pirmdiena, 2012. gada 25. jūnijs

Dzimumu cīņa



Pamelas čenelings ar Mariju Magadlēnu
Tā ir nedaudz rediģēta dzīva čenelinga transkripcija. Lai piekļūtu audio failam, spiediet šeit.
Dārgie draugi, dārgie brāļi un māsas,
Es esmu prieka pilna būt šajā telpā kopā ar jums. Mana sirds patiesi atveras, jo es tā mīlu jūs. Es tagad esmu brīva no zemes nastām. Un es viegli varu redzēt jūsu skaistumu un jūsu drosmi, ejot caur jūsu dzīvi uz Zemes. Es vēlos, lai jūs to redzētu paši. Bieži jūs par daudz aizķeraties pašnosodījumā un paša noniecināšanā. Tas rada grūtības, lai saņemtu visu, kas jums tiek dots. Bieži es varu redzēt, ka jūsu enerģija ir sasaistīta mezglā. Jūsu acis ir aizvērtas, un jūs esat ieslodzīti jūsu pašu negatīvajos spriedumos. Un ir sagaidāms, ka jūs visi tiksiet galā ar šo niecīguma, kopš esat piedzimuši uz Zemes, sajūtu. Tā ir daļa no eksistences uz Zemes. Patiesībā Zemi enerģiju līmenī sedz pašnoniecināšanas un nosodījuma apziņa, kas tiek nodota no paaudzes uz paaudzi. Daži cilvēki ir svētīti pieredzēt bērnībā nevainības un spontānuma sajūtu, kas ir dabiski dzīvei. Taču bieži, kad jūs iemiesojaties uz Zemes kā cilvēciska būtne, jūsu apziņa šeit viegli kļūst aptumšota ar negatīvismu un bailēm. Es esmu šeit tagad, lai atgādinātu jums par jūsu patieso dabu un palīdzētu pamosties tai jūsu ikdienas dzīvē. Jo, pat ja Zemes enerģija var būt ļoti blīva un smaga, es zinu jūsu dvēseļu spēku. Jūs patiesi esat gaismas kareivji, pat ja jums dažreiz šķiet, ka esat to aizmirsuši. Dažreiz man ir skumji par to, sava veida grūtsirdība, redzot jūs jūtamies tik pazaudētus. Man joprojām ir cilvēciskas jūtas, jūs zināt, un es esmu saistīta ar jums no manas sirds.
Šodien es gribētu pastāstīt jums stāstu par to, kas ir noticis starp dzimumiem, starp vīriešiem un sievietēm, jo liela daļa tumšās enerģijas vai dziļā noniecināšanas sajūta ir saistāma ar šo vēsturi. Šī vēsture ir saistāma ar seksualitātes sfēru. Un jūs zināt, ka seksualitātei būtu jābūt gaismas, mīlestības un dvēseļu patiesas satikšanās avotam. Patiesā seksuālā satiksmē jūs esat atvērti no sirds. Tā ir svētlaimes un ekstāzes pieredze satikt personu šajā līmenī. Bet traģiski, ka maz cilvēku uz Zemes var pieredzēt seksuālu savienību šādā veidā. Pārāk daudz dziļu sāpju ir sirdī gan vīriešiem, gan sievietēm šajā sfērā, jo tā ir seksualitātes sfēra, kur jūs esat visneaizsargātākie kā cilvēciskās būtnes. Jūs visi esat zinoši nesenajā vēsturē, un ar neseno es domāju pēdējos četrus līdz piecus tūkstošus gadu. Šajā laika periodā sievišķā enerģija tika agresīvas vīrišķās enerģijas devalvēta un pazemota. Sievišķajā būtnē tas radīja brūci ļoti dziļā līmenī. Bet tas ievainoja arī vīriešus. Jo šīs agresīvās vīrišķās enerģijas, kura bija klātesoša visā šajā laikmetā, dēļ vīrieši nevarēja attīstīt savu jūtīgo, sievišķo pusi. Viņiem kļuva grūti sazināties ar citiem cilvēkiem no sirds, lai rādītu savas emocijas. No otras puses, sievietes pazaudēja saikni ar savas vērtības apziņu un iespējas. Rezultātā vīrieši un sievietes kļuva atsvešināti, attālināti vieni no otriem. Un seksualitātes sfēra, kas ir vissvētākā starp vīriešiem un sievietēm, tika apgānīta. No svētlaimīgas tā pārtapa lielā sāpju sfērā. Tagad es gribu spert vienu soli tālāk un pastāstīt par vēstures daļu, kas vecāka par jums zināmo. Ir bijuši laiki, kuros sievietes bija sagrābušas varu un izrādīja varu pār vīriešiem. Sievietes var just to savā iekšienē. Pat ja viņas ir bijušas vīriešu agresijas upuri daudzās dzīvēs, viņas var just iekšienē arī spējas, lai manipulētu ar enerģiju vīriešos. Es saku, ka tas nekādā veidā neliek jums justies vainīgiem vai kaunēties. Es gribu pievērsties brūces vīriešos un sievietēs būtībai. Un tā, es aicinu jūs tagad sajust iekšā, vai jūs atpazīstat brūci, par kuru es runāju, savā iekšienē. Vai jūs spējat just patiesu mīlestību attiecībās ar pretējo dzimumu? Vai jūs varat būt sieviete vai vīrietis bez kauna sajūtas, bez iebildumiem pret pretējo dzimumu?
