piektdiena, 2013. gada 1. februāris

Dienas doma


http://www.urantija.lv/lv/dienasd/
28. janvāris
ES esmu laiks. ES esmu pamats visam. Laiks plūst caur Mani. ES radīju laiku un palieku tā neskarts.
Laiks ir Manī. Taču ES esmu viņpus laika. Bez Manis laiks nevar eksistēt. Bet ES esmu bez laika. Mana attieksme pret laiku ir tieši pretēja tavējai: ES nosaku visu, kas notiek laikā. Turpretī tev laiks ir lielums, kas nosaka visu.
Laiks nosaka maiju (ārējo pasauli). Tādēļ to var saukt par ilūziju. Tāda attieksme pret maiju tomēr var būt bīstama, jo tā var novest pie kūtruma un laika izšķiešanas.
Tava dzīve sastāv no laika. Starp piedzimšanu un nāvi attīstās tavs liktenis. Izmanto šo laika posmu, kas tev ir iemērīts. Neizšķied nevienu acumirkli, nenonieko ne sekundi. Domā vienmēr, ka neviens tavas dzīves mirklis taču neatgriezīsies. Reiz pagājis, tas ir neatgriežami zaudēts. Tieši tas pats attiecas uz tavu dzīvi. Ja tu to izšķied, tā ir zaudēta un tādā veidā nekad vairs neatgriezīsies.
Izmanto savu mūžu. Esi darbīgs. Esi laimīgs. Palīdzi citiem. Tā ir taka, kurā satiekas laiks un mūžība.

29. janvāris
Svētie un gudrie lūdza. Tāpēc ES esmu atnācis. Pēc tā tu vari redzēt lūgšanas spēku.
Ja tu dari savu pienākumu un lūdz, tad ES izpildu Savu un tev atbildu.
Tā veidojas cieša ķēde, kuru nekas un nekad nevar pārraut.
Bībelē ES skaidri esmu pateicis, ka esmu Dievs - Tēvs. Tādēļ ebrejiski vārds tēvs ir apzīmējums Dievam.
ES esmu tavs tēvs. ES esmu tava māte. ES esmu tavs brālis un tava māsa. ES esmu tavs sākums, tava dzīvība, tavs mērķis.
Vai tava māte tevi pazina, pirms bija tevi dzemdējusi? Vai tavs tēvs bija tevi pazinis, pirms turēja tevi savās rokās?
Un tavs partneris? Vai viņš tev teica: "Te tu atkal esi", it kā tevi šinī mūžā būtu atkal saticis?
ES turpretī visu mūžu esmu bijis pie taviem sāniem.
ES esmu māte. ES esmu tēvs. ES esmu partneris. ES esmu draugs, kas nekad neatkāpjas no taviem sāniem.
ES esmu Mūžīgais, kas vienmēr ir ar tevi. Kas tevi nekad nemaldina, bet maldus tev noņem.
Un kāds ir tavs uzdevums pie tā visa?
Ka tu šai patiesībai tici un vari to piedzīvot arvien vairāk un vairāk.
Cilvēks, lūgšana, Dievs, mīlestība.