sestdiena, 2017. gada 16. septembris

Vārdi, vārdi, vārdi…

https://gintafiliasolis.wordpress.com/2016/02/15/vardi-vardi-vardi/

Te nu ir tie vārdi, kas programmē nelaimei, slimībai, nabadzībai. Pacenties tos nelietot un dzīve mainīsies!

Vārdi – grāvēji

Nav svarīgi, kādā valodā mēs runājam, bet katram no mums ir savs unikāls vārdu krājums, ar kuru palīdzību mēs sevi programmējam.
Burtiskā nozīmē: kā runājam, tā dzīvojam! Ko paziņojam, tas mums ir!
Vārdi, tas ir mūsu domu apģērbs un vārdu enerģētikai ir ļoti bieza struktūra, un šī enerģija daudz spēcīgāk kā domu enerģija formē matēriju.
Tam ir tik daudz pierādījumu, ka nav vairs tur ko piebilst.
Tomēr te būs viens nopietns un zinātniski pierādīts fakts, kas spēj izārstēt pat visbīstamākās slimības. Šo atklājumu veica vācu psihoterapeits Nossrats Pezeškians. Viņs pirmais atklāja (un pēc tam iemācījās novērst) vārdus, kas programmē ķermeņa slimības. Viņš pierādīja, ka šie graujošie vārdi ir katra cilvēka leksikā.
Vārdi, kas programmē slimības un neļauj tās izārstēt. Šos vārdus viņš nosauca par “organisko runu”.
Jūs visi tos lieliski zināt – ikvienā valodā.

Lūk, skatieties!:
• manai pacietībai pienācis gals, • kaklu laužot, • kaut kas mani spiež
• mani grauž, • sēž man aknās,
• man piegrieza skābekli, • es nevaru sagremot,
• visu sulu no manis izspieduši, • sūc manas asinis, • man nospļauties • man uzšķaudīt,
• apnicis līdz vēmienam, • kā ar nazi sirdī • mani tracina
• sēž uz kakla, • man jau līdz kaklam • riebjas, • nodzinuši līdz nāvei,
• pabūt manā ādā, • spiež uz mani, • nedod atelpu
Un tā tālāk. Lieliski maskējas, vai ne?
Mums šķiet, ka lietojam spilgtas metaforas, bet izrādās, ka dodam ķermenim pilnīgi konkrētas komandas un ķermenis pat nevar tās ignorēt.
Savus slēdzienus Pezeškians formulēja ne tik sen, taču secinājumi ir simtkārtīgi parbaudīti. Īpaši nopietni tika pētīts jautājums, vai organiskā runa rada slimības, vai arī tikai paziņo par tām? Izrādījās, ka rada! Šie vārdi vada cilvēka fizioloģiskos procesus. Tātad sākumā cilvēks sāk lietot šos vārdus un tikai pēc tam rodas slimība. Un ne jau kura katra, bet tā, kura tika pasūtīta. Šo vārdu tālākais uzdevums ir slimību uzturēt – uzturēt to, kas radīts.
Un diez vai ir vērts runāt par to, ka tiko jūs savā runā atklāsiet šos vārdus – katram tie var būt savādāki – arī slimība pazudīs un valoda pakāpeniski attīrīsies – tāpat kā ķermenis.
Te – daži piemēri.
Apnicis līdz vēmienam, man līdz kaklam, riebjas – Nervu anoreksija
Uzvelt rūpju vezumu, nest savu krustu, problēmas, kas šēž uz kakla – Osteohondroze
Saindēt dzīvi, pats sev nepiederu, viss līdz nāvei apnicis – Vēzis
Nevaru pārvarīt – Čūla
Čuras galvā saskrējušas, sēž nierēs, nav spēka, nāvīgi noguris – Uroloģiskās saslimšanas
Dot vaļu savam naidam, piegriezt skābekli, uzšķaudīt visam – Bronhiālā astma, nervozās elpošanas sindroms
Izsūkt asinis, izspiest sulu, tas iesūcies manā miesā, asinīs  – Asins saslimšanas
Ņemt pārāk tuvu pie sirds, sirds lūzt, dūriens pašā sirdī – Miokarda infarkts
Negribētu atrasties viņa ādā, viegli ievainojams – Ādas slimības, alerģijas
Lauzt kaklu, lauzīt galvu, riskēt ar savu galvu, sisties ar galvu sienā, vienas vienīgas galvas sāpes – Migrēna, meteoatkarība.
Klibot abām kājām, nestabils, neizbrienams – Hroniski krampji, podagra.
Nolaist tvaiku, pacietība plīst, nodot sukas – Hipetonija
Žultains, lai dzīve nešķistu pārāk salda, nekāda prieka – Aknu saslimšanas, žultspūšļa slimības, aptaukošanās.
Lai manas acis neredzētu, briesmīgi skatīties, skatoties, kāpēc, gaismu neredz – Acu slimības.
Negribu viņu dzirdēt, nerunā, apklusti, aizveries – Dzirdes pasliktināšanāš, kurlums.
Besī, tracina, drebina, riebjas, mana pacietība ir galā – Depresija.
Piezīme. Nav nekādas nozīmes, uz ko vērsti šie vārdi. Pats fakts, ka tie ietilpst jūsu runā, nozīmē to, ka tie jūsos ieliek šo slimības programmu. Piedāvaju jums tomēr sekot savai runai!
Vieglāk būs, ja sākumā pavērosiet savu tuvo cilvēku runu. Tā vieglāk atbrīvosieties no šiem vārdiem savējā. Tikai, lūdzu, nesāciet viņus “audzināt”. Esiet delikāti, īpaši pret tuviem cilvēkiem. Vienkārši padalieties ar šo informāciju un ļaujiet viņiem pašiem pieņemt savus lēmumus. Atcerieties – individuālā runa – tas ir tas, kur jūs nedrīkstat jaukties.

