēlītēs, ka spēj [...]

Lasīt vairāk …

09.05.2014 - Ko simbolizē pārmērīgs tievums?


Arnita jautā:  Ko garīgajā skatījumā nozīmē fiziskais vājums/pārmērīgs tievums un nespēja pieņemties svarā, neskatoties uz labu apetīti un normālu ēšanas režīmu? Elvita Rudzāte atbild: Cilvēka ķermeņa svars norāda uz līdzsvarotību starp došanu un ņemšanu. Aptaukošanās nozīmē, ka cilvēks no dzīves grib vairāk saņemt, nevis dot. Novājēšana nozīmē, ka cilvēks dzīvei vairāk grib dot. Stalts, proporcionāls ķermenis liecina, ka [...]

Lasīt vairāk …

08.05.2014 - Vai dzīvot kopā aiz pienākuma?


Līga jautā: Ar savu bērnu tēvu dzīvojam kopā jau gandrīz 11 gadus, kādus 9 no tiem viņš kategoriski negribēja precēties, jo teica frāzi: “Kādēļ ir jāapprecas, ja tāpat būs jāšķiras?”. Nenoliegšu, man šī uzvedība un līdzīgi vārdi, lika justies nevajadzīgai un kā pagaidu variantam. Tad nu visus šos 9 gadus es sevi pilnveidoju, dažādos kursos, biju [...]

Lasīt vairāk …

08.05.2014 - Kāpēc es pēc dzemdībām stipri vēmu?


Inese jautā: Man pēc abām dzemdībām bija visai savdabīga reakcija, jutos kā smagi saindējusies, vairāk kā diennakti nekontrolējama vemšana.Tieši tāda bija arī pēc operācijas, tad varēja būt no narkozes. Bet pēc dzemdībām?! Elvita Rudzāte atbild: Vemšana ir riebums pret dzīvi. Ja cilvēks jūt, ka viņam no strupceļa neizkļūt, ka radusies situācija nav uzveicama, jo nav ne iespēju, ne spēka, tad sākas vemšana. Viņš [...]

Lasīt vairāk …

07.05.2014 - Kāpēc man ir veselības problēmas?


Ruta jautā: Vēlējos pajautāt kāpēc man ir sausi acu plakstiņi, āda lobās un niez? Kāpēc sāp un piepamst vieta virs labās kājas papēža, tur kur cīpsla? Un vispār labajā ķermeņa pusē traucēta limfas attece, krājas šķidrums? Ko tas man māca? Elvita Rudzāte atbild: Acis ir Dvēseles spoguļi jeb sajūtu orgāns, kas pasauli spēj  redzēt divējādi: Pareizi jeb daudzpusēji, Nepareizi jeb vienpusēji. Ja [...]

Lasīt vairāk …

07.05.2014 - Kā atgriezties pašam pie savas būtības?


Evita jautā: Nogurdina un atņem spēkus, tas, ka esmu tik neizlēmīga un nezinu, ko īsti vēlos. Jau vairākus gadus meklēju darbu, kas man patiktu, bet nespēju atrast. Neskaitāmas darba maiņas. Pat aiziet uz veikalu un nopirkt pārtikas produktus, tas sagādā lielu nogurumu. Nespēju virzīties uz priekšu. Kāda piedošanas mācība man ir jāapgūst? Elvita Rudzāte atbild: Spēkus Evitai atņem vainas izjūta, ka viņa nespēj [...]

Lasīt vairāk …

07.05.2014 - Kāpēc mani pārņem pēkšņas dusmu lēkmes?


Ilona jautā: Gaidu savu pirmo mazuli, bet pēdējo mēnesi esmu sevī pamanījusi sen aprakto nejauko rakstura īpašību – nevaldāmas dusmu lēkmes. Tā uznāk pēkšņi un vismaz man liekas, ka tām vienmēr ir pamats. Pēc tam mani pat sirdsapziņa negrauž, līdz reizei, kad nākas ciest manai ģimenei. Diemžēl maniem padotajiem un darba kolēģiem, gan nākas ciest un skaitīšana līdz 10 nepalīdz, jo dusmas uznāk pēkšņi [...]

Lasīt vairāk …

06.05.2014 - Timusa simboliskā nozīme


Fragments no topošās Elvitas Rudzātes grāmatas “Ķermeņa filosofija” sērijā “Piedošanas mācība”. Timuss (lat. Thymus) jeb aizkrūtes dziedzeris ir imunitātes orgāns. Timuss simbolizē vēlmi iemantot cieņu gan savās, gan citu acīs jeb par “kaut ko” būt. Ja vecāki baidās, ka viņu bērns ne par ko nekļūs, jo viņš, neraugoties uz centieniem, citu vidū ne ar ko [...]


05.05.2014 - Kāpēc man ir problēmas ar gremošanas traktu?


Elga jautā: Kādus 6 mēnešus atpakaļ, biju pie astrologa, kurš, skatoties manā kartē, it kā ieraudzīja, ka man ir lielas problēmas ar zarnām (pirms tam nebija nekādas problēmas) un, ka es it kā drīzumā varu nomirt. Pēc kāda mēneša man tiešām sākās problēmas ar kuņģi (asas sāpes) un aizcietējumi un visādi citādi diskomforts, saistībā, ar zarnu traktu. Taisot analīzes, USG neko [...]

Lasīt vairāk …

05.05.2014 - Ko simbolizē roku locītavas?


Everita jautā: Manai meitai, 8 gadi ir neirodermīts un vispār viņa ir alerģiska, pret bērza ziedputekšņiem, pret dažādiem pārtikas produktiem (apelsīns). Neirodermatīts sākās pagājušajā gadā, pa ziemu viss ir kārtībā, bet tagad pavasarī atkal sākās un izteikti tas izpaužas uz rokas locītavas, vairāk labā roka. Mazāk ir uz kāju locītavām, drusku uz sejiņas. Saprotu, ka jāstrādā man pašai ar sevi, esmu bijusi uz lekcijām, lasījusi [...]

Lasīt vairāk …

05.05.2014 - Kāpēc mans ķermenis ātri reaģē uz maniem stresiem?


Sintija jautā: Ko vēsta paaugstināts asinsspiediens, paātrināta sirdsdarbība? Un kāpēc, kad man prātā ir negatīvas domas vai stress,vai notiek kaut kas slikts, kāpēc tas uzreiz atsaucas uz vēderu, t.i., sāk sāpēt vai ir nepatīkamas sajūtas vēderā? Man ir tikai 20 gadu, bail iedomāties kas būs, ja tā turpināsies, kad būs 40… Elvita Rudzāte atbild: Sintijas ķermeņa pašsajūta vēsta, ka Sintijā ir neapmierinātība ar [...]