ceturtdiena, 2012. gada 30. augusts

Ammas 351. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Pēc tam, kad esi pabeidzis enerģētisko sagatavošanos un meditāciju, ienes savā enerģētiskajā laukā enerģiju no augšas un apakšas.
Ja tev vēl nav kāds no pie varas esošajiem, kuru tu gribi atbalstīt ar OM-ošanu viņa Sirds Hologrammā, izvēlies kādu.
Pēc tam kad būsi stiprinājis savu Sirds Hologrammu, izdari to pašu ar izvēlētā cilvēka Sirds Hologrammu.
Sāc ar vienu vai diviem cilvēkiem un tad paplašini cilvēku skaitu, ar kuriem tu strādā, saskaņā ar savām sajūtām. Pārliecinies, ka tad, kad izdari izvēli, tu atrodies savā Sirds Avotā.
Ja gribi veikt kādu attīrīšanas darbu šodien, dari to.
Es pateicos par tavu palīdzību planētai un cilvēcei.
Līdz nākamajai nodarbībai.

Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins