otrdiena, 2017. gada 5. septembris

Mazvērtības iedomas

Mazvērtības iedomas
01.09.2017 … Jeshua caur Pamela Kribbe
No angļu valodas dažus fragmentus tulkoja Maija Čepule …
-----------------------------------------------------------------
Dārgie draugi, Es Esmu Jeshua. Es nāku, lai atgādinātu jums to, kas jūs esat, atgādinātu jums par jūsu Spēku un Diženumu. Jūsos mīt neizsmeļams Gaismas avots, kas nemitīgi atsvaidzinās, aug un izplešas; tā ir bagātīga Dievišķās enerģijas plūsma. Es vēlos, lai jūs iepludinat sevī šo enerģiju, un lūdzu, lai jūs ļaujat šai enerģijai pilnībā piepildīt jūsu prātu, ķermeni, un visu jūsu dzīvi tā, lai jūsu Dvēseles enerģija var brīvi izpausties šeit, uz Zemes.

Es vēršos pie jums, lai jūs atlaižat vecās un nepatiesās iedomas par savu mazvērtību. Es vēlos parunāt ar jums šodien par pašcieņu un pašpārliecinātību, par uzdrošināšanos celties, un ticēt tai ugunij, ko nesat sevī. Šī uguns ir jūsu Gaisma, tā vēlas liesmot spilgti šeit un tagad. Bet katrs no jums ir uzņēmis sevī un piesavinājies arī daudz nepatiesas informācijas par to, kas jūs esat, un kādiem jums būtu jābūt, samazinot līdz ar to savu oriģinalitāti, savu unikalitāti un savu Dvēseles spēku. Patreizējā cilvēces evolūcijas posmā jauniem garīgiem spēkiem ir jāatbrīvojas, un tas var notikt pilnīgi un patiesi tikai caur cilvēkiem, kuri TAGAD dzīvo uz Zemes. Jauns laiks un jauna enerģija var piedzimt uz Zemes TIKAI CAUR TEVI, un tas var notikt vienīgi, kad jūs pilnībā APTVERAT SAVU VĒRTĪBU.

*** 

Šodien daudz tika runāts par vīrišķo enerģiju, un es vēlos vēl ko vairāk pateikt par to. Tradicionālajā garīguma izpratnē Ego bieži vien tiek attēlots kā šķērslis, kā kaut kas slikts, kā tāds, ko ir nepieciešams pārvarēt. Protams, pagātnē augšāmcelšanās uz Debesīm tika uzskatīta par patiesa garīguma ideālu. Bet kas tad ir ĪSTS garīgums? Tas nav tikai savienojums, tikai savienošanās ar Garu, kas ir garīguma galvenā sastāvdaļa, bet tāpat arī spēja izrādīt savas būtības unikālo ”Es” spēku. Ļaušana savam unikālajam spēkam plūst un uzplaukt ir tikpat svarīga kā savienošanās, jo tas dod jūsu Dvēseles Gaismai iespēju IZPAUSTIES šeit, uz Zemes. Un tieši šim jūsu īpašajam spēkam ir nepieciešams Ego. Taču es šeit nedomāju to ego(ismu), kas dominē vīriešu tradīcijās. Ego nav cietsirdīgais un nepiekāpīgais ego(isms), kas vēlas izcelt sevi uz visu pārējo rēķina, kas vēlas dominēt, lai valdītu pār citiem un pār pasauli. Šis ir maldīgs priekšstats par Ego. Īstenībā Ego ir jūsu būtības centrālais punkts, centrālā prizma, jūsu unikālā spēka, jūsu ”Es” esence. Viņam ir jābūt šeit. Tā ir jūsu ļoti īpaša un neaizvietojama daļiņa, gluži kā puzles gabaliņš, kas padara jūs par nozīmīgu un iederīgu daļiņu Vienotajā Veselajā.

Aptveriet šo spēku! Sakiet tam savu ”jā.” Atbildiet ar prieku tam, kas jūs esat! Jūs esat NEAIZVIETOJAMS. Un kad jūs ceļaties savā patiesajā spēkā, jums nav vajadzīgs nomākt savu Ego, savu personību, atstājot to aiz muguras. Jums nevajag neko noliegt sevī. Gluži pretēji – jūs kļūstat par to, kas jūs patiešām ESAT. Jūsu Dvēseles Gaisma pilnībā piepilda ikkatru jūsu šūniņu, visu jūsu ķermeni, visu jūsu cilvēcību. Katra lieta, kas nonāk pie jums, tiek šīs Gaismas apstarota. Kad jūs sakāt sev ”jā” – jūsu cilvēcībai tiek dota atļauja BŪT – un jūsu unikālais Es ieplūst itin visā, kas esat, un ko darāt. Jums nevajag nomākt savu cilvēcību. Jums nav no tās jākaunās.

Iedomājieties, ka Avota Gaisma lejas pār jums. Ļaujiet šai Gaismai ienākt pa Vainaga čakru un piepildīt visu savu būtni. Tā ir balta, universāla Gaisma, Mīloša, un maiga. Tā plūst caur visu jūsu dzīvi, un arī caur katru no jums. Nonākot jūsos, ar jums Gaisma iegūst unikālu mirdzumu, īpašu toni, savādāku skaņu. Paverieties sevī uz mirkli, un varbūt jūs ieraudzīsiet noteiktas krāsas, sadzirdēsiet kādus toņus, vai vienkārši gūsiet kādas sevišķas sajūtas; sajūtiet dziļi sevī: ”Tas esmu Es, tas ir MANS noslēpums.” Jūs esat šeit, lai SAŅEMTU šo noslēpumu, jo cits neviens to nevar izdarīt, vienīgi jūs. Ļaujiet tam plūst caur visu savu ķermeni, caur krūtīm, vēderu, rokām un kājām. Tā ir vīrišķo un sievišķo enerģiju integrācija, saplūšana jūsos.

Jūs esat gaidīti uz šīs Zemes, un priecājieties par to, ka jūs šeit ESAT! Jums nevajag kautrēties un justies vainīgiem. Atbrīvojiet sevi no vecajām grēcības iedomām. Neviens tām nav pakļauts, ne jūs, ne pasaule. Ļaujiet ugunij uzliesmot sevī, un Gaismai izstaroties! Tā ir mana visdziļākā vēlēšanās. Un mans visdziļākais vēlējums jums ir – lai jūs ceļaties savā spēkā, paši uz savām kājām. Ļaujiet Kristus enerģijas sēklai uzziedēt sevī, un pārstājiet būt atkarīgi no citiem.
Es sveicu jūs visus, vienlīdz sirsnīgi, un dziļā priekā.

Jeshua