piektdiena, 2014. gada 31. janvāris

Dievišķās Sirds lūgsna

22.01.2014 ... caur Jennifer Hoffmanhttp://enlighteninglife.com/gift-healing/ No angļu valodas tulkoja Maija Čepule

** no Maijas ...**

Uzdūros pavisam nesen šai Dženiferas saņemtai lūgsnai, kas mani ļoti uzrunāja ...

Pilnīgi saprotami, un ļoti cilvēciski ir – ka redzot ciešanas, redzot bezcerību, redzot vardarbību,

gribas – lai tas tā vairs neturpinās, lai tas izbeidzas. Bet kā lai palīdz?


Vispirms laikam gan vajadzētu atcerēties dažas lietas ...

Vajadzētu atcerēties, ka mēs visi šurpnākot esam līdzi sev paņēmuši no citām visuma daļām kaut kādu pieredzi –

bieži vien graujošu, un šeit uz Zemes esam to nākuši it kā miniatūrā izspēlēt,

lai rastu no šīs situācijas kaut kādu izeju.

Vajadzētu atcerēties, ka Zeme ir uzņēmusies labprātīgi iziet kopā ar mums caur visām šīm ciešanām,

lai kopā ar mums atklātu un attīstītu šeit JAUNU APZIŅU –

SIRDS Apziņu, Mīlestības Vienotības Apziņu.

Tāds ir bijis mērķis.

Un Zemei mūsu bezgalīga Pateicība un visdziļākā Mīlestība par šo pacietību,

mūs auklējot, mūs uzturot un Mīlot mūs – VISUS bez nosacījumiem !!!

Vajadzētu vēl arī atcerēties, ka šī aizejošās vēstures lappuse tagad saudzīgi tiek vērta ciet.

Dualitāte, ar visām vardarbīgajām izmantošanas metodēm atklājas un izgaismojas arvien skaidrāk –

un tikai caur mūsu Līdzcietīgo Mīlestību tā zaudē savu spēku – nekā savādāk.

Ne ar nosodīšanu, ne ar apkarošanu.

Tikai ar Mīlestību ir iespējams palīdzēt –

apņemot savā Sirdī visu, kas nonāk mūsu uzmanības lokā ...

It kā caur adatas aci, caur mūsu Sirdi tiek izlaists viss –

lai Līdzcietīgās Mīlestības Spēks to apgaismo.

 

Tikko mēs vēršam Mīlestības pilnu skatienu uz kādu lietu, cilvēku vai problēmu –

tā uzreiz mums piesaistās arī Smalkā pasaule un kosmiskie spēki.

Bet nodomam jānāk no mūsu Sirds, un tam ir jābūt Mīlestības motivētam.



** no Dženiferas ...**

Te ir šī dziedinošā Dievišķās Sirds lūgsna, kura šodien saņēmu,

un es padalos ar to tagad ar jums –

lai jūs varētu sūtīt savās domās to visiem, kam nepieciešama palīdzība.

Vienkārši izsakiet šos vārdus, kad sajūtat tos savā Sirdī:


Es dāvāju šo dziedināšanas Dāvanu –

no manas Dievišķās Sirds uz jūsējo,

atveroties Garā, un vienotībā ar Dievišķo Beznosacījumu Mīlestību.

Kad ticības jums trūkst – es sūtu jums Uzticēšanās enerģiju.

Kad šaubas jūs māc – es sūtu jums Pašapziņas enerģiju.

Kad haoss un nemiers jūs pārņem – es sūtu jums Miera enerģiju.

Kad pazuduši jūtaties – es sūtu jums Gaismu, kas palīdzēs ceļu rast.

Kad apjukuši esat – es sūtu jums Skaidrību.

Kad nelaimīgi jūtaties un skumji – es sūtu jums Prieka enerģiju.

Kad sajūtaties nevērtīgi – es sūtu jums Cieņu un Atzinību.

Kad sāpināti sajūtaties un pazemoti – es sūtu jums dziedinošo Dieva žēlsirdības spēku.

Kad vientulību, atšķirtību un atraidījumu jūtat – es sūtu jums Savienojuma enerģiju.

Kad pietrūkst mīlestības uz Sevi, pietrūkst mīlestības īstuma un  svētības apziņas –

es apņemu jūs ar Beznosacījumu Mīlestības Dievišķo Patiesumu.

http://www.draugiem.lv/group/16019359/gaismasberni/?f_tid=5242062