Portāla domātājs.lv jaunumi (13.nedēļa’ 2014)
30.03.2014 - Garīgā prakse:
Rozārijs „Augšupcelšanās”*
Tēva, Mātes, Dēla un Svētā Gara vārdā. Āmen! Ticības Simbols Ticu Vienīgajam Dievam – Debesu un Zemes Radītājam, kura klātbūtne ir visā Dzīvībā. Ticu Viņa Likuma Pareizībai un ar pazemību pakļaujos Viņa Likuma Gudrībai. Ticu Dieva Valstībai, kas izpaužas kā Debesīs, tā arī uz Zemes. Ticu Dieva – Tēva, Mātes, Dēla un Svētā Gara Vienotībai. [...]
Lasīt vairāk …
29.03.2014 - Galvaskausa
problēmu cēloņi
Fragments no topošās Elvitas Rudzātes grāmatas “Ķermeņa filosofija” sērijā “Piedošanas mācība”. Galvaskauss medicīnas skatījumā Galvaskauss (Latīņu val.: cranium) ir galvas skelets. Tam ir divas daļas: mugurējā – smadzeņu daļa un priekšējā – sejas daļa. Smadzeņu daļā (neurocranium) atrodas galvas smadzenes, kā arī dzirdes un līdzsvara orgāni. Tās skeletu veido 8 kauli: pakauša kauls, spārnkauls, piereskauls, sietiņkauls, 2 paura kauli un 2 deniņkauli. Galvaskausa smadzeņu [...]
Lasīt vairāk …
28.03.2014 - Seminārs:
“Notikumi Ukrainā un Krievijā – ko tie mums māca?” 15.04.2014.
Sokrata tautskola aicina piedalīties Elvitas Rudzātes vadītajā seminārā “Notikumi Ukrainā un Krievijā – ko tie mums māca?”, 2014.gada 15.aprīlī, plkst. 18.00-20.00, Kr.Valdemāra ielā 38, 306-1 telpā, Rīga. Semināra laikā tiks izskaidrots: Kas notiek pasaulē garīgajā skatījumā? Kas notiek Ukrainā un Krievijā garīgajā skatījumā? Kāda ir Latvijas karma? Ko mēs varam darīt, lai dzēstu Latvijas karmu? Kas ir jādara, ja [...]
Lasīt vairāk …
28.03.2014 - Kā pēc
šķiršanās izveidot jaunas attiecības?
Daina jautā: Pēc laulībā nodzīvotiem 20 gadiem,sakravāju somas un aizgāju no vīra. Iemesls ļoti vienkāršs – dzeršana. Tagad jau 7 gadi kā neesam kopā. No šiem 7 gadiem 5 dzīvoju ārzemēs. Vēlos jaunas attiecības, jaunu ģimeni, bet kaut kā nesanāk nodibināt attiecības. Pat iepazīties ar kādu vīrieti nesanāk. Varbūt jūs zināt padomu? Elvita Rudzāte atbild: Lai veidotu jaunas attiecības, sievietei nepieciešams atvērt “mīlestības [...]
Lasīt vairāk …
27.03.2014 - Kāds
ir izglītības mērķis?
Ja es šo jautājumu uzdotu jums, ko jūs atbildētu? Vairums cilvēku teiktu, ka izglītības mērķis ir iegūt labas zināšanas, lai veiksmīgi iekļautos darba tirgū. Tam es arī varētu piekrist, bet ir viena nianse – ja mēs nesaprotam garīgo pasauli, varam veiksmīgi iekļauties darba tirgū, bet mūs pastāvīgi vajā dažādas problēmas, kuras mūs nomāc un rada [...]
Lasīt vairāk …
26.03.2014 - Seminārs:
“Saderības numeroloģija” 10.04.2014.
Sokrata tautskola aicina piedalīties Irēnas Rudzātes vadīto semināru “Saderības numeroloģija” 2014.gada 10.aprīlī, plkst.18.00-20.00, Krišjāņa Valdemāra ielā 38, 306-1, Rīga. Seminārā tiks apskatīts, ko mēs ar numeroloģijas palīdzību varam arī uzzināt par saderību attiecībās ar citiem cilvēkiem: ar kuriem cilvēkiem mums ir vieglāk saprasties, ar kuriem grūtāk un kāpēc. Lektore Irēna Rudzāte sāka savu profesionālo darbību pedagoģijas jomā, laika gaitā ir strādājusi gan [...]
Lasīt vairāk …
26.03.2014 - Ko
no ezotēriskā viedokļa nozīmē veģetatīvā distonija?
