ceturtdiena, 2013. gada 21. novembris

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

 15. novembris
Kāpēc tu savu dzīvi padari tik grūtu? Kāpēc tu visu gribi darīt viens?
Kāpēc tu neļauj Dievam par sevi rūpēties?
Atšķirība starp ceļu bez Dieva vai ar Dievu ir tāda, it kā tu gribētu ceļot vai nu pats ar savu spēku, vai ar vislielākajām ērtībām.
Iedomājies, ka tu varētu visu ceļu no Eiropas līdz Indijai noiet kājām ar mugursomu uz muguras, somu vienā rokā un koferi otrā. Kāda piepūle!
Turpretī tavā ceļojumā uz šejieni ES tevi vadu.
Tu izlido. Tev ir patīkams ceļojums. Tu piezemējies Jaundelī, kur vari neilgi izlocīt kājas. Tad tu biji Goā. Līdz lidojuma turpinājumam tu uzturējies idilliskā līcī.
Lidmašīnā pirms izlidošanas tu meditēji. Bet tu biji tik noguris, ka iemigi. Tu pamodies lidojuma laikā un jautāji pārsteigtajai stjuartei, kad sāksies lidojums.
Tu nekā no starta nemanīji. Arī nekā no griezīgā trokšņa, kas nāca no turbīnas un daudzus izbiedēja.
Bangalorē tevi gaidīja taksometrs. Arī viesnīca bija rezervēta un tāpat tālākais brauciens uz Putaparti, kur tu nokļuvi tieši īstajā laikā uz daršanu (svētā svētību).
Vai visu to tu labāk būtu kājām nostaigājis?


16. novembris
Kur tu tā drāzies?
Kā - turpat, kur visi meklē ES Atklāsmi?
Vai tu jau pajautāji, kas par to jāmaksā?
Ja tu nosauc kādu naudas summu - tad tā nevar būt ES Atklāsme, ko ES domāju.
Manu ES Atklāsmi nevar nopirkt veikalā.
Mana ES Atklāsme prasa ziedošanos un atteikšanos, piepūli un spēju izturēt, ticību un paļāvību.
Pie Manis ES neko nemaksā, tikai ego jāierobežojas.
Pašreiz modē nākušajā ES Atklāsmē ego iesit lielu kapitālu, kamēr ES paliek tukšā.
Jā, kur tu tā drāzies? Pēc ego vai pēc ES?
Vispirms tev jābūt skaidrībā, ko tu gribi, pirms ej veikalā. Tu nevari vienkārši tāpēc, ka jūti, it kā tev kaut kas būtu vajadzīgs, iet pirmajā vislabākajā veikalā un gribēt kaut ko pirkt.
Iedomājies, ka tev vajag rīsus. Tā kā tu nepadomā, tu vienkārši ieej skārdnieka darbnīcā un pārnāc mājās ar caurules gabalu. Kam ar to būtu līdzēts? Nevienam, izņemot skārdnieku!
Tāpēc vispirms vienreiz pārbaudi pats sevi un izpēti, vai tu kaut ko meklē, un, ja meklē, tad kas tas ir.
Jautā sev, ko tu gribētu ieguldīt, lai sasniegtu savu mērķi.
Tad lūdz Dieva palīdzību. Viņš tev palīdzēs. Bet palīdzi tu Viņam arī: ar savu atšķiršanas spēju un izturību.


17. novembris
Nāve tik ļoti jūs baida tādēļ, ka jūs uz to neesat sagatavoti.
Ja tev ir instruments, kas tev ir ļoti vajadzīgs, bet tas sabojājas, tev tas ļoti sāp.
Turpretī, ja kāds instruments tev nav vajadzīgs, ja tas mētājas apkārt un pazūd, tu to vispār nepamani.
Tieši tā ir ar ķermeni un nāvi. Ar nāvi tu izbeidz visu to, kas ir saistīts ar ķermeni. Ķermenis ir tavs instruments, kas tev kādu laiku bija ļoti vajadzīgs. Bet tad arvien vairāk zaudēja nozīmi.
Šī ir vecuma dziļākā jēga, kas ved uz ķermeņa pakāpenisku panīkumu. Šim procesam jābūt tev palīdzīgam novērsties no sava ķermeņa un pievērsties Dievam.
Vēl šodien sāc ar Dieva vārda atkārtošanu (27. II), dari labu, un nāve nenodzēsīs laimīgu smaidu no tavām lūpām.


18. novembris
Nedari sevi mazu. Nevienu nedari atbildīgu par savu likteni, izņemot sevi pašu.
ES saku vienmēr no jauna: tu esi Dievs. Paskaties uz savu dzīvi, uz savu likteni. Tu esi to radījis.
Neciet no tā, bet pārmaini to. Tev ir vara to izdarīt.
Neviens ārpus tevis nevar pārmainīt tavu likteni. Tā ir dievišķība cilvēkā, ka viņš pats tur rokās savu likteni.
Dzīvnieks ir atdots savam liktenim. Viņš dzīvo kaut kur zināmā veidā un citādi nevar.
Cilvēks ar savu apziņu un apņēmības spēku var fundamentāli mainīt savu dzīvi no šīs dienas sākot.
Nedari sevi mazu. Ver vaļā savas acis. Ņem rokās savu likteni. Iegrozi to pozitīvā virzienā.
Redzi dievišķo pasaulē un atrod Dievu sevī.
Tik liels tu esi jau šodien.