otrdiena, 2014. gada 18. marts

Zinaīda Mirkina. Būtība un Klātbūtne

Zinaīda Mirkina. Būtība un Klātbūtne.
Зинаида Миркина.Суть и Присутствие

Суть и Присутствие № 22, Зинаида Миркина https://www.youtube.com/watch?v=QMXk3Z6LRQE


** no Maijas ...**
Atradu viņu, meklēdama autoru kādai četrrindei,
kas man lika sevī tā pamatīgāk ieskatīties ...
Šis klips nāca kā svētība ...
Tik daudzas paralēles atklājās šinī sarunā ...
Aizkustinoša satikšanās ...

Te ir tās rindiņas, kuras mani aizveda šodien
pie šīs bezgala gaišās, dziļās un viedās Dvēseles:

Но если хоть кого-нибудь,
Хотя б с других концов Вселенной
Я не впускаю в эту грудь,
Мой рай окончится мгновенно.


Tulkoju šeit visu dzejoli:

Vien smaržu vilnis, aromāts,
Gars izlējies pa maija pļavām,
Un arī mežs un arī dārzs –
Ir manis pašas Dvēsele dzīvā.

Manis pašas Dvēsele klusā,
Dvēsele mana dziedošā,
Dvēsele mana, plaši vērtā,
Visu un visus tā ietilpina.

Bet ja kaut vienu vien,
Kaut vai no citām Visuma malām
Es neielaižu savās krūtīs vairs –
Man paradīze beigsies tūlīt pat.

Šīs sarunas laikā viņa nolasīja arī pāris savu dzejoļu,
vienu no tiem vēlētos arī šeit, pie izdevības, iztulkot ...

(11:44)

Visas atbildes gatavas sen jau,
Taču ir vēl viens jautājums:
Kā pazīsi tu, ja atnācis
Šodien Kristus būtu pie mums?

Neparādīsies debesīs Zīmes,
Un atkal kā toreiz, atkal kā tad,
Kāds visiem pazīstams, valdonīgi
Pavēlēs mums viņu krustā sist ...

Sirds sāks pukstēt kā vēji logā,
Viltvārdis esi, vai tomēr Dievs?
Kurš palīdzēs man, kurš atbildi iedos?
Pamats zem kājām nav sajūtams vairs ...

Cik gan tomēr brīvība grūta ...
Nav neviena, kas padomu dos ...
Varbūt tik tiešām pa ūdeni jāiet
Savas Dvēseles dziļumos ...

(12:21)
http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=5295384