pirmdiena, 2014. gada 10. februāris

Pastāvīgi apzinies, ka viss, ko tu piedzīvo un kas ar tevi notiek, ir tikai tavā labā

Pastāvīgi apzinies, ka viss, ko tu piedzīvo un kas ar tevi notiek, ir tikai tavā labā.
Protams, dzīves gaitā tev nāksies sastapties ar šo to tādu, par ko tu domā, ka ar pārliecību vari apgalvot, ka tas gan pilnīgi noteikti tev nav par labu, bet ir īsta katastrofa.
Tas, ko jūs saprotat ar katastrofu, vispār neeksistē. Ir tikai notikumi, kurus ES tev sūtu, lai tavu ceļu pārmainītu pašā pamatā, vai arī, lai beidzot tev atvērtu acis.
Skatoties ilgākā laika periodā patiesībā nav nekā, kas tev varētu nākt par ļaunu. Visam ir sava jēga. Un jēga var būt tikai pozitīva, jo aiz visa stāv Mana nedalāmā mīlestība uz tevi.
Vienreiz pārdomā par visiem notikumiem, ko tu līdz šim piedzīvoji un kas pirmajā acumirklī tev likās šausmīgi un nepanesami. Cik vēl šodien ir tādi? Cik no tiem ir izrādījušies par svētību?
Cik no tiem, ko tu uzskatīji par katastrofu, ir tevi pasargājuši no patiesas katastrofas!
Daudz kas dzīvē nenotiek pēc tavas gribas. Neuztraucies par to, bet apdomā, cik bieži tev bija un ir laime.
Esi drošs, ka Mana neierobežotā mīlestība tevi pastāvīgi apņem un ka ES daru visu, lai nodrošinātu tavu laimi.
Ja viss notiktu tikai pēc tavas gribas, nelaime tev būtu droša.
Tas, ko tu sauc par katastrofu, ir stūres pagriešana no Manas puses, lai varētu izbēgt no galīgas nelaimes.
Šodien tev tas viss Man jātic. Kādu dienu tu pats redzēsi sakarību.
draugiem.lv No Urantijas dienasgrāmatas