ceturtdiena, 2020. gada 14. maijs

Ieraksts #13


Cilvēki vēlas dzirdēt tavu viedokli!  Cilvēki vēlas dzirdēt patiesību!
Ieraksts #13

Kas vēl būs vakcīnā? Iesaistās arī CIP. Nanotehnoloģijas. Kvantu tetovējumi.

Bet vēl šajā vakcīnā būs arī nanotehnoloģiju mikročipi.
Es jau pieminēju, ka Īlons Masks saņēmis atļauju miljons zemes antenu uzstādīšanai, kas mijiedarbosies ar satelītiem. Šie nanomikročipi, kurus mums cenšas 'iebarot' visdažādākajos veidos, bet paliksim pie vakcīnām, ir praktiski neiespējami cilvēkam saskatīt; tāpēc tie ir nano. Tie ir zināmi kā gudrie putekļi (smart dust). Tagad "gudro" kabina klāt visam.
Tie ir zināmi kā nanoboti, kā neiroboti. Tos sauc daudz dažādos vārdos. Paliksim pie gudrajiem putekļiem. Doma ir ievietot tos ķermenī un tie cilvēkos darbosies tā, kā sadarbojas zemes antenas ar Maska izvietotajiem satelītiem. Tie savieno cilvēkus ar šo režģi, ar šo tehnoloģisko sub-realitāti, ar šo AI kontrolēto sub-realitāti.
Un mēs kļūstam nekas vairāk kā datortermināļi. Tāda ir iecere.
Es pastāstīšu mazu stāstu, kas mūs aizvedīs pie nanomikročipiem un vakcīnām.
90.to gadu beigās man lūdza Kalifornijā satikt vienu CIP zinātnieku. Viņš gribēja darīt zināmas pāris lietas par notiekošo, kuras viņš pats nevarēja darīt zināmas. Kāpēc nevarēja - tas drīz kļuva skaidrs. Es viņu apmeklēju viņa mājās Dienvidkalifornijā. Tur  bija viņa ģimene, bērni. Mēs kopā paēdām, un tovakar mums bija ilga saruna. Viņš vēlējās man pateikt to, kas notiek, jo nevarēja publiski to atklāt. Viņš teica, ka pievienojās CIP kā zinātnieks, domādams, ka kalpos savai valstij.
Kad viņu pieņēma, viņš saprata, ka tā sazvērestība, par kuru es stāstu jau 30 gadus, tiešām notiek! Tāpēc viņš ar mani sazinājās.
Viņš pie sevis teica: "Es to nedarīšu! Nē, nē, nē, es to nedarīšu. Es nebūšu daļa no tā." Un aizgāja… no CIP
Un tad pēdējais, ko viņš atcerējās, bija tas, kā viņš atstāja mājas. Viņš runāja par pazudušu laiku. Viņš teica: "Es nezinu kas pēc tam notika. Es viens pats pamodos telpā uz kušetes."
Viņš tur guļ, attopas un atgūst samaņu un saprot, ka viņam ir kaut kas piestiprināts pie krūtīm. Vīrietis atvēra kreklu; un, turpinot stāstījumu, tobrīd arī parādīja, sev uz krūtīm piestiprinātu tādu kā caurspīdīgu plastmasas šampūna paciņu. Un tajā iekšā bija tāds oranžīgs, oranžīgi zeltains šķidrums.
Pirms viņš to parādīja, es viņam uzdevu jautājumu: "Kāpēc tu to dari?" Es zināju, kāda būs atbilde, bet gribēju, lai viņš to pasaka pats saviem vārdiem. "Kāpēc tu vēl joprojām pie viņiem strādā?" Viņš teica: "Šī dēļ."
CIP šos sauc par plāksteriem. "Kādam ir uzlikts plāksteris."
Tajā pazudušajā laikā ar viņa ķermeni tika veiktas manipulācijas. Tajā laikā 90.to gadu beigās bija vēl vismaz tūkstotis zinātnieku ar 'plāksteriem', aptuveni 1997. gadā.
Es tuvojos mikročipiem un vakcīnām.
Tātad, tajā pazudušajā laikā ar viņa ķermeni tika veiktas manipulācijas. Ķermenim ir vajadzīgas zāles paciņā, lai varētu izdzīvot. Kā nu viņi to dara, bet viņi to dara. Viņš teica, ka šī paciņa ir jānomaina ik pēc 72h. Ja tu to nenomaini, tad tu sāc mirt ļoti nepatīkamā nāvē. Viņš teica, ka vienreiz domājis, ka tas ir blefs. Lai redzētu, vai viņi mani nemāna. Un viņi nemānījās. Ja viņš nedara darbu un neizmanto savas zināšanas, lai atbalstītu CIP un kultu šajā globālajā sazvērestībā, tad viņam neatjauno paciņu.
Un viņš man tā arī teica: "Es turu pie sevis un neatklāju zināšanas, kuras viņiem ir vajadzīgas. Un es viņiem to daru zināmu, jo no citu cilvēku dzīves piemēriem es zinu- līdzko viņi saprot, ka no tevis ir saņēmuši visu, ko vien varēja, tu vairs nesaņem paciņu. Un tu nevari aiziet un kādam pastāstīt par to, kas patiesībā notiek.”
Viņam vajadzēja lielu drosmi, lai man to pastāstītu. Tas bija ~1997. gadā. Neviens tad vēl nerunāja par nanotehnoloģijām. Tās sākās vēlāk. Tagad tās ir visur, arī ēdienā. Bet tajā laikā par to neviens sabiedrībā nerunāja.
Viņš teica, ka cilvēkiem vakcināciju programmu ietvaros tiek injicēti mazi, mazi mikročipi, kurus nevar redzēt. Viņš arī pateica, kam domāti šie čipi. Tas bija 90.gadu beigās!
Šīs vakcīnas, kuras tik ļoti reklamē un finansē Bils Geitss kā neviens cits uz pasaules, tostarp ar organizācijas GAVI (Vakcīnu alianse) starpniecību, Bils Geitss un GAVI vēlas vakcinēt ikvienu!
GAVI vēlas vēl arī ko citu, šī Geitsa finansētā organizācija. Viņi grib, viņu pašu vārdiem runājot, kvantu tetovējumu uz katra vakcinētā cilvēka, lai digitāli noteiktu, vai esi vakcinēts, vai neesi.