piektdiena, 2015. gada 2. janvāris

APLIECINĀJUMS

APLIECINĀJUMS 
01.01.2015 … caur Hillis Pugh
http://spiritlibrary.com/hillis-pugh/tha…
No angļu valodas tulkoja Maija Čepule …


JAUNAIS Esmu Es
** apliecinājums …**
Es esmu saules gaisma, savu siltumu un mirdzumu uz visiem starojoša
Es esmu vēja brāzma, spēcīga un brīva
Es esmu ūdens tīrs, un dārdošs okeāns, un lietus svētīgs veldzējošs
Es esmu zeme, dzīves gudrību un zināšanu dāvājoša
Es esmu apziņa, kas ērtu dara atrašanos šinī ķermenī
Es esmu vārdu skaņa jūtām pildītā un prātam neaptveramā
Es esmu doma radošā, viedumā balstītā
Es esmu iedvesmas liesma neapslāpējamā
Es esmu izmaiņu pieņemšanas aizsākums ceļojumā nebeidzamajā
Es esmu sāpju gandarījums vienotais
Es esmu mīlestība, Sirdī auklētā
Es esmu spārnu pāris, citus augšām ceļošais
Es esmu atgādinājums sev – kā lietas veicamas ar prieku un bez bailēm
Es esmu ŠEIT
Es nebaidos, ka varu pārprasts būt un smieklīgs
Es esmu pateicīgs par mācībām, kas mani garā stiprāku un spēcīgāku dara
Es esmu jauna sapratne
Es esmu jauna dzīve
Es esmu velte plaukstošā
Es esmu dzīves enerģija saistošā
Es esmu
JAUNAIS Esmu Es