pirmdiena, 2017. gada 19. jūnijs

15 jautājumi, kas palīdzēs tev atrast savu dzīves mērķi

Tava dzīve ir ļoti svarīga, ja reiz esi piedzimis. Katrs cilvēks, agri vai vēlu, uzdod sev šo jautājumu - kāda ir manas dzīves jēga, patiesais mērķis? Kas man jāizdara, kas jāsasniedz, lai zinātu, ka dzīvi nodzīvoju velti..
Ja tev dotu iespēju pastāstīt par sevi divos teikumos, kādi tie būtu?
Kad un kādos apstākļos pēdējo reizi es jutos augstākā mērā DZĪVS?...
Lūk, kas tevi patiesībā iedvesmo!

Svarīgas un patīkamas lietas viegli var apvienot. Tikai pašam jāzin, kas tev IR svarīgi un, kas svarīgi ir ģimenei, vecākiem, draugiem vai bosam.
Kas man dod enerģiju?
Tās lietas, kas tuvina mūs savam mērķim, dod enerģiju. Tās lietas, kuras mums neiet pie sirds, enerģiju atņem.
Seko savam ķermenim un apziņai. Ja tev šķiet, ka gadiem ilgi jūties noguris, tas nozīmē, ka laiks kaut ko mainīt un vajadzīgi jauni orientieri dzīvē.


15 jautājumi, kas palīdzēs tev atrast savu dzīves mērķi

https://dieviete.lv/15-jautajumi-kas-palidzes-tev-atrast-savu-dzives-merki/

Tava dzīve ir ļoti svarīga. Ja reiz esi piedzimis, tātad tas nav vienkārši tāpat. Katrs cilvēks agri vai vēlu uzdod sev šo jautājumu. Kāds ir manas eksistences patiesais mērķis? Kas man jāizdara, kas jāsasniedz, lai zinātu, ka dzīvi neesmu nodzīvojis velti?
On-line žurnāla The MindUnleashed sadarbības partneris Stīvens Pereto sastādījis instrukciju tam, kā atrast savu lielo dzīves mērķi. Protams, dzīvē viss mainās ļoti strauji un mēs visi esam dažādi, un tomēr, vismaz tuvākajam laikam būtu jāuzstāda sev mērķis. Un šeit būs 15 jautājumi, kas palīdzēs to atrast.
1. Kas man dod enerģiju?
Tās lietas, kas tuvina mūs savam mērķim, dod enerģiju. Tās lietas, kuras mums neiet pie sirds, enerģiju atņem. Seko savam ķermenim un apziņai. Ja tev šķiet, ka gadiem ilgi jūties noguris, tas nozīmē, ka laiks kaut ko mainīt un vajadzīgi jauni orientieri dzīvē.
2. Kas uztrauc tieši mani?
Svarīgas un patīkamas lietas viegli var apvienot. Tikai pašam jāzin, kas tev IR svarīgi, kas svarīgi ģimenei, vecākiem, draugiem vai bosam. Jo vairāk lietu tu darīsi sev, ne – citiem, jo laimīgāks būsi. Un, jo vienkāršāk tev būs pārvarēt sķēršļus savā ceļā.
3. Par ko es domāju, kad mazgājos dušā?
Laiks, kad mazgājies dušā, bieži mēdz būt pats patīkamākais mirklis dienas laikā. Tas ir normāli un raksturīgi ļoti daudziem cilvēkiem. Tad, lūk, reizi pa reizei padomā par to, par ko tu parasti domā, kad nodarbojies ar savām rīta procedūrām. Par jauno projektu? Par ģimeni? Par ceļojumiem? Noteikti par to padomā! Un, ja kas, pārliec savas prioritātes.
4. Par kādām lietām cilvēki man jautā?
Vai cilvēki pie tevis vēršas ar kādiem jautājumiem? Par ko tu varētu viņiem izstāstīt kā eksperts? Atbilde uz šo jautājumu parādīs to, kurās jomā tu varētu būt pasaulei noderīgs.
5. Par ko es runāju ar saviem tuvajiem cilvēkiem?
Par ko tu runā ģimenē? Kādus stāstus stāsti partnerim? Par kādām tēmām parasti runā ar savu tēvu? Vai esi parliecints, ka vairākumā gadījumu sarunas toni nosaki tu?
6. Ko es daru brīvajā no darba, ģimenes un hobija laikā?
Tavas darbības norādīs uz tavām patiesajām prioritātēm.



7. Par ko es pēdējā laikā lasīju?
Tās bija grāmatas vai raksti internetā? Profesionālie vai izklaidējošie materiāli? Atbildi uz šo jautājumu un sapratīsi, par ko patiesībā tu interesējies.
8. Kādi sapņi man rādās, kad guļu?
Sapnis – tas ir tas, kas notiek mūsu zemapziņā. Meklē to jēgu, bet dari to patstāvīgi, bez ezotēriskās gudrības.
9. Kad un kādos apstākļos pēdējo reizi es jutos augstākā mērā dzīvs?
Lūk, kas tevi patiesībā iedvesmo!
10. Vai bieži sakrīt manas intereses ar manām dotībām? Kādas bērnības bailes vēljoprojām man būs jāpārvar?
11. Ko es darītu, ja naudai manā dzīvē nebūtu nekādas nozīmes?
12. Ko es darītu, ja man absolūti, par 100% neinteresētu, ko par mani padomās cilvēki?
Pēc tam, kad tev ir pietiekoši daudz naudas, vienīgais, kas tevi ierobežo, paliek sabiedrības viedoklis. Ko tu darītu, ja nebūtu nekādu ierobežojumu? Ja tu būtu pilnīgi brīvs un varētu darīt visu, ko vien vēlies? Kādu dzīvi tu dzīvotu?
13. Kādām lietām manā dzīvē ir nozīme?
Kāds punkts tavā plānotājā ir pats galvenais? Kādi izdarītie darbi dod tev dziļu apmierinātības sajūtu? Droši vien tie ir darbi, kas tevi virza tuvāk tavam mērķim? Ko vēl tu neesi apzinājies?
14. Kādas savas prasmes tu varētu apvienot kopā, lai rezultāts būtu interesants citiem cilvēkiem?
Kā atrast savu personīgo stilu, savu ideālo produktu? Apvienot vairākas savas prasmes. Stīvs Džobs bija veiksmīgs biznesmenis, jo prata apvienot sevī divus ģēnijus: matemātiķi un humanitāristu, tehnisķi un reklāmistu, inženieri un stāstu meistaru.
Vai atceries stāstu par beisbola treneri, kurš veiksmīgi apvienoja sportu un statistiku? Vienu vārdu sakot – atrodi to, no kā sastāv tavs kokteilis un tā būsb tava darba jēga un varbūt pat – dzīves jēga.
15. Ja tev dotu iespēju pastāstīt par sevi divos teikumos, kādi tie būtu?
Es sev šo jautājumu uzdodu regulāri. Reizi dažos mēnešos, jau daudzus gadus. domāju, ka tava pašreizējā pašidentifikācija ir daudz svarīgāka par tavu vēsturi. Atbrīvojies no pagātnes nastas. neraizējies par nākotni – tā pati par sevi parūpēsies. Padomā par to, kas esi tu un kas tev svarīgs ir tieši šobrīd.
Veiksmi tavos skaistās, laimīgās dzīves meklējumos!