trešdiena, 2013. gada 27. novembris

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

24. novembris
Neapšaubi Dievu. Nešaubies par to, ka Viņš ir tīra mīlestība.
Tas, ka tu apšaubi Dievu, nenozīmē neko citu kā vien to, kā tu pats sevi apšaubi. Savu patieso dabu tu vēl neesi iepazinis. Tu esi sapinies maijā (ārējā pasaulē, šķietamībā). Un tu zini. Lai gan neapzināti, bet tu to zini.
Šī neapzinātā zināšana spiež meklēt vainīgo - vai nu tie ir citi, vai Dievs.
Taču palūko: Dievs nevar būt vainīgs, jo Viņš tev mīlestībā ir devis visu to, kas tev vajadzīgs.
Viņš ir tava elpa. Viņš ir tava dzīvība. Viņš ir visa tava manta. Viņš to visu tev ir devis. Dievs tevi pilnīgi aptver - tu to tikai (vēl!) nezini.
Tu nevari Dievu apvainot. Tu nevari Viņu ievainot. Tu ievaino tikai pats sevi. Ja tu vainīgo meklē citos, tu zaudē lielas izredzes mācīties.
Protams, ES tavu dzīvi varu tā iekārtot, ka tu arvien no jauna uzgrūdies tām pašām lietām. Bet tev tās jāsaprot, tev jāmācās. ES tev varu dot iespēju mācīties. Bet ar visu Savu mīlestību un Savu varu ES nespēju tev noņemt mācību procesu. Vienīgi tu vari mācīties, vienīgi tu vari izdarīt loģiskus slēdzienus no sava pārdzīvotā. To ES tev nevaru noņemt. Taču ES varu tev pie tā palīdzēt. Bet vai tu mani, ka ES to pastāvīgi daru?


25. novembris
Mazuļi nāk tieši no viņpasaules. Tādēļ viņi ir mīlestības un paļāvības pilni. Viņi dzīvo vienīgi šejienē un tagadnē, t.i., viņi ir pilnīgi pamatoti savā Es.
Mazuļi daudz guļ, tāpēc ka tā viņi vēl joprojām var baudīt Dieva tuvumu.
Viņu ķermenim ir apaļas, patīkamas formas, un tas ir maigs un kustīgs. Viņu āda ir stingri nostiepta.
Jo vairāk laika paiet, jo vairāk veidojas jaunas struktūras, kas ir svarīgas dzīvei uz Zemes. Attīstās domāšana, es apziņa, atšķirība starp tavs un mans.
Un tā ķermenis sacietē.
Šis process turpinās līdz nāvei. Jo vecāks kļūst cilvēks, jo cietāks parasti kļūst viņa ķermenis.
Tas ir: kustīgums nozīmē jaunību un dzīvību. Sacietējums attiecas uz vecumu un nāvi.
Saglabā savu elastīgumu. Izvairies no visādiem stīvumiem. Atrod bērnu sevī un rotaļu ar viņu.
Spēlējies nedaudz katru dienu un ar to procesu pagriez atpakaļ.
Tā vietā, lai kļūtu arvien stīvāks, kļūsti arvien rotaļīgāks, kustīgāks, vieglāks.
Āriene vienmēr ir iekšienes atspoguļojums. Jo rotaļīgāks tu kļūsi, jo vairāk uzņemsi kontaktu ar bērnu - ar savu maigo, trauslo, mīlas pilno būtības daļu, jo kustīgāks kļūs arī tavs ķermenis.
Pieņem asprātīgi dziļos paradoksus, dzīves šķietamās pretrunas.
Iepazīsti lielās patiesības, jo tu vari tās apskatīt ar bērna platajām, nevainīgajām acīm.
Mirsti tāpēc jauns, jo tu, spēlēdamies ar bērnu sevī, varēji kļūt vecs. Pavisam kustīgs, jo vecuma stīvums tevī nevarēja atrast patvērumu.
Pilnā spožumā un pilnā svētībā.


26. novembris
Jau reiz šajā gadā (22.VI) ES teicu: pie Manas misijas pieder, ka daudzi iegūs kontaktu ar savu iekšējo balsi.
Tiem, kas Mani dzird ar iekšējo balsi, ES dodu norādījumus, lai viņus vadītu, lai smagās situācijās būtu klāt, vai arī, lai viņi sajūt Manu tuvumu, kaut gan nevar Mani Indijā apciemot.
Bet tanī pašā laikā ES Āšramā izdodu zīmīti, uz kuras rakstīts, ka neviens nedrīkst atsaukties uz to, ka no Manis būtu saņēmis kādu ziņu.
Ar šo šķietamo pretrunu ES gribu aizkavēt, ka lieta nonāks pie "ego kaujas" ar formu - "mans Baba pret tavu Babu."
Jo atsaukšanās uz iekšējo balsi var kļūt par pilnīgi izdomātu varas spēli, kurā neviens vairs neuzņemas atbildību par to, ko pats domā, saka vai dara.
Tā ir spēle, kuru ES, dabiski, negribu atbalstīt nekādā veidā.
Ja tev ir kontakts ar savu iekšējo balsi, uzskati to par lielu žēlastību, ar ko tev atbilstoši ļoti uzmanīgi jāapietas.
Nekad neizmanto savu iekšējo balsi, lai radītu sev kaut kādas ne pilnīgi godīgas vai pelnītas priekšrocības.
Pret šo balsi izturies kā pret noslēpumu, kas tev nav jāuzspiež citiem, bet cik iespējams jāpatur sev.
Vai citādi izsakoties: jo piesardzīgāk tu ar savu iekšējo balsi apejies, jo lielāka ir varbūtība, ka tas, ko tu dzirdi, ir Manā jēgā.
Namaskar (Dievišķais manī apsveic dievišķo tevī).