otrdiena, 2014. gada 11. februāris

Afirmācijas sava ķermeņa pieņemšanai


Apstājieties spoguļa priekšā un skaļi sakiet:

'' Es esmu dievišķa būtne un iegūstu dzīves pieredzi cilvēka ķermenī uz zemes.

Es pieņemu savu ķermeni tādu, , kāds tas ir, tāpēc, ka šis ķermenis, man ir ideāli piemērots Gara uzdevumu izpildīšanai, man nepieciešamās pieredzes iegūšanai.

Es mīlu savu ķermeni, cienu un godāju to, jo šis ir man labākais ķermenis un piemērotākais. Es rūpējos par savu ķermeni un pateicoties tam, tas uzplaukst un atjaunojas, parādās viņā slēptais skaistuma potenciāls.

Mans iekšējais un garīgais skaistums atklājas viņā. Es esmu skaists gan iekšēji, gan ārēji. Viss manī ir harmonisks un sabalansēts.

Mans ķermenis un Gars ir vienoti ciešā sadarbībā. Tas ir Gara instruments. Es viegli risinu visus gara uzdevumus ar savu ķermeņa palīdzību. Manā ķermenī mājo Dievišķums.

Es esmu Dieva gaisma un mīlestība. Es esmu brīnišķīga Dievišķa būtne, kura rada jaunu realitāti- brīnumainu dzīvi uz skaistās planētas, ko sauc par Zemi.''

Iemīliet sevi, tikai tā jūs varēs iemīlēt citi. Dāvājiet mīlestību visiem, mīlestību saņemsiet no ik viena! Lai staro mīlestība uz katru šai jaukajā mīlestības dienā!


http://www.draugiem.lv/#/samana/news/?p=11470531