ceturtdiena, 2018. gada 25. janvāris

Kāpēc mums ir tā?

Kāpēc mums ir tā, ka gada sākumā apņemamies darīt to, būt šitādi, domāt labāk un tā tālāk. Bet ap pus janvāri tas viss jau kkur pazudis... Viss aizmirsts un dzīve rit vecajās sliedēs. Šodien atnāca sapratne, ka nevaram īstenot savus pieņemtos lēmumus, jo tie galvenokārt attiecas uz ārēju rīcību. Mēs cenšamies būt laipnāki, labāki, gudrāki – kas nu kuram vajadzīgs. Un pēc dažām dienām esam tādi, kādi esam un bijām. Tas viss patiesībā saistīts ar ārēju uzvedību. Mēs nemainām savu iekšējo stāvokli, bet gribam izpausties citādāk. Izskatās, ka tas nav īstenojams. Tomēr jāsāk ar savu iekšējo pasauli, tad ārējās izpausmes automātiski mainīsies un mums nebūs jāspēlē teātris, jāizliekas par labākiem, gudrākiem, laipnākiem. Vienkārši tādi būsim, jo dzīvosim citās enerģijās, citā iekšējā stāvoklī.

Pēdējā laikā mani uzmeklē pavisam sveši cilvēki un mums veidojas pagaras un interesantas sarunas. Un patiesībā jau nonākam tepat... kā tad tikt pie tām citām iekšējām sajūtām, pie citas noskaņas, kas rada citu ārējo realitāti. Cik saprotu, tad pirmais ir to apzināties un ļooti vēlēties. Dedzīgi vēlēties nedzīvot skumjās, bēdās, stresā, aizvainojumā, iekšējā vientulībā. Arī nespēlēt teātri un neizlikties, ka man viss ir OK. Bet atzīt savas “ciešanas” un tad sākas pretēja virzība. Un tajā brīdī arī kļūst aktuāls jautājums – kas var palīdzēt, kam sevi var uzticēt? (esmu izgājusi arī to periodu, kad man likās, ka visu varu, zinu pati)

Mani meklējumi, kas nu jau ilgst mazliet virs 10 gadiem, atveduši līdz kādam slieksnim, kuru pārkāpjot esmu reāli sākusi gūt atbildes un saviem jautājumiem, esmu reāli sākusi saņemt palīdzību un reāli sākušās iekšējās transformācijas. Un tieši tāpēc no sirds varu to ieteikt jebkuram, kurš vien par šīm lietām ir aizdomājies. Un tieši tāpēc ar tādu degsmi rīkojam jau trešo iespēju mūsu cilvēkiem ielaist savās dzīvēs transformācijas, atvērties tām. Tās ir transformācijas, kas mums uz šīs planētas jāiziet visiem. Mēs varam vēl inkarnēties nez cik reizes un dabūt vēl simtiem punu, bet varam iet uz priekšu ātri un veiksmīgi. Jāsaka, ka arī salīdzinoši viegli.

Mēs varam sakārtot savu dzīvi un sevi jau šajā dzīvē.
Māra Brante

skati vietni www.fenomenslatvija.com un sper soli pāri slieksnim