svētdiena, 2014. gada 14. decembris

Lūgšana Enerģijas Atgriešanai. Piedošana.


Reiki meistare Irina Banniha


Молитва на возврат энергий. Прощение. Очень мощная молитва!



Делюсь с Вами молитвой на Возврат Энергий!

Я прошу моего Истинного Создателя, все Высшие Светлые силы, в чьей помощи я сегодня нуждаюсь, собрать со всего моего энерго-информационного пространства, с ауры, биополя, со всех систем и органов, вплоть до внутриядерного, внутриклеточного уровня все те энергии, которые я вольно или невольно, осознанно или неосознанно, забрал(а) у других людей в прошлом, настоящем и будущем, пожалуйста, соберите их, почистите, пропустите через фильтры и верните тем, кому они принадлежат. Я прошу у них у всех прощения, простите меня и отпустите на Суд Божий. Аминь. И я вас всех прощаю и отпускаю на Суд Божий. Аминь
А все те энергии, которые были мне даны изначально, в момент моего рождения, согласно Божественного Плана, найдите, восстановите ( при необходимости - замените), почистите, пропустите через фильтры и верните мне в прошлом, настоящем и будущим, начиная с этой секунды и навсегда. Аминь. Мой Истинный Создатель! Сделай как надо! Сделай как надо! Сделай как надо! Аминь.

Lūgšana Enerģijas Atgriešanai. Piedošana. Ļoti spēcīga lūgšana!

 

Es lūdzu manu Patieso Radītāju, visus Augstos Gaismas spēkus, kuru palīdzība man šodien vajadzīga, savākt no visa mana energo-informatīvā lauka, auras, biolauka, no visām sistēmām un orgāniem, līdz pat šūnu, molekulu un atomu līmenim, visas tās enerģijas, kuras es gribot vai negribot, apzināti vai neapzināti, esmu paņēmusi no citiem cilvēkiem pagātnē, tagadnē un nākotnē, lūdzu, savāciet tās, iztīriet, izfiltrējiet un atgrieziet tiem, kam tās pieder. Es lūdzu viņiem visiem piedošanu, piedodiet man un atlaidiet Dieva Tiesai. Āmen. Un es jums visiem piedodu un atlaižu Dieva Tiesai. Āmen.

            Bet visas tās enerģijas, kas man ir bijušas sākotnēji dotas manā dzimšanas brīdī, saskaņā ar Dievišķo Plānu, atrodiet, atjaunojiet (ja nepieciešams – nomainiet), iztīriet, izfiltrējiet un atgrieziet man pagātnē, tagadnē un nākotnē, sākot no šīs sekundes un uz visiem laikiem. Āmen.

Mans Patiesais Radītāj! Izdari kā vajag! Izdari kā vajag! Izdari kā vajag! Āmen.