ceturtdiena, 2012. gada 28. jūnijs

Ammas 323. stunda


Mīļais, es esmu Amma, Dievišķā Māte un es esmu tava Māte.
Vai esi jau veicis enerģētisko sagatavošanos, ieskaitot amigdalu kutināšanu?
Kad runājam par garīgo Mīlestību, tad tas ir jautājums par to, kas ir ne-Mīlestība? Tas ir jautājums par bailēm.
Iepriekšējās nodarbībās es stāstīju, ka viss mums apkārt ir ilūzija. Un šis ir stāsts par to pašu. Visu ir radījusi Mīlestība. Un viss spēj atgriezties Mīlestībā.
Turpmākās nodarbības tiks pasniegtas tā, it kā viss ir reāls, kaut arī tas tā nav. Viss, izņemot Mīlestību, ir ilūzija. Paturi šo Patiesību savā prātā un sirdī .. un Sirds Avotā.
Tagad es runāšu tā, it kā viss būtu reāls.
Pasaulē tu vari sastapt visu veidu ne-Mīlestību. Un tu vari brīnīties, kā tik daudzas lietas, kuras tu redzi un par kurām dzirdi, sakņojas bailēs.
Šo lietu pirmsākumi nāk no bailēm bērnībā.
Tu izvēlējies veidus un paņēmienus, kā pārvaldīt bailes. Tāpat kā visi citi.
Nākošajās nodarbībās mēs runāsim par baiļu pārvaldīšanu.
Jā, protams, mēs jau par to esam runājuši agrāk. Taču tagad mēs vingrināsimies dziļākā līmenī un ar jaunu nodomu.
Pārliecinies, ka atrodies savā Sirds Avotā. Pārbaudi visus sava Sirds Avota aspektus. Palūdz savu Pašu Es un Ķermeņa Dvēseli stiprināt jebkuru aspektu, kuriem tas nepieciešams.
Iegriez savas čakras, cik vien ātri iespējams.
Iedomājies ko tādu, par ko tu izjūti bailes. Piemēram, bailes pazaudēt tuvāko, slimība, finansiāls krahs, vai kas cits. Nav nozīmes tavam vērtējumam: "mazas" vai "lielas" bailes.
Iedomājies par šīm bailēm. Tās ir tevī.
Sajūtot šis bailes nākam no sevis, iegriez visas čakras maksimālā ātrumā un griez tās tik ilgi, līdz bailes pazūd vai gandrīz pazūd.
Atkārto šo vingrinājumu dienas laikā vismaz vēl vienu reizi.
Līdz nākamajai nodarbībai.
Saņemts caur Ketī Čepmenu
Cathy@AmmaTheDivineMother.com

www.AmmaTheDivineMother.com
Tulkoja Uldis Kokins