Vārdi- važas

Tagad jūs ziniet vārdus – grāvējus. Tas nozimē, ka tie ir atbruņoti. Ja kāds no tiem pēkšņi parādīsies jūsu runā, jūs tos noķersiet un aizvietosiet ar neitrāliem vārdiem, un palīdzēsiet savai veselībai. Lūk, cik viss vienkārši – atklājam, atbruņojam un valoda attīrās un dzīve kļūst skaistāka.
To pašu jāizdara ar vēl vienu vārdu grupu. Tie ir vārdi – važas. Pats nosaukums jau visu izsaka. Tie ir vārdi, ar kuru palīdzību mēs sevi sasienam un ierobežojam – iespējās, brīvībā, tiesībās, kas mums ir no dabas dotas – saņemt no dzīves visu to labāko. Paldies Dievam, šo vārdu nav daudz. Svarīgi tos zināt. Šī grupa vārdi – važas sastāv no četriem “klaniem” (ģimenēm – tā pieņemts tos saukt):Klans “MAN NESANĀKS!”
Šie vārdi skaidri un gaiši norāda uz nepārliecinātību par sevi, un aiz tiem vienmēr slēpjas cilvēka pārliecība par to, ka viņam ir ierobežotas iespējas, ka viņš ir pelēks, neievērojams, parasts.
“Man nesanāks” burtiskā nozīmē liek stāvēt uz vietas – un dzīvam esot, pūt (piedodiet par tiešumu)…It kā jau nekas, bet aiz tā stāv kas tāds, kas liek mums smagi grēkot, jo šauboties par sevi, jūs sevi uzlūkojat kā kaut ko atšķirīgu no Tā, Kas jūs radījis. Un cilvēks uzvedas tā, it kā būtu pats par sevi, un Dievs – atsevišķi. Tas nozīmē, ka cilvēks noniecina tos talantus, ko Dievs viņam devis un nenes par tiem nekādu atbildību. Aiz šiem vardiem ir ļoti izdevīgi slēpties un neizpildīt savu dzīves misiju.
• Nevaru, • Neprotu, • Neesmu pārliecināts, • Nesanāks, • Tas ir pāri maniem spēkiem, • Nav man tādu iespēju • Nevaru apsolīt, • Tas nav no manis atkarīgs, • Es neuzņemšos tādu atbildību.
Un pats briesmīgākais šī klana vārds ir “Man neizdosies” “Man nesanāks” – tas bieži vien ar filigrānu smalkumu noslēpts aiz “PACENTĪŠOS”. Noņemiet no šī vārda falšo ticību rezultātam, pusdzīvo entuziasmu un ieraudzīsiet tā patieso seju un ieraudzīsiet, ko patiesībā translē šis vārds.. Ieraudzījāt? Viss pareizi – “es sev neticu”.
Klans “ES NEESMU PELNĪJIS!” 
It kā līdzīgs iepriekšējam, taču tam ir pavisam cits uzdevums. Salīdzinot ar klana “man nesanāks” lietotājiem, klana “es neesmu pelnījis” lietotāji, kā likums, uz vietas nestāv, tie tiecas pēc izaugsmes un skaidri saprot, ka tajā ir dzīves jēga. Tieši šiem cilvēkiem piemīt gudrinieka, meistara, zelta rokas u.t.t. reputācija. Tieši viņi uzņemas atbildību – par sevi, par citiem, uzkrauj sev vezumu un velk visu un visus. Viņi ļauj, lai tos izmanto kā darba zirgus un tā viņiem ir norma. Un nevajag būt pārāk gudram psihologam, lai saprastu, cik ļoti šie cilvēki baidās saņemt adekvātu novērtējumu un atalgojumu. Un lai norobežotos no labumiem, kas klauvē pie viņu durvīm, viņi uzceļ tādas barjeras, ka neviens tām pari netiek (pārsvarā tās ir morāles normu barjeras). Un neviens cits viņus nevar pārliecināt par pretējo.
Ieskatieties!
• Vēl nav laiks, • Gribētos jau, bet… • Maz ko es gribu! • Gribēt nav kaitīgi, • Кas tad es tāds, lai… 
Un vēl, pievērsiet uzmanību šim “šedevram”, tam pat maskēties nevajag:
• ES NEVARU ATĻAUTIES 
Klans “NEGRIBU, BET MAN SPIEŽ”
• vajag •  nepieciešams (должeн), • prasās, • problēmas (briesmīgs vārds un tas lieliski maskējas, neapzīmējot esošās problēmas, nenosaucot tās vārdā, bet formē tās).
Cik reizes dienā no saviem tuvajiem, draugiem, kolēģiem mēs dzirdam šos vārdus? Ne saskaitīt, vai ne? Mēs tā ar tiem esam saraduši. ja ieklausīsieties, tad pamanīsiet, ka vārdus “man jāizdara” mēs lietojam nepārtraukti – vajag vai nevajag.,
Klans «NAV IESPĒJAMS»
Šī vārda lietošana vienkārš atņem skābekli visam, ko mēs saucam par sapni. Par laimi pagājuši tie laiki, kad vārdu “sapnis” pavadīja izteiksmīgas grimases (sakot, esi gan atrāvies no realitātes, beidz lidot mākoņos). Šodien neviens neiebilst tam, ka par visiem lielajiem izgudrojumiem mums jabūt pateicīgiem tieši sapņotājiem, jo bez sapņa nebūtu lielas lietas – televīzija, internets, elektrība, lidmašīnas utt. Lai slavētas Debesis, ka tās mums sūtījušas tadus cilvēkus, kas ļauj noticēt tam, ka Viss ir iespējams. Neļauj to aizmirst. Absolūti viss, ko mēs atpazīstam kā iekšējo balsi, ir tieša norāde uz iespējām un to, ka visām iespējām ir milzīgs potenciāls, savādāk tas vispar nerastos.
Lūk šie vārdi:
• Nav iespējams, • Maz ticams, • Nekad, • Nevar būt, • Ja nu pēkšņi • Ja nu kas • Var notikt tā… • Nedod Dievs!
Un pats trakākais: • Nav izvēles.
Kā atbrīvoties no tiem? Vienmēr palīdz paņēmiens “kauna stabs”. Izrakstiet no šī raksta vārdus – važas un noliecit šo sarakstu redzamā vietā (piemēram uz ledusskapja – pašas apmeklētākās vietas katrā mājā) un lai šis saraksts tur pastāv 7-10 dienas. Ilgāk nav vērts to tur atstāt, pārāk daudz goda, un, otrkārt – tas ir pietiekoši ilgs laiks, lai noformētos “melnais saraksts” – lielisks un prasmīgs sanitārs un tas vienmēr tiek galā ar savu uzdevumu. Pārbaudiet!

