otrdiena, 2014. gada 23. decembris

Iemīļotā Māte Marija 2014. gada 23. decembrī

Vienmēr esiet Mīlestībā, un viss jūsu apkārtnē sāks mainīties

 
Vienmēr esiet Mīlestībā, un viss jūsu apkārtnē sāks mainīties
 
Iemīļotā Māte Marija
2014. gada 23. decembrī











 
ES ESMU Māte Marija, atnākusi pie jums.
Šodien man gribētos parunāt ar jums par to, kas jums trūkst, un par jūsu aktuālajām vajadzībām. Daudzi no jums vēršas pie manis pēc palīdzības. Daudziem no jums es varu sniegt palīdzību.
Tomēr ir noteikts skaits dvēseļu, kas ir tā apkrāvušās ar pagātnes grēku nastu, ka ar visu savu vēlēšanos es nevaru sniegt palīdzību. Es un mani eņģeļi pastāvīgi esam kalpošanā un esam pastiprinājuši uzmanību pret jūsu lūgumiem un lūgšanām.
Man jums jāsaka, ka pat tai gadījumā, kad palīdzība nevar tikt sniegta visā pilnībā, mēs darām visu iespējamo, lai atvieglotu jūsu ciešanas.
Nožēlas asaras, kuras es bieži redzu jūsu acīs mūsu saskarsmes laikā, man pasaka daudz vairāk nekā jūsu vārdi un pat lūgšanas.
Jūs nevarat iedomāties, kāds darbs jāpaveic Dievišķajām Būtnēm, lai jūsu dvēseles apzinātos daudzus savus grēkus un nožēlotu tos.
Kad nožēlošana ienāk jūsu sirdīs, tad jūsu karmiskais slogs kļūst uz pusi vieglāks. Un atlikušo pusi jūs varat izšķīdināt ar savām lūgšanām katru dienu un pūliņiem, kas veltīti citu cietēju dvēseļu likteņa atvieglošanai.
Ticiet man, jūsu palīdzība cietējām dvēselēm ir nenovērtējama jūsu laikā.
Ļoti daudzi cilvēki pat nesaprot, ka viņi cieš. Viņi nevar to saprast tāpēc, ka viņiem nav, ar ko salīdzināt savu stāvokli. Viņi ir tā apkrāvušies ar savām problēmām un rūpēm, ka neredz gaismu savas apkārtējās dzīves aklajā tumsā.
Tālab sniedziet šīm dvēselēm cerības staru! Atveriet savas sirdis Mīlestībai un sūtiet katrai sirdij, kas cieš jūsu pasaulē, daļiņu no savas Mīlestības!
Tas taču jums neradīs grūtības? Jums taču nebūs grūti sasildīt ar savu Mīlestību politiķu, ekonomistu, valsts varas un komercstruktūru pārstāvju nocietinātās sirdis? Jūs taču varat pārvarēt sevī stereotipus un saskatīt pēc jūsu domām visvairāk ļaunuma pārņemtajos un sastingušajos valsts varas un biznesa pārstāvjos cilvēku sirdis, kas vienkārši nepazīst Mīlestību.
Ļoti daudzi cilvēki ir iluzoro spēku apburti.
Viņi guļ un miegā redz šausmīgus sapņus un mēģina šos sapņus īstenot savā dzīvē.
Tas viss ir tāpēc, ka šo cilvēku sirdīs nav Dieva un Viņa izpausmes – Mīlestības. Tieši tas, ka trūkst Dieva, liek ļoti daudziem politiķiem darīt šausmīgas lietas. Ja kāda cilvēka Mīlestība sasildītu viņu sirdis kaut vai ar īslaicīgu Labuma un Gaismas impulsu, tad var pieņemt, ka daudzas jo daudzas viņu rīcības šausmīgās sekas tiks novērstas. Tāpēc, ka viņi pārmainīsies. Dievišķās enerģijas impulss spēj izšķīdināt bailes un agresiju visvairāk iesīkstējušo noziedznieku un Dieva nīdēju sirdīs.
Mēdz būt tā, ka cilvēks vienā mirklī it kā pamostas no miega, un nožēlas asaras pašas plūst pār viņa vaigiem. Cilvēks, kas ir nožēlojis grēkus, vairs jau nav spējīgs nodarīt ļaunu citiem cilvēkiem, bērniem un vecīšiem.
Tālab šajā tumšajā laikā neuzskatiet par apgrūtinājumu audzēt savās sirdīs Mīlestību un sūtīt šo Mīlestību tiem, kam pēc jūsu domām trūkst Mīlestības, lai šo cilvēku sirdis pārmainītos. Tādā gadījumā mēs spēsim ar kopīgām pūlēm mainīt visas planētas nākotni, lai cik skumja un drūma tā arī nešķistu.
Ar mūsu kopīgām pūlēm mēs varam mainīt jebkuru situāciju uz planētas Zeme.
Es aicinu jūs neslinkot un strādāt ar sevi, ar tām savām nepilnībām, kas joprojām dažkārt bloķē Dievišķās Mīlestības izpausmi jūsu sirdīs.
Padomājiet, kas jūsu sirdīm traucē izpaust Mīlestību?
Padomājiet, kā izkausēt baiļu, agresijas, neticības ledu, kurā ir iekaltas jūsu sirdis vārda tiešajā nozīmē.
Padomājiet, ko jūs varat izdarīt citu cilvēku labā. Ne tikai savu tuvinieku, bet visu to cilvēku labā, no kuriem ir atkarīgi sabiedrības uzskati.
Dažreiz viens cilvēks, kam ir pietiekama ietekme sabiedrībā, spēj mainīt sabiedrības viedokli un lauzt negatīvo tendenci pasaulē.
Jums vajag nostiprināties ticībā, un ar savu ticību jūs būsiet spējīgi ielaist jūsu pasaulē tik daudz Mīlestības, ka ļoti daudzu cilvēku sirdis mainīsies.
Visu var mainīt, mīļotie.
Ar Dieva palīdzību viss ir iespējams.
Absolūti viss. Jums tikai vajag koncentrēt visus savus spēkus, lai Dievs ienāktu jūsu dzīvē un vadītu visas jūsu lietas un darbības.
Katru dienu un no dienas dienā.
Nedomājiet par tiem, kas ir aizmirsuši Dievu un parāda ne tās labākās cilvēciskās īpašības. Domājiet par Dievišķo Mīlestību, kas katru dienu aug arvien lielāka jūsu sirdīs.
Esiet vienmēr Mīlestībā, un viss ap jums sāks mainīties.
Ja jums pietrūkst ticības un uzticības, atcerieties Mani. Atcerieties tos klusos mirkļus, kad jums izdevās notvert Manu skatienu Manā tēlā un saņemt atbildi uz savu jautājumu.
Atcerieties tos klusā prieka mirkļus, ko no mūsu tiešās saskarsmes jūs kaut retumis esat izjutuši savā dzīvē.
Mīļotie, es vienmēr esmu ar jums!
Mēs esam kopā!
Es pilnībā izjūtu visas jūsu bēdas un ciešanas un daru visu iespējamo, lai maksimāli atvieglotu tās.
Lai miers, miermīlība un labsirdība vienmēr ir ar jums.
ES ESMU Māte Marija, kas mīl jūs un rūpējas par jums.
 
Tatjana Mikušina, 2014
Tulkojusi Lauma Ērgle


Mainiet sevi, – un mainīsies visa pasaule




 
 
Katru dienu lūdziet Dievu būt ar jums un vadīt visu jūsu dzīvi




 
 
Mēs lūdzam jūs visus savus spēkus koncentrēt iekšējā līdzsvara saglabāšanai




 
 

2014. g. decembra diktātu audioieraksti  (lasa Sūtne Tatjana Mikušina)