svētdiena, 2014. gada 22. jūnijs

Kāpēc attiecībās melo?

Kāpēc attiecībās melo?
Dace jautā: Daudz lasu, daudz domāju, daudz analizēju, bet izdzīvojot savas pēdējās attiecības nonācu pie vienas atziņas – ja Tev ir lemts iziet kādu mācību stundu, tad tu tajā ieiesi kā akls kucēns un acis atvērsies tikai tad, kad būsi sapratis mācību: Iepazinos ar vīrieti, kurš man gāja pie sirds. Attiecības neveidojās gludi, bet es mācījos vīrieti pieņemt tādu kāds viņš ir. Un ar laiku manī radās mīlestība pret viņu. Kad tas notika, es sāku pamanīt dažādus sīkumus, kas darīja, mani tramīgu. Es runāju ar vīrieti par godīgumu attiecībās un lūdzu, ja kas ir mainījies, lai man pasaka un es attiecības pārtraukšu. Viņš atbildēja, ka viss ir kārtībā, ka viņam tik jāsakārto vecas lietas un viss būs labi, lai es pagaidu. Un tad es viņu pieķēru melos un citās attiecībās. Es esmu ļoti dusmīga un aizvainota par to, ka man meloja un krāpa. Ja būtu godīgi pateicis, es saprastu un aizietu. Kā, lai atlaiž un piedod dusmas un krāpšanu?? Un kāpēc es nespēju jau pašā sākumā saskatīt šajā vīrietī meli, kaut man jau tādas attiecības bija bijušas?


Elvita Rudzāte atbild: Vīrietis krāpa Daci un neteica viņai patiesību, jo negribēja Daci zaudēt. Viņš gribēja saglabāt paralēlas attiecības, jo tās cēla viņa pašapziņu, mazināja viņa bailes “mani nemīl”. Visticamāk vīrietis bērnībā ir ļoti cietis no mīlestības trūkuma, tāpēc tagad vēlas saņemt mīlestību no sievietes “dubultā”. Vīrieša stress “bailes, ka mani nemīl” ir izveidojis enerģētisku sienu, un viņš nesaņem pilnībā sievietes dāvāto mīlestību, jo sievietes mīlestība nespēj izlauzties cauri viņa radītajai baiļu sienai. Tāpēc vīrietis meklē paralēlas attiecības, jo saņemot mīlestības “drupatiņas” no abām sievietēm, viņš jūtas daudz labāk.

Ja Dace ir vairākkārtīgi piesaistījusi sev vīriešus, kuri melo, tas nozīmē, ka tā ir Daces neapgūtā mācību stunda. Ir kaut kāda joma, kur Dace melo un nav patiesa. Iesaku Dacei padomāt un saprast, kam viņa pati melo? Varbūt pati sev? Varbūt darbā? Tikai tad, kad Dace izpratīs savu neapgūto mācību, viņas sirds atvērsies piedošanai un turpmāk attiecībās vairs nebūs jāsastopas ar meliem.

http://domatajs.lv/kapec-attiecibas-melo/