sestdiena, 2017. gada 23. septembris

Vēstījums Merkines piramīdā.

Vēstījums, ko saņēmu Merkines piramīdā.
Kad smiekli atgriezīsies uz Zemi, Tā atkal būs dzīva un atjaunos sevi kārtu pa kārtai.
Jūs lobīsiet nost savu sūnām apaugušo dvēseli, lai atgrieztos Gaismas senumā.
Neziņa, tumsonība, mīlestības bads ir tik ilgi vibrējuši un piepildījuši Zemes ēterisko ķermeni!
...
Tagad katram no Jums ir jāapstājas un jāpārstāj kaitēt sev un visai zemeslodei.

Vienkārši sakiet sev
- Mani maldu ceļi ir beigušies!
- Esmu gatavs pārdzimt.
- Esmu par to pārliecināts.
- Es izvēlos patiesību.
- Vienīgo īsto dievišķo patiesību, ko esmu veidojis savā Gaismas sirdī, cauri dzīvēm ejot.
- Es lūdzu dot man iespēju dzīvot arvien vairāk vienīgā dievišķā patiesībā.

Tur mēs arī satiksimies – cilvēki, Eņģeļi, Gaismas būtnes un Skolotāji.
Tie ir Vārti, caur kuriem ies katrs cilvēks.
Tagad, vai pēc gada, vai tūkstots gadiem.
Nekas nekur neapstājas.
Viss tikai notiek un notiek.

Pazemībā pieņemot dievišķo savā sirdī, Jūs tuvojaties tam, kas esat.
Sveiks, Cilvēk!
Mēs gaidām Tevi pie Vārtiem!
Mīlestībā
Tava Gaismas Ģimene,
planētas, Kossmoss un zvaigznes.

Pierakstīja Maija Kadiķe
www.engelupasaule.lv