ceturtdiena, 2013. gada 21. novembris

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/
7. novembris
Cilvēki mūsdienās daudz ceļo. Labums ir tāds, ka notiek liela apmaiņa, ko vēl vairāk stimulē masu mediji, un kas agrākajos gadsimtos tādā apjomā nebūtu nācis prātā pat vislielākajiem fantastiem.
Blakus acīmredzamiem ieguvumiem, starp kuriem ne pēdējā vietā minama tautu lielāka saprašanās, ir arī ne niecīgi zaudējumi.
Vācieši, piemēram, ceļo uz Taizemi, tur iepazīstas ar kādu partneri - vairumā gadījumu tā ir sieviete, kas izvēlas - un atgriežas Vācijā kopā ar viņu.
Protams, tas neaprobežojas ar vāciešiem. Japāņi brauc uz Itāliju, indieši uz Angliju, francūži uz Kanādu. Iespēju ir bezgalīgi daudz.
Rezultātā cilvēki zaudē savas saknes un atšķaidās kultūras.
ES esmu par zemju, provinču, ciematu un pilsētu norobežošanu. ES esmu par katras šādas teritorijas individualitātes saglabāšanu. Daudzveidība ir dievišķība.
Tāpēc ES esmu arī par to, ka sabiedrība sastāv no dažādiem slāņiem.
Jūs Rietumu zemēs esat likvidējuši dažādas šķiras, jo augstākie zemākos izmantoja, nicināja un nepiešķīra viņiem nekādas tiesības. Tāds sabiedrības iedalījums ir bez Dieva un tam jābeidz pastāvēt.
ES balstos uz realitātes, ka cilvēki atrodas dažādās savas attīstības pakāpēs. Tāpēc augstākajiem jārūpējas par zemākajiem kā tēvam par saviem bērniem.                                                                         
Augstākie ir atbildīgi par sabiedrības labklājību. Tai jābūt viņiem par pirmo pilsoņa pienākumu. Taču šodien neviens no viņiem nejūtas atbildīgs. Cilvēks vadošā amatā var darīt vairāk vai mazāk un atļauties, ko grib, un vislielākais, ar ko viņš riskē, ir vēlreizēja neievēlēšana. Šādos apstākļos sabiedrība, kas sastāv no dažādām šķirām, ir īsta elle.
Bet ES gribu tik lielā mērā, cik tas iespējams, uz Zemes atnest debesis. ES gribu, ka visi cilvēki nonāk tanī vietā, kur viņi var izvērst savu attīstību atbilstoši savām spējām,
ES gribu, ka varenie būtu draugi tiem, kuriem varas nav. Ka bagātie rūpējas par nabagajiem.
ES nerimšos, kamēr tas būs noticis.


8. novembris
Tu sevi dari ārkārtīgi niecīgu. Tu tici, ka esi nekas, kas patiesībā nekā nevar izdarīt, kas ne ūdens pilienu nevar iekustināt.       j
Lai slikto priekšstatu par sevi izlīdzinātu, no otras puses tu sevi pacel sevišķi augstu.     
Kopumā tas viss ir tik absurdi, it kā zilonis domātu, ka ir pele, un sevišķi priecātos, ja citi viņu "slavinātu" par mazu kaķīti.  
Nedari sevi sīku. Labāk skaties uz sevi kā uz iemiesotu svētlaimi, gudrību un visvarenību.
Visas šīs trīs īpašības izpaužas tavā valodā.
Tu nepavisam nevari būt tik niecīgs, ka ar saviem vārdiem nevarētu izplatīt laimi vai kādi ievainot.
Vārda spēkā tu iepazīsti savu augsto rangu.
Nedari sevi sīku, neizdzīvo savu ego. Vairāk apzinies spēku, kas ir tevī.
Apsver, kad tev vajadzētu runāt. Mācies izbaudīt klusēšanu.
Atrod savu iekšējo balsi. Runājies ar to. Jautā tai, kad tev jāklusē un kad jārunā.
Tev ļoti maz jādara, lai sajustu savas lielās spējas sevī. Negaidi līdz rītam. Arī ne "kaut kad šodien", bet sāc tūlīt.  
Viss cits ir bezgalīga enerģijas izšķiešana.


9. novembris
Ar brīvo gribu tev ir dota iespēja izšķirties par Dievu vai par maiju (ārējo pasauli, šķietamību).
Ja tu izšķiries par maiju, tad tu esi izšķīries par savu ego.
Ja tu izšķiries par Dievu, tu esi izšķīries par savu ES.                                                            
Citas alternatīvas nav.                                                                                                          
Precīzi skatoties, vispār nav alternatīvas, jo ES ir jāizglābj. Jo tu neesi tavs ego. Tu esi tavs ES un nemirstīgs.         
Ja tu ar savu brīvo gribu izšķiries par maiju, tu paturi iespēju iegūt pieredzi un mācīties.
Maijas uzdevums ir tavā priekšā notēlot situācijas, kas vajadzīgas tavai attīstībai.
Maija ir lielā skolotāja. Domā par to, ka viss ir Dievs, arī maija.
Tāpēc maija sagādā vispamācošāko apkārtceļu: ar savas brīvās gribas spēku tu novērsies no Dieva un pievērsies maijai, un kas notiek? Tu atkal nonāc pie Dieva, tikai Viņu neredzi, jo Viņu ir aizsegusi daudzveidīgā maija.
Tāpēc tu nekad nevari iet bojā: lai kur tu ietu, visur Dievs ir tev blakus un tevi sveiku un veselu ved pie tevis atpakaļ.


10. novembris
Viss ir pārejošs. Vienīgi paliekošais ir tavs Tu, un tas esmu ES.
Turpretī tavam ES, no kura tu esi tik ļoti atkarīgs, ir tikai viens uzdevums: Tevi aizvest pie šī Tu.
Ja tavs ES ir kļuvis par Tu, tad šis Tu agrāk vai vēlāk kļūs viens ar Mani.
Un ko nozīmē šis Tu? Tas ir tavs pārmainītais skatiens, kas tev liek pareizi novērtēt citus. Un kas ir šis cits?
Kāds, resp., kaut kas, ko tu patiešām mīli.
Ja tu kādu mīli, gribi būt viņam patiešām tuvu un ar savu būtību uztvert viņa būtību, tad tu sevi atver savam Tu.
Tas ir acumirklis, kurā tu pazīsti šo Tu. Tas ir viss noslēpums.
Tāpēc ES arvien no jauna atkārtoju, ka tu esi Dievs. Dievs ir šis Tu sevī. Dievs ir kodols, ap kuru tu riņķo.
Tā tu dzīvo tik daudzus mūžus, iestrēdzis pasaulē, tās taustekļu sagūstīts, kuros tavs Es tik viegli sapinas un negrib vairs laisties vaļā.
Un pēkšņi tu šeit sēdi un tev skaļi jāsmejas, jo tu saproti, cik akls biji un cik nepareizi bija tavi priekšstati.
Tas ir mirklis, kad tevī izlaužas Dievs. Pavisam uzmanīgi, lai tevi nesabaidītu. Taču Viņa spēks kļūst aizvien stiprāks. Kamēr tu nonāc līdz punktam, kurā tu neredzi vairs ne ārējo pasauli, ne savu Es, bet vienīgi savu Tu, resp., Mani. Tad tu esi sasniedzis sava ilgā ceļojuma mērķi un saproti, ka ES vienmēr biju tev blakus. Šī Tu veidā, kas tu esi.