piektdiena, 2017. gada 18. augusts

Jūsu Radīšanas - Eņģeļi caur Ann Albers


12.08.2017 … Eņģeļi caur Ann Albers
No angļu valodas tulkoja Maija Čepule …
-----------------------------------------------
Dārgie draugi, mēs Mīlam jūs tik ļoti …

Jūsu dzīves bija iecerētas, kā priekpilna līdz-radīšanas deja kopā ar Dievišķo un vienam ar otru. ”Tad kas gan ir noticis uz Zemes?” jūs jautāsiet, ”Kādēļ mūsu dzīve šeit ir tik sarežģīta?”

Ļaujiet mums pastāstīt jums kādu pasaku – kādu stāstu par to, kā jūs sākāt savu pastāvēšanu …

Reiz bezgalīgajos Tagad plašumos Avots iedomājās brīnišķīgi skaistu Dvēseli, un tanī pat brīdī, kad viņš jūs iztēlojās, bija piedzimis arī jūsu Gars.

Iedomājieties, ka jūs būtu varējis apveltīt savu radīto ar pārsteidzošu raksturu savā prātā. Jūs būtu varējis teikt viņam vai viņai /savam radītajam/, ”Es dodu tev dzīvību! Tu esi manī radīts. Tu dzīvo manā prātā. Es ceru, ka tu izbaudīsi brīnumainus piedzīvojumus manī. Es sapņoju par taviem lieliskajiem talantiem, par tavām brīnišķīgajām attiecībām, par tavu pārpilnības pieredzi manā Sirdī. Es esmu tev dzīvību devis.”

”Es esmu tevī un tu esi manī.”

Tieši tādā veidā, dārgie, Dievišķais jūs ir radījis. Jūs neesat šķirti. Jūs dzīvojat Radītāja Sirdī un Prātā. Jūs esat Dievišķi radīti. Jūs esat Avotā un Avots ir jūsos … gluži, kā jūs būtu izdomājuši raksturu savā prātā, un paši nu šai raksturā atrodaties. Vai varat iedomāties?

Spersim vēl soli tālāk. Iedomājieties, ka jūs šim raksturam, ko esat radījis savā prātā, teiktu, ”Es Mīlu tevi tik ļoti! Es varu iztēloties tik daudz brīnišķīgu lietu priekš tevis! Es dodu tev dzīvi savā prātā. Es varu iztēloties visu, ko tu vari uzradīt. Hmm, ja es dotu tev brīvu gribu, tu varētu sasniegt pat daudz vairāk, nekā es biju iecerējis. Tu varētu nākt klajā ar tādām idejām, piedzīvojumiem, izgudrojumiem un attiecībām, kādus šobrīd nevaru pat iedomāties. Visas lietas ir iespējamas manā prātā. Ļaujiet man dot jums brīvu gribu, un redzēt, ko būsiet uzradījuši. Paskatīsimies, kā jūs izmantosiet manu Mīlestību, lai uzradītu vēl daudz ko vairāk.”

Es piešķiršu jums visiem izvēles, bet mans Apsolījums ir tāds, ka es vienmēr virzīšu jūs uz Mīlošākajām izvēlēm, lai ko arī jums nāktos izvēlēties.

Un tā, dārgie, šādā veidā Dievs ir jūs radījis. Katrs no jums ir Mīloši izsapņots Radītāja Sirdī un Būtībā. Katrs no jums pastāv Dieva Mīlestības bezgalīgajā laukā, Dieva prātā. Katrs no jums ir nācis un dzīvību saņēmis no Radītāja, ar kuru nekad nav iespējams pazaudēt savu saikni.

Katram no jums, caur savu brīvo gribu, tiek dots spēks piedzīvot un paplašināt Avota izpratni par Mīlestību. Jums, caur jūsu izvēlēm, tiek dota iespēja paplašināt Dieva Mīlestību! Jūs ņemat dalību Visuma un Mīlestības paplašināšanā! Jums IR nozīme.

Tad kādēļ jums jācieš? Tad kādēļ ir naids, ja Dieva sapņos ir bijusi tikai Mīlestība katram un ikvienam no jums? Vienīgi, kad jūs aizmirstat kādubrīd, savas Dvēseles bezgalīgās pastāvēšanas laikā, savu savienojumu – jūs nonākat pie ciešanām. Aizmirstot to, jums rodas sajūta, ka jums vienam jātiek ar savu dzīvi galā, vai arī, ka jums jācieš, lai izglābtu citus, vai arī ”lai atmaksātu pagātnes grēkus.” Jums ir sajūta, ka jūsu ciešanas šeit ir pamatotas. Īstenībā šeit jūs patiešām daudz ko varat mācīties no ciešanām. Tās mudina jūs atcerēties savu savienojumu ar Avotu, atcerēties Mīlestību, kuras radīti jūs esat. Tomēr patiesībā nekad neviens jums nav uzlicis ciest.

Dažas Dvēseles labprātīgi ir pieteikušās uz ciešanām, apzinoties, ka pasaule ciešanas saprot labāk, nekā nepiespiestību. Tās parasti ir augsti attīstītās Būtnes, kuras apzinās, ka neskatoties uz fiziskajām ciešanām, Dvēsele necieš un nejūtas nelaimīga. Viņas var ciest fiziskas sāpes vai dzīvot trūkumā, bet izstarot Mīlestību, Prieku, Iedvesmu un Patiesību. Viņas ir pierādījušas sev savu Vienotību ar Mīlestību, par spīti visām šīs pasaules ilūzijām.

Atvēliet sev laiku klusumā, ieskatieties savā Sirdī. Tas mīļums, ko šobrīd tur sajūtat, tā ir jūsu šābrīža Mīlestība. Jums ir savs iekšējais kompass, kas zina, kāda ir Mīlestība, un vienmēr tiecas atrast tās Klātbūtni.

Jebkurā laikā jūs varat atgriezties pie Dieva dāvātās Mīlošās Vadības, un peldēties atkal viegluma un grācijas straumē. Pat ja jums ir fiziskas dabas problēmas, jūs varat katrā savā elpas vilcienā atgriezties pie Mīlestības … un šī Mīlestība sāks transformēt un vadīt jūs.

Esiet Svētīti !!!
Mēs Mīlam jūs tik ļoti …
– Eņģeļi –