Anita jautā: Ko no ezotēriskā viedokļa nozīmē veģetatīvā distonija? Elvita Rudzāte atbild: Veģetatīvā distonija māca iepazīt sevi ļoti dziļi, apzinoties informāciju, kas ir noglabāta zemapziņā, jo cilvēks ar spēku mēģina to aizmirst. Citiem vārdiem sakot, veģetatīvā distonija saka: “Es negribu to atcerēties! Tas ar mani nav noticis! Tas uz mani neattiecas!” Veģetatīvās distonijas cēloņi pamatā ir stresi [...]
Lasīt vairāk …
26.03.2014 - Vai var draugu
atgūt ar domu spēku?
Gita jautā: Esmu šķīrusies nu jau gandrīz gadu. Bet nekādi nespēju aizmirst savu draugu. Es cenšos piepildīt savu laiku, lai nebūtu laiks domāt un atcerēties un vienmēr, kad parādās sajūta, ka aizmirstu, ka kļūst vieglāk… Notiek kaut kas, kas viņu ļoti atgādina… Kad pirmajās reizēs satikos ar draudzeni un gājām izdejoties, notika tik daudz sakritības - 1. puisis, kas pienāca klāt bija no Valsts [...]
Lasīt vairāk …
26.03.2014 - Kāpēc vīra radi mani
nepieņem?
Mārīte jautā: Kas man ir jāapgūst, ja redzu, ka vīra radi mani nepieņem? Esam kopā jau septiņus gadus, bet tikai pagājušajā gadā sarakstījāmies divatā ar lieciniekiem. No tās reizes, nu jau esošā vīra radi, mani ignorē, neapsveic vairs jubilejās,vārda dienā. Kad aizbraucam ciemos, liek man sajusties tā, it kā manis nebūtu. Vīrs uzskata, ka tas nav nekas traks, lai to ignorēju, bet man ir [...]
Lasīt vairāk …
25.03.2014 - Pasaka par Puisēnu
un Kristāliņu
Reiz dzīvoja Puisēns, kuram ļoti patika spēlēties ar Stikliņiem. Viņš ar tiem spēlējās un priecājās par dzīvi. Dažkārt kāds no Stikliņiem viņam apnika, tad viņš to nolika malā un spēlējās ar jauniem Stikliņiem, vēlāk atkal paņēma veco Stikliņu un spēlējās arī ar to. Puisēnam bija laba sirds, un viņš nevēlējās nevienam Stikliņam nodarīt pāri. Tāda [...]
24.03.2014 - Seminārs:
“Lūgšana – dialogs ar Dievu” 04.04.2014.
Sokrata tautskola aicina piedalīties Zandas Erbss vadītajā seminārā “Lūgšana – dialogs ar Dievu”, 2014.gada 4.aprīlī, plkst. 18.00-20.00, Kr.Valdemāra ielā 38, 306-1 telpā, Rīga. Seminārā tiks apskatīta lūgšanas garīgā prakse. Lūgšana ir mūžības apzināšanās, tātad sevis apzināšanās. Lūgšanā notiek saplūšana ar visa esošā Pirmavotu, lai smeltos turpmākajai dzīvei nepieciešamo spēku. Lektore – Zanda Erbss ir absolvējusi Latvijas ev.Lut. Kristīgo akadēmiju [...]
Lasīt vairāk …
24.03.2014 - Seminārs:
“Akmeņu stāsti” 02.04.2014.-09.04.2014.
Sokrata tautskola aicina piedalīties Irēnas Rudzātes vadītajā divu lekciju seminārā “Akmeņu stāsti”, 2014.gada 2. un 9.aprīlī, plkst.18.00-20.00, Krišjāņa Valdemāra ielā 38, 306-1, Rīga. Divi, divi, kas tie divi, Kas dzīvoja saules mūžu? Ūdentiņš, akmentiņš, Tie dzīvoja saules mūžu. Akmeņi, minerāli, kristāli ir tik pat seni kā pasaule, katrā ziņā radušies vēl ilgi pirms pasaulē nācis pirmais cilvēks. Lai [...]
Lasīt vairāk …
24.03.2014 - Kāpēc
bērns sāka vēlu runāt?
Iveta jautā: Ar ko saistīts tas, ka bērns sāka runāt tikai pēc 4 gadu vecuma, nekādas medicīniskas problēmas netika atklātas. Elvita Rudzāte atbild: Ja bērns sāk vēlu runāt, tam var būt vairāki iemesli. Viens no iemesliem ir TV raidījumu skatīšanās svešvalodās. Piemēram, ja bērns skatās multiplikāciju filmas kādā no svešvalodām, bet ģimenē dzird citu valodu, viņam valodas it kā [...]