Es saku jums, ka noniecināšanas sajūta, ar kuru jūs visi cīnāties, ir lielā mērā saistīta ar seksuālo brūci kā vīriešos, tā arī sievietēs. Tagad ir pienācis laiks izdziedināt šo brūci. Un es aicinu īpaši sievietes pacelties pāri dusmu un neuzticības izvirdumiem, ko viņas vērš pret vīriešiem. Jūs, kā vīrieši, tā sievietes, esat bijuši gan upuris, gan pāridarītājs šajā ilgajā cīņas vēsturē.
Iztēlojieties kopā ar mani, ka jūs esat sava mīļotā priekšā, un, ja jums tāda nav, vienkārši iztēlojieties kādu stāvam tur.
Tagad vispirms palūkojieties uz došanas plūsmu: ko jūs varat dot šai otrai personai, ko jūs spējat dot? Un labi apskatiet jūsu paša ķermeni, kā jūs dodat šo enerģiju. Kā tas jūtams jūsu sirdī, kā tas jūtams jūsu vēdera iekšienē? Un, ja jūs pamanāt, ka došanas plūsma kādā punktā tiek pārtraukta, nenosodiet to, nesatraucieties un nemainiet to tagad, vienkārši vērojiet.
Tagad palūkojieties uz saņemšanas plūsmu. Ko jūs saņemat no jūsu partnera; vai jūs spējat saņemt no jūsu partnera, ko jūs spējat saņemt?
Jūs, iespējams, redzat, ka abās plūsmās ir rajoni, kas jūtas bloķēti jūsu iekšienē. Es gribu, lai jūs zinātu, ka šie bloki ir ne tikai jūsu personīgie bloki. Jūs esat mantojuši tos no vēstures. Tāpēc nenosodiet sevi par to. Ko jūs esat aicināti darīt šajā laikā, ir izdziedināt šīs sāpes, un, darot to, jūs palīdzēsiet dziedināt arī cilvēces kolektīvās sāpes. Jūs esat daudz spēcīgāki, nekā uztverat paši sevi.
Es uzaicinu jūs veikt mazu dziedināšanas vingrinājumu kopā ar mani. Tagad es neaicinu jūs dziedināt sāpes vai blokus, ko jūs uztverat sevī. Bet es aicinu jūs ielūkoties sāpēs vai blokos jūsu partnerī. Ievērot tos ir ļoti vienkārši. Tikai pajautājiet savam partnerim: ko tu vēlētos saņemt no manis? Kas kalpotu tev visvairāk, kas palīdzētu tev gūt iespējas tavā dzīvē? Dodiet to viņam vai viņai enerģijas līmenī.
Es gribētu, lai jums būtu izpratne par savu partneri, it īpaši, lai saprastu pretējā dzimuma specifiskās sāpes. Brūce vai sāpes ir atšķirīgas vīriešos un sievietēs. Vīrieši ir atsvešinājušies no viņu pašu jūtīgās puses, viņu pašu sievišķās dabas. Viņi ilgojas pēc patiesākas saiknes. Un sievietēm ir atkal jāsavienojas ar viņu pašu spēku un viņu pašnovērtējumu. Vīrieši var palīdzēt sievietēm darīt to, parādot sieviešu pašu patieso skaistumu un spēku. Sievietes var palīdzēt vīriešiem, piedodot viņiem un uzņemoties atbildību. Var būt šāda skaista mijiedarbība starp vīriešiem un sievietēm.
Kaut arī garīgā ceļa būtība ir sevis dziedināšana, ir pienācis laiks sadoties rokās un būvēt tiltus starp vīriešiem un sievietēm. Tas ir, esot ar patiesu līdzcietību un sapratni vienam par otru, ka tu arī patiesi dziedini sevi pašu. Jūs paceļaties pāri vecajai cīņai un atkal ļaujat seksualitātes sfērai kļūt par patiesa prieka un draudzīgu attiecību sfēru.
Kad jūs cīnāties ar iekšējo tumsu un noniecinājuma sajūtu, es aicinu jūs apsvērt, cik lielā mērā tā ir saistīta ar jūsu brūcēm kā vīriešiem un sievietēm. Apzinoties šo aspektu, jūs gūstat lielāku sapratni par sevi pašu un ļaujat vairāk gaismas jūsu dzīvē. Uz Jaunās Zemes, kas dzimst šajos laikos, vīrieši un sievietes atkal savienosies harmonijā. Viņu enerģijas dabiski papildinās viena otru. Tā ir seksualitātes sfēra, kad jūsu dvēsele, jūsu garīgā enerģija patiesi nāk lejup uz Zemi, no augstākās enerģijas centra uz zemāko. Kad ir seksuāla savienība no sirds uz sirdi, jūs esat atpakaļ paradīzes centrā. Jūs uz brīdi jūtaties vienots ar Garu. Šajā kopības brīdī jūs vēršat vistīrāko enerģiju uz Zemi. Seksualitāte sākotnēji ir kā dārga dāvana. Fakts, ka tā ir kļuvusi aptumšota ar tumšu un sāpīgu enerģiju, ir liels slogs visiem jums. Tas ir iemesls daudzām jūsu vientulības un bezcerības emocijām. Taču ir daudz cerīgu pazīmju šajā laikā. Vīrieši un sievietes patiešām tiecas izveidot patiesu saikni viens ar otru. Jums visiem ir smaga nasta, bet ir arī liels potenciāls izdziedināšanai.
Es atkal uzaicinu jūs redzēt sevi pašu, kā es to daru no aizsega otras puses. Es aicinu jūs būt vienotiem ar mani tagad un skatīties uz sevi ar manām acīm. Vai jūs varat ieraudzīt sevi kā skaistas un drosmīgas dvēseles, kādas jūs esat? Nav nekā nepareiza jūsos. Nekā! Jūs esat teicamas būtnes. Es vēlu jums varēt pieņemt to no manis.
© Pamela Kribbe 2012
www.jeshua.net

tulkoja Jānis Oppe