otrdiena, 2017. gada 13. jūnijs

Keitija Bairone: Viss, ko jūs domājat par citiem cilvēkiem, esat jūs paši -

Keitija Bairone: Viss, ko jūs domājat par citiem cilvēkiem, esat jūs paši -

http://www.slowyogalife.com/keitija-bairone-viss-ko-jus-domajat-par-citiem-cilvekiem-esat-jus-pasi/#sthash.bHUhSyt8.dpuf

http://www.slowyogalife.com/keitija-bairone-viss-ko-jus-domajat-par-citiem-cilvekiem-esat-jus-pasi/

Bijusī brokere nekustamo īpašumu jomā un triju bērnu māte Bairone Keitija izstrādāja metodi „Darbs” 1986.gadā. Atrodoties dziļā depresijas stāvoklī, pilna naida un ar daudziem kaitīgajiem ieradumiem, kādu rītu viņa pamodās un saprata: visas ciešanas nāk no ticības mūsu pašu domām.  Ekharts Tolle reiz teica:  „Bairones Keitijas darbs ir milzīgs ieguvums mūsu planētai”, bet žurnāls Time nosaucis Keitiju par „Jaunās tūkstošgades garīgo novatoru.”
Lūk, daži citāti no viņas grāmatām:
  • Pētījumi atklāj mums pasauli, kas ir daudz labāka par to, ko mēs spējām iedomāties.
  • Es esmu pilnīgi visu savu sāpju avots.
  • Pašrealizācijai nav nekāda spēka, ja tā neatdzīvojas.
  • Saprāts iemīlas pats sevī un šis brīnumainais romāns ar sevi ir ne tikai kara beigas, bet arī sākums kam pilnīgi jaunam.
  • Kad jūs saprotat, ka jūs saņemat visu, kas jums ir vajadzīgs, dzīve kļūst par paradīzi.
  • Jūs ciešat tikai dēļ pārliecības, ka jūsu dzīvē kaut kā trūkst. Patiesībā jums vienmēr ir viss, kas jums ir nepieciešams.
  • Reizēm būt laimīgam, nozīmē būt nepareizam vai kļūdīties.
  • KO viņi domā par mani? Neviens par mani nedomā. Cilvēki redz tikai sevi, mani viņi pat redzēt nevar.
  • Domas ir mani bērni. Un es esmu laba māte. Esiet māte savām domām. Esiet māte domām savā galvā.
  • Nav tāds jēdziens kā slikts liktenis. Pārbaudiet to caur izmeklēšanu!
  • Elle: „Palīdzība būs tūlīt klāt”. Brīvība: „Neviens nenāks.”
  • Kad tu tici, ka tavu problēmu ir radījis kaut kas vai kāds, tu kļūsti pats par savu upuri.
  • Kad mēs baidāmies no kaut kā nākotnē, mēs jau izdzīvojam to, ko negribam savā nākotnē piedzīvot.
  • Cilvēku ķermeņi ir tikpat nevainīgi kā koki un ziedi.
  • Bērni saka mums patiesību. No mums ir atkarīgs tas, vai mums pietiek vīrišķības to dzirdēt.
  • Tukšumā nav jautājumu.
  • Dzīve ir mīlestība, mani mīļie. Viss pārējais ir tikai iedomu maldi.
  • Ja jūs patiešām zinātu, cik skaisti esat, tad nokristu paši pie savām kājām.
  • Katrs mirklis ir Dieva dāvana: un jūs atklājat šo savu talantu tieši šobrīd…?
  • Nav nekā tāda, ko nevarētu piedot. Jūsu patiesā daba ir mīlestība. Jūs neko nevarat izdarīt ar to.
  • Viss, ko jūs domājat par citiem cilvēkiem, esat jūs pats.
  • Vienīgā aizsardzība, kas jebkad ir varējusi eksistēt ir skaidrais prāts, saprāts, kas pilnībā ir saskaņā ar realitāti.
  • Ja jūs uztversiet kritiku kā sitienu, tam nebūs gala.
  • Tas, ka jūs ticat tagadnes mirklim, rada jūsu ciešanas vai jūsu laimi.
  • Saprāts neapstājas. Jūs tikai vairāk neticat domām. Jūs varat patiesi uzņemt tās. Domas nav nopietnas, tās ir nevainīgi bērni, un jūs smejaties kopā ar tiem un smaidāt tiem. Prāts grib nomierināties, iepazīstot sevi. Prāts ir atgriezies mājās.
  • Tas nav iespējams, ka skaidrs prāts varētu dzīvot nelaimīgu dzīvi.
  • Ja es neatrodos savā apziņā, kā es varu eksistēt savā uztverē?  „Es” jūsos, neesmu Es. Tad, kas „Es” esmu?
  • Kad es meklēju jūsu pieņemšanu, es nelaipni izturos pret sevi.
  • Stress ir modinātāja signāls, kas ziņo, ka jūs esat pieķērušies kaut kam, kas jums nav patiess.
  • Mēs baidāmies tikai no tā, ko mēs nesaprotam.
  • Jebkurš stāsts, ko jūs stāstāt par sevi, ir barība jūsu ego.
  • Nav iespēju pārliecināt visus.  Nav neviena, kurš būtu jāpārliecina.
