piektdiena, 2012. gada 3. augusts

Ammas 344. stunda




Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Pēc tam, kad esi pabeidzis enerģētisko sagatavošanos un meditāciju, ienes savā enerģētiskajā laukā enerģiju no augšas un apakšas.
Ikreiz, kad gatavojies darboties Garīgās Mīlestības laukā, koncentrē (savāc) pēc iespējas vairāk enerģijas savā Sirds Avotā.
Šajā darbā ļoti svarīgi ir būt Sirds Avotā. Gadījumā, ja sajūti bailes vai nemieru, tev ir jāiepauzē un jāatgriežas sava Sirds Avota aizmugurējā daļā.
Darbs Garīgās Mīlestības laukā prasa lielu spēku, un tev tas jānodrošina no tava Sirds Avota.
Darbs Garīgās Mīlestības laukā nevar tikt paveikts ar mazo ego. Tas tiek paveikts ar Es Esmu, ar Mīlestības .. Ego.
Nākamo nodarbību laikā tu dosies ceļojumā pa vietām, kur varēsi pielietot Zobenu, lai šķīdinātu zemu vibrāciju enerģiju vai sablīvēto enerģiju. Ne visas sablīvētās enerģijas ir ar zemu vibrāciju.
Kad būsi "izceļojies", es palūgšu tev izvēlēties kādu vietu, kurā tu gribētu pastrādāt nākamā mēneša laikā.
Šodien izvēlies zoo dārzu. Tas var būt tavas pilsētas zoo dārzs, vai arī jebkurš cits. Vari pat pameklēt piemērotu zoo dārzu internetā.
Izvēlies kādu noteiktu dzīvnieku sugu .. lauvas, ziloņus, čūskas .. jebkuru sugu, kurai sajūti piesaisti/interesi.
Saredzi sevi stāvam iepretim šo dzīvnieku būrim.
Savienojies ar savu Mīlestības pavadoni.
Palūdz sarunu ar attiecīgā dzīvnieka kopēju.
Formulē nodomu izšķīdināt sabiezējušo enerģiju ap viņiem. Palūdz padomu, kā vislabāk izmantot tavu un Zobena enerģiju.
Lūk, daži padomi, kurus tu, iespējams, vari saņemt:
1.      Iztīrīt būri no zemu vibrāciju enerģijām un aizvietot tās ar augstākas vibrācijas enerģijām.
2.      Pielietot Zobenu, lai attīrītu enerģiju būrī.
3.      Pielietot Zobenu, lai attīrītu enerģiju ap dzīvnieku.
4.      Pielietot Zobenu, lai attīrītu enerģiju ap dzīvnieku kopējiem.
5.      Attīrīt enerģiju ap zoo dārza administratīvo ēku.
Dari visu, uz ko tiec aicināts.
Līdz nākamajai nodarbībai.


Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins