trešdiena, 2012. gada 9. maijs

Rīta dziesma


Mīļie, nav nekādas atšķirības pārpilnības/ trūkuma enerģijās. Tā ir Lielā patiesība. Atšķirība ir tikai jūsu uztverē. Ja koncentrējaties uz trūkumu, uz vajadzību, uz nepietiekamību, kādas, pēc jūsu domām, ir tam apakšā strāvojošās emocijas? Vajadzība pielīdzināma bailēm.

Veikls paņēmiens kā transformēt jūsu dzīvi un pārstāt koncentrēties uz nepietiekamību, uz to, ka kaut kā nav. Jo, tik ilgi cik sevī kaut ko uztversiet kā vajadzību, jūs atradīsieties bailēs.

Vai dot jums skaistu dziesmu ikdienai? Protams, varat radīt savu melodiju, bet mēs dosim jums vārdus. Vai gatavi?

No manas Dieva/ Dievietes būtības, es saku paldies:
Par mīlestību, kas esmu es,
Par mīlestību manā dzīvē,
To mīlestību, kas man apkārt, 
Paldies.

Paldies par dzīves brīnumu, kas esmu es,
Paldies par dzīves brīnumu, ko redzu visapkārt.
Paldies par dzīves dāvanu,
Paldies par to, kas esmu es.
Paldies par ķermeni, par veselību, par labklājību, par godību-
Paldies.

Paldies par pārpilnību, kas esmu es,
Paldies par pārpilnību, kas ir ap mani.
Paldies par bagātībām,
Un manas dzīves bagātību,
Paldies par naudas straumi, kas plūst
Uz mani un man cauri, 
Paldies.

Paldies par aizraujošo, miljoniem brīnumaino iespēju varbūtību,
Paldies.
Paldies par pārsteigumu, 
Paldies par prieku.
Paldies par skaistumu un harmoniju.
Paldies par mieru un klusumu.
Paldies par smiekliem,
Paldies par dzīvi.
Paldies par kalpot iespēju
un
dalīties balvā, kas esmu es.
Paldies. 
Paldies. 
Paldies.


Un, starp citu, visas tās lietas, par kurām sakāt, paldies, eksistē jūsu dzīvē. Mīlestība ir jūsu patiesība, un jūs neizjūtat pārāk lielu tās trūkumu. Jūsu ķermenis ir brīnums un ir absolūti perfekts. Jūs esat pārpilnība. Vai gan varētu būt savādāk? Un viss ap jums, jūsu ārējā realitātē, kas jums visapkārt, ir ieskauts mīlestībā, pārpilnībā, dzīves brīnumā. Un jūs zināt iespējamības un realitātes, brīnuma neierobežotību. Jūs zināt par mieru un klusumu, par mīlestību, prieku, smiekliem un spēli šeit uz Zemes. Un pat, ja jūs nevarat visā aptvert Tagad, jūs patiešām vienalga esat dāvana.

Dziediet šo dziesmu savam Visumam ik dienas, kad mazgājaties, peldiniet sevi siltā vannā, kā stāvat ūdens plūsmas siltajā straumē un jūs skaistais ķermenis sasilst un atbrīvojas, nomierinās. Ūdens īpašības ir kristāliskas un vērienīgi palielinās, kad izdziedat šos vārdus. Šīs skaņas ieskauj sajūtas, jūsu būtību Tagad kopējā pārpilnībā un jūs esat tajā realitātē. Un ikdienā tad jūs nesīsiet sev līdzi šo vārdu rezonansi- enerģiju, kas nepazīst trūkuma.

P’taah

1998©Jani King

tulkoja Māra Brante