  • Nauda ir brīnišķīga metafora. Nauda plūst no vienas vietas uz otru, pa dažādam pusēm, caur telefona sakariem un sistēmām. Nauda parāda mums kādai ir jābūt domāšanai. Kā tai ir jāplūst, kā tā var būt bez šķēršļiem, un ka tai var būt daudz formu. Nauda parāda, cik tas ir viegli, visu laiku parādīties un pazust. Nauda ir liels skolotājs. Ja jūs kustētos tāpat kā nauda, jūs būtu iemīlējušies tajā, kas jums ir.
  • Mūsu mīļākie un tuvākie cilvēku spiedīs uz visām mūsu podziņām, kamēr mēs neapzināsimies, ko tieši mēs vēlamies par sevi zināt.
  • Vilšanās, dusmas, skumjas –šīs jūtas ziņo mums, ka mums ir laiks pamosties. Tieši tāpēc jau jūtas eksistē, tas ir talants. Tās nav ienaidnieki. Tāpat kā domas, jūtas nav ienaidnieki.
  • Pats galvenais. Ja kāds saka par mani kaut ko, kas mani uztrauc, tad tas nozīmē, ka tas, ko viņš saka par mani ir taisnība.
  • Tajā brīdī, kad jūs sākat aizsargāties un attaisnot sevi, jūs iededzat sevī iekšā, savā mājā un savā ģimenē cīņu.
  • Mēs nekad aci pret aci nesatiekamies ar mūsu vīriem, sievām, mātēm, tēviem, bērniem. Kamēr mēs pētām stāstus un vēsturi par viņiem, mums nav ne mazākās nojausmas par viņiem. Mēs iepazīstam viņus paši pēdējie.
  • Tikai Ego piedzimst un tikai Ego var nomirt.
  • Izņemot savas domas, mēs neko citu nesatiekam. Ārējā pasaule ir iekšējās dzīves projekcija.
  • Dzīve ir vienkārša. Tajā viss notiek jūsu dēļ, nevis ar jums. Viss notiek kā reiz vajadzīgajā brīdī ne agrāk un ne vēlāk.
  • Jūs zināt, kas man patīk pašizziņā? Ka mēs vienmēr esam pilnībā pasargāti.
  • Gribi satikt savas dzīves īsto mīlestību? Paskaties spogulī.
  • Jūs nevarat demonstrēt mīlestību – jūs varat tikai izšķīst mīlestībā.
  • Patiesība nodzēš Ego, un īstenība ir tāda, ka Ego neeksistē.
  • Jūsu uzdevums nav mīlēt mani, tas ir mans uzdevums.
  • Lai nonāktu augstākās laimes stāvoklī apšaubiet domas, kuras jūs tieši šobrīd lolojat savā galvā…
  • Pievērsiet uzmanību..jūs domājat vai caur jums domā?
  • Domāt, ka jūs zināt, kas ir labāk otram cilvēkam, nozīmē nodarboties ar svešām lietām.
  • Mēs citiem sakām tikai to, ko mums pašiem gribas dzirdēt.
  • Cietums eksistē tikai prātā, nekāda cita cietuma nav.
  • Izspēlējiet no sevis Dievu- sajūtiet sāpes.
  • Mana reliģija ir būt klātesošai tagadnē. Tik vien.
  • Vienīgās attiecības, kuras jebkad būs nozīmīgas, ir jūsu attiecības ar sevi. Kad jūs mīlat sevi, jūs mīlat to, ar ko jūs esat kopā. Taču, kamēr jūs nemīlat sevi, jūs nejutīsieties ērti, tāpēc cilvēki apdraud jūsu vērtību sistēmu un tik ilgi kamēr jūs to neizpētīsiet, jūs atradīsieties kara stāvokli, lai aizsargātu savu pārliecību sistēmu. Tādas ir attiecības.
  • Man nav mērķu. Kāpēc man manīt sevi? Kāpēc man domāt tik šauri?
  • Mēs nepieaugam. Mūsu ķermeņi pieaug, bet mēs ne. Mēs tikai kļūstam nenotverami tajā, kā mēs reaģējam, kad ticam šīm domām.
  • Mūsu ciešanas turpinās tikai tik ilgi, kamēr mēs nenonākam līdz apziņai, ka patiesībā mēs neko nezinām.
  • Vai jūs gribētu zināt laimes noslēpumu? Labestība un pateicība. Vairāk nekas netiek prasīts.
  • Kad viņi uzbruks jums un  jūs sajutīsiet, ka mīliet viņus no viss sirds, jūs darbs būs pabeigts.
  • Pasaule, kas atrodas jūsos iekšā, ir tik skaista. Nekas nespēj ar to konkurēt.
  • Nē, protams, es nemainītu šo brīdi ne pret ko citu. Es nevaru.
Keitija Bairone
Avots: https://econet.ru/articles/166663-vse-chto-vy-dumaete-o-drugih-lyudyah-eto-vy-sami?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
- See more at: http://www.slowyogalife.com/keitija-bairone-viss-ko-jus-domajat-par-citiem-cilvekiem-esat-jus-pasi/#sthash.bHUhSyt8.dpuf