otrdiena, 2013. gada 17. septembris

Dienas doma

http://www.urantija.lv/lv/dienasd/

2. augusts
Darbošanās dzīvē ir nepieciešama. Kas nekā nedara, tas sevi pazaudē. Darbs ir žēlastība.
Tāpēc izvēlies sev nodarbošanos, ar kuru tu vari darīt daudz laba. Jo tu vairāk veltī citiem, jo bagātāka kļūst tava dzīve.
Ja tu nejūti, ka kļūsti bagāts, pārkontrolē savu nostāju.
Kas nenāk no sirds, tas neiet pie sirds - un arī neatgriežas.
Izšķirīga ir tava attieksme pret darbu. Nemeklē, kas tev sagādā prieku, bet ar prieku izdari to, kas ir tavs uzdevums.
Nekas nav sliktāks par cilvēkiem, kuri savu darbu izpilda īgni, nedraudzīgi, bez prieka. Tāda izturēšanās ir augstākā mērā kaitīga. Tā noved vai nu pie netikumiem, piemēram, alkohola un nikotīna, vai tieši pie veselības traucējumiem.
Negatīva attieksme pret paša darbu ir atbildīga par to, ka tik daudzi cilvēki ir nelaimīgi, nesavaldīgi un slimi.
Jūs ticat, ka brīvs laiks ir viss. Taču darbs ir viss. Man nekad nav brīva neviena vienīga diena. ES strādāju dienu un nakti, svētdienās un svētku dienās. ES esmu vislaimīgākais cilvēks, jo varu kalpot miljardiem cilvēku un dzīvu būtņu.
Kalpo, palīdzi, darbojies citu labā un tu būsi līdzdalīgs Manā pastāvīgajā svētlaimē.


3. augusts
Daži savus mājokļus vai mājas nodrošina kā cietokšņus. Aizresto logus, nobruņo ieejas durvis, noslēdz pagraba telpas, iemontē durvju signalizāciju, nodrošina trauksmes ierīces.
ES gribētu padarīt skaidru vienu lietu: ES esmu par drošību, par piesardzību, par apdomību. Kas ar savu mantu apietas neapdomīgi vai neuzmanīgi, riskē to zaudēt.
Bet ES esmu pret attieksmi, kas slēpjas aiz dažām šādām drošības domām.
Kā jau teicu, tev jānodrošina savs īpašums. Ar savu nolaidību tu nedrīksti ielūgt zagļus un laupītājus pie tevis meklēt laimi.
Bet tu nedrīksti arī ticēt, ka trauksmes ierīces, nobruņotās durvis un logi tevi pasargās no tavas karmas.
Vai tu tici, ka vari nopelnīt naudu un ilgstoši to nodrošināt, rīkojoties pretēji satjai (patiesībai) un dharmai (godīgumam), pretēji prēmai (mīlestībai), šānti (mieram) un ahimsai (nevardarbībai)?
Nepadodies šiem bīstamajiem maldiem!
Nelikumīgi iegūta nauda nesīs tev vai nu nelaimi, vai tu to drīz atkal pazaudēsi - vai abējādi.
Zagtai naudai ir tāda īpašība, ka tā drīz pārceļo zagļu, advokātu, ārstu vai terapeitu rokās. Citiem vārdiem sakot - tā tev vai nu sagādā grūtības, vai padara tevi slimu.
Nodrošini savu īpašumu. Tā ir nepieciešamība.
Tomēr ārpus tavas praktiskās piesardzības vislabākā aizsardzība ir garīgā piesardzība, proti, ka tu dzīvo prēmā, dharmā, satjā, šāntī un ahimsā.
Tad tava dzīve ir svētīta un visi dievi tevi sargās.