Vārdi – SPĀRNI

Mēs stāvam uz lielu pārmaiņu sliekšņa. Pārmaiņas būs un jau ir un nav saprātīgi no tām baidīties. Tās nenotiks vienā dienā, tas būs pakāpenisks process. Un tāpēc piedāvājam ķerties pie darba. Ļoti patīkama darba, esiet droši. Tas viss ir tiešā saistībā ar to kā organizēt savu dzīvi Jaunajā Ērā. Starp citu, to tā arī sauc Absolūtās Labestības Ēra.
Vārdi, kuri mūsu runas sastāvā ļaus cilvēkam saņemt apstiprinājumu, ka vadīt savu likteni ir gluži prakstiska nodarbe. Šīs prasmes un vārdi neļaus dzīvē rāpot, bet ļaus LIDOT.

Vārdi – spārni. To nav daudz un daudz arī nevajag. Tāpēc, ka ikviens no tiem ir veselas bagātības vērts un tiem ir milzīgs spēks. Arī to savā praksē esam pieredzējuši, kā šie vārdi pieceļ slimos, izvelk cilvēkus no finansiālas bedres, atver talantus un cilvēki sāk dzīvot skaisti un priecīgi.
Vārd-Spārni:
• Es varu,
• Man viss izdosies.
• Es esmu nolēmis.
Tieši tagad pamēģiniet skaļi pateikt “Es gribu” un pēc tam “Es esmu nolēmis” un jū sajutīsiet, kādu enerģētisko pāreju esat veikuši. Tas notiek gluži bioloģiskā līmenī, kurā notiek pilnīgi konkrētas bioķīmiskas reakcijas.
To, vai labot savu runu, uzlabot vai atstāt kā ir, to atstāšu jūsu ziņā. Tas ir katra no mums personīgs lēmums un tiesības. Es necentīšos apelēt pie jūsu jūtām un pierunāt kaut ko mainīt. Mans profesionālais uzdevums ir dot zinātniski pamatotu informāciju un ar tās palīdzību vērsties pie jūsu veselā saprāta, un spriestspējas. “Dari tā” un “dari šitā” vieta ir tikai bērnu dārzā. Tāpēc, lai kā man arī gribētos pārliecināt jūs pārskatīt savu runu un piepildīt to ar uzvarētāja leksiku, es to nedarīšu un netērēšu tam ne savus vārdus, ne jūsu laiku. Vienkārši teikšu, ka ticu Jūsu Laimīgajai Zvaigznei!

Avots:homemadeandi.blogspot.com